خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Managing Crisis (Managing Universities and Colleges)
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Managing Crisis (Managing Universities and Colleges) قیمت اصلی 68,500 تومان بود.قیمت فعلی 31,000 تومان است.
بازگشت به محصولات
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Project Management: A Systems Approach to Planning, Scheduling, and Controlling
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Project Management: A Systems Approach to Planning, Scheduling, and Controlling قیمت اصلی 69,500 تومان بود.قیمت فعلی 32,000 تومان است.
فقط اینقدر👇 دیگه زمان داری با تخفیف بخریش
00روز
17ساعت
54دقیقه
36ثانیه

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Managing Corporate Reputation: The New Currency (Thorogood Professional Insights series)

قیمت اصلی 87,500 تومان بود.قیمت فعلی 50,000 تومان است.

تعداد فروش: 58




عنوان فارسی

مدیریت شهرت شرکت: ارز جدید (سری اطلاعات حرفه ای Thorogood)

عنوان اصلیManaging Corporate Reputation: The New Currency (Thorogood Professional Insights series)
ویرایش2nd
ناشرThorogood
نویسندهJohn Dalton, Susan Croft
ISBN 1854182722, 9781423717867
سال نشر2003
زبانEnglish
تعداد صفحات289
دستهمدیریت: مدیریت پروژه
فرمت کتابpdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها
حجم فایل689 کیلوبایت
2 آیتم فروخته شده در 55 دقیقه
5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.

توضیحاتی در مورد کتاب

”شما نمی توانید نادیده بگیرید که شرکت ها مانند گذشته زیر ذره بین هستند.” جای تعجب نیست که شهرت به مرکز تفکر استراتژیک منتقل شده است. اما چند شرکت می دانند که چگونه آن را مدیریت یا اندازه گیری کنند – چه رسد به داشتن یک استراتژی شهرت؟ خیلی کم است. اکنون این گزارش کارشناسی، خواندنی و عملی آن را به درستی بیان می کند. پویایی شهرت شرکت و عوامل حاکم بر آن پیچیده است. آیا یک موضع اخلاقی منجر به افزایش سرمایه شهرت می شود؟ آیا منجر به بهبود عملکرد مالی می شود؟ موضوعاتی که می توانند بیشترین تأثیر را بر شهرت داشته باشند و بهترین روش برای به حداقل رساندن خطر چیست؟ عواملی که بر توجه شدیدتر به شهرت متمرکز شده اند: رسوایی های شرکتی که تحت فشار رسانه ای ناشی از NGO ها قرار گرفته است. ، برندها و مدیریت روابط به عنوان پیشتازان شهرت شرکت شما را تقویت می کند و همچنین داخلی شما را تقویت می کند. ارتباطات داخلی مدیریت مؤثر ذینفعان خود را بهبود می بخشد و در زمان شکست اعتماد و افزایش فشار رسانه ها به شرکت اعتماد می کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Managing Corporate Reputation: The New Currency (Thorogood Professional Insights series)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *