

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Managing Across Cultures: The Seven Keys to Doing Business with a Global Mindset
78,500 تومان قیمت اصلی 78,500 تومان بود.41,000 تومانقیمت فعلی 41,000 تومان است.
تعداد فروش: 45
عنوان فارسی | مدیریت در سراسر فرهنگ: هفت کلید برای انجام کسب و کار با یک ذهنیت جهانی |
---|---|
عنوان اصلی | Managing Across Cultures: The Seven Keys to Doing Business with a Global Mindset |
ویرایش | 1 |
ناشر | McGraw-Hill |
نویسنده | Charlene Solomon, Michael S. Schell |
ISBN | 0071605851, 9780071605854 |
سال نشر | 2009 |
زبان | English |
تعداد صفحات | 369 |
دسته | مدیریت: مدیریت پروژه |
فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
حجم فایل | 3 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
خواه یک شرکت بزرگ را اداره کنید یا در یک کسب و کار کوچک کار کنید، به احتمال زیاد به طور منظم با افرادی از فرهنگ های مختلف سر و کار دارید – از مشتریان و تامین کنندگان گرفته تا فروشندگان و همکاران. به سادگی نمی توان اغراق کرد: اگر قدردان نباشید و ندانید که چگونه به طور فعال تنوع فرهنگی جهانی را مدیریت کنید، امروز برای موفقیت در تجارت مشکل خواهید داشت. مدیریت در میان فرهنگها بررسی میکند که چرا مردم در سراسر جهان مانند خودشان رفتار میکنند و تاکتیکهای عملی برای موفقیت در محیط کسبوکار جهانی امروز ارائه میکند. کارشناسان در زمینه آموزش بین فرهنگی، مایکل شل و شارلین سولومون هفت رفتار به راحتی قابل تشخیص را توصیف می کنند و منظورشان را توضیح می دهند، چگونه آنها را تفسیر کنیم، و مهمتر از همه، چگونه به آنها پاسخ دهیم. مدیریت در میان فرهنگها مملو از مطالعات موردی است که اهمیت درک و مقابله با تفاوتهای فرهنگی در تمام جنبههای کسبوکار را نشان میدهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه: فرهنگ شرکتی قدرتمند جهانی اینتل عنصر حیاتی موفقیت تاریخی آن است. مشکلات جدی برای سازمان هایی مانند دایملر کرایسلر و وال مارت ایجاد کرد. مدیریت در میان فرهنگها شما را بسیار فراتر از سایر کتابهایی میبرد که صرفاً آداب و رسوم، حرکات و هجوم زبانی فرهنگهای دیگر را فهرستبندی میکنند. این راهنمای عمیق و استراتژیک به همه جنبههای کسبوکار کمک میکند – از استخدام و ایجاد انگیزه در کارکنان گرفته تا ایجاد بازارهای فروش برنده و کمپینهای بازاریابی.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.