

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Sound Work: Composition as Critical Technical Practice
78,500 تومان قیمت اصلی 78,500 تومان بود.41,000 تومانقیمت فعلی 41,000 تومان است.
تعداد فروش: 46
عنوان فارسی | کار صدا: ترکیب به عنوان تمرین فنی انتقادی |
---|---|
عنوان اصلی | Sound Work: Composition as Critical Technical Practice |
ناشر | Leuven University Press |
نویسنده | Jonathan Impett |
ISBN | 9462702586, 9789462702585 |
سال نشر | 2022 |
زبان | English |
تعداد صفحات | 376 |
دسته | موسیقی |
فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
حجم فایل | 22 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
روشها و درک خلق موسیقی با زمینههای فرهنگی، اجتماعی و تکنولوژیکی موسیقی و نوازندگان تکامل یافته است. اما نویسندگی موسیقی، در بسیاری از حالتهای فنی و زیباییشناختی، جزء مهم فرهنگ موسیقی باقی مانده است. به طور فزاینده ای از نوازندگان خواسته می شود تا تجربیات خود را در نوشتن به اشتراک بگذارند. با این حال، الزامات فرهنگی برای در نظر گرفتن ترکیب به عنوان تولید دانش و ادعای منحصر به فرد بودن آن، مانع از توسعه گفتمان در حوزه تخصصی و عمومی می شود. فیلیپ آگر، پیشگام اینترنت، یک نقص گفتمانی را در تحقیقات هوش مصنوعی مشاهده کرد و یک عمل فنی انتقادی را پیشنهاد کرد، یک رشته انضباطی واحد با “یک پا در کار هنری طراحی و پای دیگر در کار بازتابی نقد کاشته شده بود. تمرین فنی در مقدمات خود تجدید نظر می کند، روش های خود را مجدداً ارزیابی می کند و مفاهیم خود را به عنوان بخشی از کارهای روزمره خود تجدید نظر می کند.”
این جلد پتانسیل را در نظر می گیرد. برای تمرین فنی حیاتی در وضعیت در حال تکامل ترکیب در طیف گسترده ای از شیوه های فعلی. در جستجوی بیان داستان های صادقانه تر و مفیدتر از آهنگسازی، امیدوار است که به گفتمان جدیدی در مورد خلق موسیقی کمک کند.
مشارکت کنندگان: پاتریشیا الساندرینی (دانشگاه استنفورد)، آلن بلکول (دانشگاه کمبریج)، نیکلاس براون (کالج ترینیتی دوبلین)، مارکو سیسیلیانی (دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی گراتس، اتریش)، نیکلاس کالینز (مدرسه مؤسسه هنر شیکاگو)، آگوستینو دی سیپیو (کنسرواتوار موسیقی L) تیم تحقیقاتی آکیلا / “هنرها، بومشناسیها، انتقالها”، پاریس)، دانیلا فانتچی (موسسه اورفئوس / دانشگاه آنتورپ)، آمبروز فیلد (دانشگاه یورک)، کریم حداد (IRCAM – مرکز ژرژ پمپیدو)، جاناتان ایمپت (موسسه اورفئوس)، ثور مگنوسون (دانشگاه ساسکس / دانشگاه هنر ایسلند)، اسکات مک لافلین (دانشگاه لیدز)، لولا رومرو (آهنگساز)، دیوید روزنبوم (آهنگساز)، آن وارد (محقق مستقل)، لورا زاترا (IRCAM / کنسرواتوارهای موسیقی روویگو)، جولی زو (دانشگاه استنفورد)
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.