

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب e-Services: Toward a New Model of (Inter)active Community
82,500 تومان قیمت اصلی 82,500 تومان بود.45,000 تومانقیمت فعلی 45,000 تومان است.
تعداد فروش: 72
عنوان فارسی | خدمات الکترونیکی: به سوی یک مدل جدید از جامعه (بین) فعال |
---|---|
عنوان اصلی | e-Services: Toward a New Model of (Inter)active Community |
ناشر | Springer |
نویسنده | Alfredo M. Ronchi |
ISBN | 3030018415, 9783030018412 |
سال نشر | 2019 |
زبان | English |
تعداد صفحات | 277 |
دسته | تجارت الکترونیک |
فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
حجم فایل | 5 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
این کتاب خدمات الکترونیکی مختلف مرتبط با سلامت، یادگیری، فرهنگ، رسانه و اخبار و تأثیراتی را که وب و فناوریهای مرتبط در هر یک از این حوزهها داشته و دارد، هم بر ارائهدهندگان خدمات و هم بر کاربران خدمات، بررسی میکند. این کتاب بینش هایی را در مورد مسائل اصلی تکنولوژیکی و انسانی در مورد مراقبت های بهداشتی، جمعیت پیر، چالش های اخیر در محیط آموزشی، تأثیر فناوری های دیجیتال بر فرهنگ و میراث، تنوع فرهنگی، آزادی بیان، مالکیت معنوی، اخبار جعلی و آخرین اما نه ارائه می دهد. حداقل، دستکاری افکار عمومی و مسائل اخلاقی. هدف اصلی آن پر کردن شکاف بین راهحلهای تکنولوژیکی، اجرای موفقیتآمیز آنها و استفاده مثمر ثمر از مجموعه اصلی خدمات الکترونیکی است که عمدتاً توسط شرکتهای خصوصی یا دولتی ارائه میشوند. امروزه، پارامترهای مختلفی به طور فعال بر موفقیت یا شکست خدمات الکترونیک تأثیر میگذارند: جنبههای فرهنگی، مسائل سازمانی و حریم خصوصی، بوروکراسی و گردش کار، زیرساختها و فناوری به طور کلی، عادات کاربر، سواد، ظرفیت یا صرفاً طراحی تعامل. این شامل داشتن جمعیت قابل توجهی از شهروندان است که مایل و قادر به پذیرش و استفاده از خدمات آنلاین هستند. و همچنین توسعه توانایی مدیریتی و فنی برای پیاده سازی برنامه های کاربردی که نیازهای شهروندان را برآورده می کند. این کتاب به خوانندگان کمک می کند تا وابستگی های متقابل را درک کنند. علاوه بر این، مجموعهای از داستانهای موفقیت و شکستها که به درستی در مورد آنها توضیح داده شده است، خوانندگان را قادر میسازد تا رویکرد صحیح به نوآوری را در زمینههایی که فرصت دستیابی به مخاطبان گسترده با حداقل تلاش را ارائه میدهد، شناسایی کنند. این کتاب با رویکرد انسانگرایانه و فنآور متوازن خود، عمدتاً مقامات دولتی، تصمیمگیرندگان، سهامداران، توسعهدهندگان راهحل و دانشجویان فارغالتحصیل را هدف قرار میدهد.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.