خرید و دانلود نسخه کامل کتاب The Vengeance of Our lord: The Destruction of Jerusalem and the Conversion of Rome in Medieval Drama
73,500 تومان قیمت اصلی 73,500 تومان بود.36,000 تومانقیمت فعلی 36,000 تومان است.
تعداد فروش: 68
عنوان فارسی | انتقام پروردگار ما: ویرانی اورشلیم و تبدیل روم در درام قرون وسطی |
---|---|
عنوان اصلی | The Vengeance of Our lord: The Destruction of Jerusalem and the Conversion of Rome in Medieval Drama |
ناشر | Indiana University |
نویسنده | Stephen K. Wright |
ISBN | |
سال نشر | 1984 |
زبان | English |
تعداد صفحات | 377 |
دسته | ادبیات |
فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
حجم فایل | 15 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
این پایان نامه اولین مطالعه جامع یک سنت نمایشی مهم و عمدتاً نادیده گرفته شده اروپایی را ارائه می دهد. موضوع آن خانواده بزرگ نمایشنامه های اواخر قرون وسطی است که اپیزودهای برگرفته از شبکه پیچیده ای از روایت های تاریخی و افسانه ای در مورد تخریب اورشلیم توسط تیتوس و وسپاسیان و افتتاح یک امپراتوری پیروزمند مسیحی در رم را دوباره اجرا می کند. با تجزیه و تحلیل الگوهای ساختاری منحصربهفردی که هر یک از نمایشنامه نویسان مورد بحث به کار میگیرند، میتوان چیزهای زیادی را نه تنها در مورد چگونگی درک نمایشنامهنویسان قرون وسطی و مخاطبانشان از گذشتههای دور، بلکه در مورد چگونگی درک موقعیت کنونی خود در طرح گسترده یاد گرفت. تاریخ نجات مسیحی
علاوه بر سوابق اجرايي كه بيش از بيست نمايشنامه موجود را توصيف ميكند، پاياننامه عمدتاً بر چهار متن بازمانده از قرن چهاردهم و پانزدهم تمركز دارد: Ludus de sumptione beatae Mariae virginis. نمایشنامه تورینگی از دست رفته معروف به «Gothaer Botenrolle»، قسمتهای Mors Pilati از Ordinalia کورنیش، و La Vengance Jhesucrist اثر یوستاش مارکاد.
یک فصل مقدماتی اهمیت وقایع قرن اول را که پیشینه تاریخی نمایشنامه ها را ارائه می دهد مورد بحث قرار می دهد، دلایل عدم وجود دانش در این زمینه را پیشنهاد می کند و رابطه نمایشنامه ها را با منابع آنها در روایات کتاب مقدس، تاریخی و افسانه ای بررسی می کند. ، در اعمال مذهبی و موعظه های قرون وسطی و در عاشقانه های بومی. فصول بعدی هر یک از چهار اثر موجود را به ترتیب تجزیه و تحلیل می کنند. پس از توصیف منشأ نمایشنامه و نحوه اجرای آن، هر فصل توجه خاصی به این مسئله دارد که چگونه طراحی ساختاری متن نشان دهنده تلاش نمایشنامه نویس برای تفسیر گذشته به گونه ای است که مضامین خاص مسیحی را منعکس کند. . بنابراین، پایاننامه نشان میدهد که چگونه نمایشها به دنبال تطبیق ادعاهای ذاتاً متضاد دکترین مسیحی و موضوع قهرمانانه در چارچوب ایدئولوژی اجتماعی و ارزشهای مذهبی حامیان مربوطه خود هستند، یعنی نظم رهبانی مبارز، جمعیت شهری مرفه، جامعه دانش آموخته قوانین سکولار و دربار قدرتمند دوک بورگوندی. یک فصل پایانی به بررسی محبوبیت گسترده سنت به عنوان یک کل می پردازد، با تاکید ویژه بر تنوع نمایشنامه ها از نظر منشأ، حمایت، طراحی طرح و موضوعات محوری.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.