خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Towards Autonomous Agents for Live Computer Music. Realtime Machine Listening and Interactive Music Systems (dissertation)
77,500 تومان قیمت اصلی 77,500 تومان بود.40,000 تومانقیمت فعلی 40,000 تومان است.
تعداد فروش: 42
| عنوان فارسی | به سوی نمایندگان مستقل برای موسیقی زنده رایانه ای. گوش دادن به ماشین بیدرنگ و سیستم های موسیقی تعاملی (پایان نامه) |
|---|---|
| عنوان اصلی | Towards Autonomous Agents for Live Computer Music. Realtime Machine Listening and Interactive Music Systems (dissertation) |
| ناشر | |
| نویسنده | Collins Nicholas. |
| ISBN | |
| سال نشر | |
| زبان | English |
| تعداد صفحات | 245 |
| دسته | موسیقی |
| فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 9 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
Nicholas M. Collins
St.John’s College
Center for Music and Science
دانشکده موسیقی
دانشگاه کمبریج 2006
این پایان نامه برای درجه دکتری ارائه شده است فلسفه
245 صفحه
چکیده
عوامل موسیقی که میتوانند با نوازندگان انسانی در موقعیتهای کنسرت تعامل داشته باشند، یک واقعیت هستند،
هر چند میزان آن که خود آنها قابلیتهای انسانمانند را تجسم میبخشند
میتوان زیر سؤال برد. شاید با توجه به سطح فناوری هوش مصنوعی
شان، به عنوان «هوش های پیش بینی شده»، پیش بینی آهنگساز از پویایی یک کنسرت
که در کد برنامه نویسی نمایان شده است، به درستی نگریسته شوند. این پایاننامه مجموعهای از سیستمهای تعاملی را توصیف میکند که برای طیف وسیعی از سبکها و آلات موسیقی توسعه یافتهاند، که همگی تلاش میکنند در یک کنسرت شرکت کنند و تنها با استفاده از آنالیز سیگنال صوتی انجام میشوند. گوش دادن ماشینی، شبیه سازی
توانایی های شنوایی محیطی انسان، و مدل سازی فرضی فرآیندهای شنوایی مرکزی و
شناختی، در این سیستم ها برای ردیابی فعالیت های موسیقی مورد استفاده قرار می گیرد. در حالی که بسیاری از این مدلسازی از تلاش برای تقلید از تواناییهای انسانی الهام گرفته شده است، استراتژیهایی که از مکانیسمهای فیزیولوژیکی قابل قبول انسانی متفاوت هستند، اغلب به کار میروند که منجر به تواناییهای ماشینی میشود که بیش از
یا متفاوت از همتایان انسانی است. . فناوری توصیف میشود که رویدادها را از یک جریان صوتی
شناسایی میکند، و رویدادهای کشفشده (معمولاً یادداشتها) را برای ویژگیهای ادراکی
بلندی، زیر و بمی، زمان حمله و تمر تجزیه و تحلیل میکند. به منظور بهرهبرداری از فرآیندهایی که زیربنای تمرینهای رایج موسیقی هستند، ردیابی ضربان مورد بررسی قرار میگیرد و امکان استنتاج ساختار متریک را فراهم میکند که
میتواند به عنوان یک چارچوب هماهنگ برای تعامل عمل کند. آزمایشهای روانشناختی در قضاوت انسان در مورد زمان حمله ادراکی و ردیابی ضربان به محرکهای معتبر زیستمحیطی، پارامترها و سازههایی را که به بهترین شکل باید در سیستمهای محاسباتی نمونهسازی شوند، روشن میکند. تمام فناوری تولید شده برای محیطی پرمشقت برای استفاده از کنسرت بیدرنگ
در نظر گرفته شده است. به طور خاص، یک کتابخانه الگوریتمی پیوند و تجزیه و تحلیل صوتی به نام BBCut2
شرح داده شده است، که با توانایی های پردازش و زمان بندی مناسب برای عملیات بیدرنگ طراحی شده است. معرفی شده که در کنسرت های واقعی تست شده اند. اینها با مصاحبه با
نوازندگانی که با آنها اجرا میکردند، و ارزیابی ادعاهای آنها برای آژانس به معنای
«عاملهای مستقل» ارزیابی میشوند. پایان نامه با در نظر گرفتن همه چیزهایی که ساخته شده است، و
امکان پیشرفت های آینده مرتبط با هوش مصنوعی و فناوری پردازش سیگنال پایان می یابد.
مطالب
مقدمه
انگیزه های شخصی و ساختار پایان نامه
تحقیق ابزار تعاملی در موسیقی رایانه ای
مسائل روانشناختی
مشکلات پردازش سیگنال
اهداف و اجرا
ردیابی ضربان و زمان واکنش
تقسیم بندی خودکار
الگوریتم های ردیابی ضربان بیدرنگ
تحلیل خودکار رویداد
BBCut
سیستم های موسیقی تعاملی
پیش سازها
بداهه سازی پیشرفته با ماشین
نشستن در سیتار
DrumTrack
Baroqtronica: The Art of Machine Listening
Substituet
Ornamaton
نتیجه گیری
نتیجه گیری قوی
عوامل هوشمند؟
خودمختاری
شکل کنشهای موسیقی
سیستمهای موسیقی تعاملی بهعنوان عامل
تحقیق شنیداری ماشینی
تشخیص و تجزیه و تحلیل رویداد
ردیابی بیت
BBCut3؟
نتایج تحقیق
نتایج ترکیبی

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.