خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Quantifying the Value of Project Management
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Quantifying the Value of Project Management قیمت اصلی 63,500 تومان بود.قیمت فعلی 26,000 تومان است.
بازگشت به محصولات
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Managing Lean Projects
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Managing Lean Projects قیمت اصلی 73,500 تومان بود.قیمت فعلی 36,000 تومان است.
فقط اینقدر👇 دیگه زمان داری با تخفیف بخریش
00روز
21ساعت
51دقیقه
20ثانیه

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Getting Organized at Work: 24 Lessons for Setting Goals, Establishing Priorities, and Managing Your Time (Mighty Manager)

قیمت اصلی 65,500 تومان بود.قیمت فعلی 28,000 تومان است.

تعداد فروش: 68




عنوان فارسی

سازماندهی در محل کار: 24 درس برای تعیین اهداف ، تعیین اولویت ها و مدیریت وقت خود (مدیر توانا)

عنوان اصلیGetting Organized at Work: 24 Lessons for Setting Goals, Establishing Priorities, and Managing Your Time (Mighty Manager)
ویرایش1
ناشر
نویسندهKenneth Zeigler
ISBN 0071591389, 9780071591393
سال نشر2008
زبانEnglish
تعداد صفحات125
دستهمدیریت: مدیریت پروژه
فرمت کتابpdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها
حجم فایل1 مگابایت
2 آیتم فروخته شده در 55 دقیقه
5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.

توضیحاتی در مورد کتاب

”چرا وقتی دارید آن کار را انجام می دهید؟” اگر بتوانید صد درصد از زمان سپری شده در محل کار را به خود اختصاص دهید، نسبت به اکثر مردم سازماندهی بیشتری دارید. اگر نه، باید در روز خود تجدید نظر کنید. سازمان دهی در محل کار 24 نکته، ابزار و استراتژی اثبات شده را ارائه می دهد که به شما کمک می کند استفاده از زمان خود را تجزیه و تحلیل کنید، ناکارآمدی ها را ریشه کن کنید و عادت های بد را تغییر دهید. به چالش های عملی و واقع بینانه در داخل رسیدگی کنید و به زودی تفاوت های قابل اندازه گیری را در بهره وری خود خواهید دید. این راهنمای سازنده و پرسرعت تمام اطلاعاتی را که برای موارد زیر نیاز دارید ارائه می‌کند: سازماندهی و اولویت‌بندی عناصر روز خود، ایجاد و استفاده از یک فهرست اصلی برای روشن نگه داشتن ذهن و جریان کار با پیش‌بینی اتلاف وقت و برنامه‌ریزی نشده، اهداف واقع‌بینانه تعیین کنید. موانع برنامه‌ریزی، برنامه‌ریزی، و برگزاری جلسات را انجام دهید تا وقت گرانبهای خود و دیگران را هدر ندهید صندوق‌های دریافتی تلفن و ایمیل خود را از اتلاف وقت به صرفه‌جویی در زمان تبدیل کنید. قبل از اینکه متوجه شوید، در زمان کمتری کارهای بیشتری انجام خواهید داد و هر روز را با رضایت بیشتری از آنچه فکر می کردید به پایان می رسانید. سازماندهی در محل کار اولین گام برای ایجاد یک سیستم مدیریت زمان افزایش دهنده شغل است، که از مزایای آن برای سال های آینده بهره مند خواهید شد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Getting Organized at Work: 24 Lessons for Setting Goals, Establishing Priorities, and Managing Your Time (Mighty Manager)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *