خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Analytical Study to Minimize the Engine Exhaust Emissions and Safe Knock Limit of CNG Powered Four-Stroke SI Engine
84,500 تومان قیمت اصلی 84,500 تومان بود.47,000 تومانقیمت فعلی 47,000 تومان است.
تعداد فروش: 45
| عنوان فارسی | مطالعه تحلیلی برای به حداقل رساندن میزان انتشار گازهای خروجی موتور و محدودیت ایمن در موتور چهار زمانه SI با قدرت CNG |
|---|---|
| عنوان اصلی | Analytical Study to Minimize the Engine Exhaust Emissions and Safe Knock Limit of CNG Powered Four-Stroke SI Engine |
| ناشر | |
| نویسنده | Tirkey J.V., Gupta H.N., Shukla S.K. |
| ISBN | |
| سال نشر | |
| زبان | English |
| تعداد صفحات | 22 |
| دسته | حمل و نقل |
| فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 231 کیلوبایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
مجله بین المللی انرژی و محیط زیست (IJEE)، جلد 1، شماره 1، 2010، pp.31-52
Abstract
در این مقاله، تحلیل نظری با تغییر برخی پارامترهای عملیاتی و طراحی مانند نسبت هم ارزی، محل شمع، نسبت تراکم و قطر سیلندر با استفاده از مدل شبیه سازی کامپیوتری، به حداقل رساندن آلایندگی موتور و محدودیت ضربه ایمن انجام شده است. برای این منظور یک مدل ضربه بعدی صفر، مدل احتراق دو ناحیه ای (یکی در جلو و دیگری در پشت جلوی شعله) و مدل دینامیکی گاز گنجانده شده است. پس از آن، غلظت انتشار اگزوز اکسید نیتریک با استفاده از مدل جنبشی نرخ در چرخه قدرت و در امتداد لولههای اگزوز پیشبینی شده است. علاوه بر این، مونوکسید کربن در شرایط تعادل شیمیایی محاسبه میشود و سپس بر اساس نتایج تجربی، تنظیم تجربی برای رفتارهای جنبشی انجام میشود. استنباط میشود که مقدار دادههای فشار سیلندر، BMEP، BSFC بهدستآمده با استفاده از مدل شبیهسازی رایانهای بر اساس تحلیلهای نظری، مطابقت نزدیکتری با دادههای بهدستآمده در مطالعات قبلی دارد.

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.