

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Predictive marketing : easy ways every marketer can use customer analytics and big data
64,500 تومان قیمت اصلی 64,500 تومان بود.27,000 تومانقیمت فعلی 27,000 تومان است.
تعداد فروش: 59
عنوان فارسی | بازاریابی پیشبینیکننده: راههای آسانی که هر بازاریاب میتواند از تجزیه و تحلیل مشتری و کلان داده استفاده کند |
---|---|
عنوان اصلی | Predictive marketing : easy ways every marketer can use customer analytics and big data |
ویرایش | 1 |
ناشر | Wiley |
نویسنده | Artun, Omer; Levin, Dominique |
ISBN | 9781119037361, 1119037328 |
سال نشر | 2015 |
زبان | English |
تعداد صفحات | 271 |
دسته | بازاریابی: تبلیغات |
فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
حجم فایل | 3 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
”با این راهنمای عملی برای تجزیه و تحلیل پیش بینی، بازاریابی شخصی را به واقعیت تبدیل کنید”. طرحی برای انتقال از خلاقانه به داده محور بازاریابی، از یک اندازه مناسب برای همه به یک به یک، و از کمپین های بازاریابی شما یاد خواهید گرفت که چگونه از فناوریهای یادگیری ماشینی برای بهبود جذب مشتری و رشد مشتری استفاده کنید و چگونه با پیادهسازی یک رویکرد آسان و خودکار برای تجزیه و تحلیل پیشبینیکننده، مشتریان در معرض خطر یا از بین رفته را شناسایی کرده و دوباره جذب کنید. این کتاب بیش از تئوری و گواهی بر قدرت بازاریابی شخصیشده، بر عمل تمرکز دارد و به شما کمک میکند تا درک کنید و در واقع شروع به استفاده از این revo کنید. رویکرد انقلابی به تجربه مشتری تجزیه و تحلیل پیشگو می تواند در نهایت بازاریابی شخصی را به واقعیت تبدیل کند. برای اولین بار، بازاریابی پیش بینی برای همه بازاریابان قابل دسترسی است، نه فقط آنهایی که در شرکت های بزرگ هستند – در واقع، بسیاری از سازمان های کوچکتر با برنامه های نوآورانه از همتایان بزرگتر خود جهش می کنند. این کتاب به شما نشان میدهد که چگونه میتوانید تجزیه و تحلیلهای پیشبینیکننده را با راهنماییهای عملی که امروز شما را شروع میکند به سازمان خود بیاورید. بازاریابی پیشبینیکننده را در هر سازمانی اجرا کنید تجربه بازاریابی شخصیتر را ارائه دهید تجزیه و تحلیل پیشبینیکننده را با فناوری یادگیری ماشینی خودکار کنید. همه بازاریابها میخواهند شادی را به ارمغان بیاورند، اما بیشتر آنها هنوز از یک رویکرد یکسان و مناسب برای همه استفاده میکنند. بازاریابی پیشبینیکننده اطلاعات و بینش لازم را برای خارج کردن سازمان خود از کمپین و فضای نادر تجربه مشتری واقعاً شخصیشده ارائه میکند”– � بیشتر بخوانید…
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.