

خرید و دانلود فایل پاورپوینت کامل راه های تربیت
156,825 تومان قیمت اصلی 156,825 تومان بود.87,125 تومانقیمت فعلی 87,125 تومان است.
تعداد فروش: 63
فرمت فایل پاورپوینت
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
با فایل فایل پاورپوینت کامل راه های تربیت یک ارائهی بینقص بسازید!
پاورپوینتی زیبا و کاربردی:
فایل فایل پاورپوینت کامل راه های تربیت شامل ۱۴ اسلاید کاملاً حرفهای و چشمنواز است که برای ارائهی مستقیم یا چاپ آماده شدهاند.
آنچه فایل فایل پاورپوینت کامل راه های تربیت را متمایز میکند:
- طراحی مدرن و هدفمند: فایل پاورپوینت کامل راه های تربیت با ترکیب رنگها و چیدمان هوشمندانه، به انتقال بهتر مفاهیم کمک میکند.
- کاربری راحت و سریع:فایل پاورپوینت کامل راه های تربیت بدون نیاز به ویرایشهای پیچیده، فقط فایل را باز کنید و ارائه دهید.
- کیفیت بالا برای نمایش: همهی اسلایدها با رزولوشن مناسب و ساختاری منظم آماده ارائه هستند.
ساختهشده با دقت و استانداردهای بالا:
فایل پاورپوینت کامل راه های تربیت با رعایت جزئیات طراحی شده تا در هر محیطی بدون مشکل نمایش داده شود. هیچگونه بهمریختگی یا ایرادی در اسلایدهای فایل پاورپوینت کامل راه های تربیت وجود ندارد.
تذکر:
در صورت مشاهدهی تفاوت در کیفیت، احتمال استفاده از نسخههای غیراصلی وجود دارد. نسخه معتبر فایل پاورپوینت کامل راه های تربیت با دقت توسط تیم طراحی آماده شده است.
همین حالا دانلود کن و با فایل پاورپوینت کامل راه های تربیت مخاطبهات رو تحت تاثیر قرار بده!
بخشی از متن فایل پاورپوینت کامل راه های تربیت :
سه راه برای تهذیب نفوس از اخلاق رذیله و تربیت آنها به اخلاق حسنه در کلمات حکما و علما اخلاق ذکر شده که در مباحث نفس به آن پرداخته اند. طریقه اول و دوم از سوی فلاسفه و طریقه سوم از سوی عرفا مطرح شده است. این راه ها عبارت اند از:
۱.توجه دادن به آثار و غایتهای دنیایی کارهای خوب و بد،
۲.توجه دادن به نتایج آخرتی اعمال،
۳.عشق و محبّت.
هنگام بیان آثار اعمال شایسته و یا ناپسند، باید به گونه ای به شخص آگاهی دهیم که کارها و اخلاق ناپسند را ترک کند و اعمالی را که فضیلت آور و موجب اخلاق نیک است، انجام دهد؛ مثلا برای تهذیب نفس از رذیله طمع به شخص طمع کار بگوییم به قول امیر المؤمنین (ع) ذلّ من طمع؛ کسی که طمع کار باشد و چشمداشت به دست مردم دارد، این شخص ذلیل می شود و جامعه نگاه تحقیر آمیز به او خواهد داشت؛ اما کسی که قناعت کند، عزیز می شود: عزّ من قنع. همچنین به کسی که فداکاری نمی کند و راحت طلب است و دنبال کارهای سودمند برای جامعه نمی رود، بگوییم که در بین جامعه بی ارج و منزلت خواهی بود و در مقابل، انسان فداکار مورد ستایش و تمجید جامعه قرار می گیرد و مردم او را دوست خواهند داشت و رأی و نظر او مورد قبول آنان خواهد بود. این آگاهی دادن موجب می شود تا افراد، اعمال سازنده را تقویت کنند و اخلاق نیکوی خود را به سرحد ملکه برسانند و ریشه های اخلاق زشت را در وجود خود بخشکانند.
بیشتر کتاب های اخلاقی و آن دسته از فلاسفه ای که اخلاق را مبتنی بر معرفه النفس دانسته اند و نیز دانشمندان اخلاقی یونان، این طریق را برای تربیت اعمال می کنند. اما قرآن مجید اخلاق را بر این پایه استوار نمی کند؛ چون ممکن است در این روش تمام معیارها و ارزش گذاری صفات براساس خوشایند و پسند اجتماع باشد و جنبه های آخرتی در نظر گرفته نشود؛ همچنان که مضمون شعر شاعر درباره انگیزه خود از جنگ این است که اگر در هنگامه جنگ بترسم، با خود می گویم: در جای خود استوار باش و از میدان فرار نکن که اگر در ستیز با دشمن کشته شوی، مورد ستایش مردم واقع می شوی و اگر دشمنی را بکشی، خود را آسوده می سازی. می بینیم که شاعر انگیزه ای دنیایی و مردم پسند را برای دور ساختن ترس از خود بیان می دارد.
سعدی نیز برای پیشه کردن قناعت، آثار دنیایی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.