

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Managing Knock Your Socks Off Service (Knock Your Socks Off Series)
68,500 تومان قیمت اصلی 68,500 تومان بود.31,000 تومانقیمت فعلی 31,000 تومان است.
تعداد فروش: 60
عنوان فارسی | مدیریت خدمات Knock Your Socks Off (سری Knock Your Socks Off) |
---|---|
عنوان اصلی | Managing Knock Your Socks Off Service (Knock Your Socks Off Series) |
ویرایش | 2nd |
ناشر | |
نویسنده | Chip R. Bell, Ron Zemke |
ISBN | 0814473687, 9780814400517 |
سال نشر | 2007 |
زبان | English |
تعداد صفحات | 241 |
دسته | مدیریت: مدیریت پروژه |
فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
حجم فایل | 1 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
مشتریان امروزی خدماتی را طلب می کنند که نه تنها فراتر از حد معمول است، بلکه در ذهن و قلب آنها جای می گیرد. این نسخه بهروز شده «مدیریت خدمات جورابهای خود را از دست بدهید» به خوانندگان توصیههای بهروز ارائه میکند که چگونه میتوانند خدماتی در سطح جهانی هم در فعالیتهای خود و هم از طریق افراد خود ایجاد کنند، چه با مشتریان خود کار کنند. حضوری، تلفنی یا در فضای الکترونیکی. این کتاب که با مثالها، داستانها و تحقیقات جدید و کارتونهای جان بوش بازسازی شده است، راههای عملی و اثباتشدهای را در اختیار خوانندگان قرار میدهد تا: افراد خدماتگرا را بیابند و حفظ کنند. مشتریان را از نزدیک بشناسید؛ ساخت قطار و مربی چشم انداز خدمات؛ ایجاد و حفظ فرآیند مدیریت خدمات که افراد، سیستم ها و مشتریان را همسو می کند. مشارکت و توانمندسازی کارکنان؛ و عملکرد خوب را بشناسید و به آنها پاداش دهید. پر از مثالهایی از استانداردسازان خدمات مانند Fed-Ex، QVC، و دیگران، “Managing Your Socks Off Service” نشان میدهد که چگونه میتوان خدمات عالی را در یک روز ایجاد کرد. ، زمان واقعی، بر اساس هر زمان.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.