خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Design, Visual Communication and Branding
78,500 تومان قیمت اصلی 78,500 تومان بود.41,000 تومانقیمت فعلی 41,000 تومان است.
تعداد فروش: 78
| عنوان فارسی | طراحی، ارتباطات بصری و برندسازی |
|---|---|
| عنوان اصلی | Design, Visual Communication and Branding |
| ناشر | Cambridge Scholars Publishing |
| نویسنده | Daniel Raposo |
| ISBN | 1527580547, 9781527580541 |
| سال نشر | 2022 |
| زبان | English |
| تعداد صفحات | 192 |
| دسته | بازار یابی |
| فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 6 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
این کتاب نشان میدهد که چگونه ارتباطات دیجیتال تغییراتی را در برندسازی ایجاد کرده است، یعنی در طراحی، رسانه، زبانهای ارتباطی، ارتباط با مخاطبان، طراحی تجربه، رفتار، فرهنگ و مکانیسمهای مدیریت برند. از سوی دیگر، همانطور که استدلال میکند، هوش مصنوعی راههای دیگر برخورد با کلان دادهها و برقراری ارتباط با مخاطبان انبوه را از طریق سفارشیسازی پیامها یا منطق یک به یک باز کرده است. به طور کلی، کتاب نشان میدهد که تقاطعهای بین ارتباطات دیجیتال و هوش مصنوعی به واقعیت جدیدی در ارتباطات برند اشاره میکند که شامل دید رایانهای، تشخیص الگو، و تغییرات در تجارت طراحی و نحوه انجام طراحی ارتباطی و برندسازی میشود. span>

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.