خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Film Genre for the Screenwriter 84,500 تومان قیمت اصلی 84,500 تومان بود.47,000 تومانقیمت فعلی 47,000 تومان است.
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب The Dardenne Brothers' Cinematic Parables: Integrating Theology, Philosophy, and Film reportAdd to Favorites b/booook • 9 hours ago39byjdmmadeinBooksEBooks 67,500 تومان قیمت اصلی 67,500 تومان بود.30,000 تومانقیمت فعلی 30,000 تومان است.
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Ads to Icons: How Advertising Succeeds in a Multimedia Age
63,500 تومان قیمت اصلی 63,500 تومان بود.26,000 تومانقیمت فعلی 26,000 تومان است.
تعداد فروش: 48
| عنوان فارسی | تبلیغات به نمادها: چگونه تبلیغات در عصر چند رسانه ای موفق می شود |
|---|---|
| عنوان اصلی | Ads to Icons: How Advertising Succeeds in a Multimedia Age |
| ویرایش | 2nd edition |
| ناشر | Kogan Page |
| نویسنده | Springer P. |
| ISBN | 0749449365, 9780749449360 |
| سال نشر | 2007 |
| زبان | English |
| تعداد صفحات | 400 |
| دسته | بازاریابی: تبلیغات |
| فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 9 مگابایت |
1 آیتم فروخته شده در 55 دقیقه
5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
Categories: بازاریابی, تبلیغات, کسب و کار و اقتصاد
توضیحات
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
ویرایش دوم Ads to Icons به بررسی روندهای فعلی و آینده در تبلیغات می پردازد. از طریق 50 مطالعه موردی بینالمللی درباره کمپینهای تبلیغاتی جدید و نمادین، نویسنده پل اسپرینگر علت موفقیت این کمپینها را شناسایی میکند و سهم آنها را در توسعه مداوم تبلیغات تحلیل میکند.
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Ads to Icons: How Advertising Succeeds in a Multimedia Age” لغو پاسخ

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.