

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Creating Public Value: Strategic Management in Government
67,500 تومان قیمت اصلی 67,500 تومان بود.30,000 تومانقیمت فعلی 30,000 تومان است.
تعداد فروش: 58
عنوان فارسی | ایجاد ارزش عمومی: مدیریت استراتژیک در دولت |
---|---|
عنوان اصلی | Creating Public Value: Strategic Management in Government |
ویرایش | 1st |
ناشر | Harvard University Press |
نویسنده | Mark H. Moore |
ISBN | 9780674175587 |
سال نشر | 1995 |
زبان | English |
تعداد صفحات | 416 |
دسته | مدیریت |
فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
حجم فایل | 40 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
مارک مور که یکی از چهره های برجسته در زمینه مدیریت دولتی است، جمع بندی پانزده سال تحقیق، مشاهده و آموزش خود را در مورد آنچه مدیران بخش دولتی باید برای بهبود عملکرد شرکت های دولتی انجام دهند، ارائه می دهد. این کتاب که هم برای مدیران اجرایی عمومی و هم برای کسانی که به آنها آموزش میدهند مفید است، برخی از غنیترین صدها مورد استفاده شده در مدرسه دولتی کندی هاروارد را توضیح میدهد و درسهای گستردهتر آنها را برای مدیران دولتی روشن میکند. مور به چهار سوالی می پردازد که مدت هاست مدیریت عمومی را به ستوه آورده است: شهروندان و نمایندگان آنها چه انتظار و خواسته ای از مدیران اجرایی داشته باشند؟ مدیران دولتی می توانند از چه منابعی استفاده کنند تا بدانند تولید چه چیزی برای آنها ارزشمند است؟ مدیران دولتی چگونه باید با دستورات سیاسی ناسازگار و بی ثبات کنار بیایند؟ چگونه مدیران دولتی می توانند فضایی برای نوآوری پیدا کنند؟
پاسخهای مور به دشواریهای درک شده مدیریت شرکتهای دولتی در جامعه مدرن با توصیه به تغییرات مشخص و مشخص در رویههای مدیران دولتی منفرد پاسخ میدهند: اینکه چگونه آنها تصور میکنند چه چیزی برای تولید ارزشمند است، چگونه ناظران سیاسی خود را درگیر میکنند و چگونه ارائه میکنند. خدمات و انجام تعهدات به مشتریان. پس از موارد مور، شاهد معضلاتی هستیم که بخشهایی از مدیران دولتی با آن مواجه هستند – ویلیام راکلشاس و آژانس حفاظت از محیط زیست، جروم میلر و وزارت خدمات جوانان، مایلز ماهونی و پروژه بازسازی پارک پلازا، دیوید سنسر و ترس از آنفولانزای خوکی. ، لی براون و اداره پلیس هیوستون، هری اسپنس و اداره مسکن بوستون. کار آنها، همراه با تحلیل مور، نشان می دهد که چگونه مدیران دولتی می توانند به هدف واقعی خود یعنی تولید ارزش عمومی دست یابند.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.