خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Rapid and on-line instrumentation for food quality assurance
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Rapid and on-line instrumentation for food quality assurance قیمت اصلی 72,500 تومان بود.قیمت فعلی 35,000 تومان است.
بازگشت به محصولات
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Технологія сиру
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Технологія сиру قیمت اصلی 84,500 تومان بود.قیمت فعلی 47,000 تومان است.
فقط اینقدر👇 دیگه زمان داری با تخفیف بخریش
00روز
12ساعت
27دقیقه
05ثانیه

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Understanding consumers of food products

قیمت اصلی 66,500 تومان بود.قیمت فعلی 29,000 تومان است.

تعداد فروش: 76




عنوان فارسی

درک مصرف کنندگان محصولات غذایی

عنوان اصلیUnderstanding consumers of food products
ویرایش1
ناشرCRC Press
نویسندهLynn Frewer, Hans van Trijp
ISBN 084939144X, 9780849391446
سال نشر2007
زبانEnglish
تعداد صفحات696
دستهتولید مواد غذایی
فرمت کتابpdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها
حجم فایل4 مگابایت
1 آیتم فروخته شده در 55 دقیقه
3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.

توضیحاتی در مورد کتاب

برای اینکه مشاغل، دانشمندان و سیاست گذاران مواد غذایی بتوانند محصولات، خدمات و سیاست های موفقی را توسعه دهند، ضروری است که مصرف کنندگان مواد غذایی و نحوه تصمیم گیری آنها برای خرید محصولات را درک کنند. رفتار مصرف کننده مواد غذایی نتیجه عوامل مختلفی از جمله انگیزه های مصرف کنندگان مختلف، ویژگی های مواد غذایی خاص و محیطی است که انتخاب های غذایی در آن اتفاق می افتد. به رسمیت شناختن تنوع بین مصرف کنندگان فردی، مراحل مختلف زندگی، و زمینه های فرهنگی مختلف، اهمیت فزاینده ای دارد زیرا بازارها به طور فزاینده ای متنوع و بین المللی می شوند. کتاب با معرفی و تحلیل جامع محرک‌های کلیدی انتخاب غذای مصرف‌کننده، مانند محیط و ویژگی‌های محصول حسی، آغاز می‌شود. بخش 2 نقش نگرش مصرف کنندگان نسبت به کیفیت و بازاریابی و دیدگاه های آنها در مورد تهیه غذا و فناوری را بررسی می کند. بخش 3 تفاوت های فرهنگی و فردی در انتخاب غذا و همچنین به عوامل بالقوه تأثیرگذار مانند سن و جنسیت را پوشش می دهد. موضوعات مهمی مانند سلامت عمومی و روش‌های تغییر ترجیحات مصرف‌کنندگان برای غذاهای ناسالم در بخش 4 مورد بحث قرار گرفته است. درک مصرف کنندگان محصولات غذایی یک مرجع استاندارد برای همه کسانی که در صنایع غذایی مرتبط با توسعه و تنظیم محصول هستند فراهم می کند. پروفسور لین فروور و پروفسور هانس ون تریپ هر دو در گروه بازاریابی و رفتار مصرف کننده دانشگاه بسیار معتبر واگنینگن هلند کار می کنند، جایی که لین فروور دارای کرسی ایمنی غذا و رفتار مصرف کننده است و هانس ون تریج دارای کرسی بازاریابی و مصرف کننده است. رفتار – اخلاق.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Understanding consumers of food products”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *