خرید و دانلود نسخه کامل کتاب RETHINKING PUBLIC RELATIONS: PR PROPAGANDA AND DEMOCRACY
69,500 تومان قیمت اصلی 69,500 تومان بود.32,000 تومانقیمت فعلی 32,000 تومان است.
تعداد فروش: 58
| عنوان فارسی | بازاندیشی در روابط عمومی: تبلیغات روابط عمومی و دموکراسی |
|---|---|
| عنوان اصلی | RETHINKING PUBLIC RELATIONS: PR PROPAGANDA AND DEMOCRACY |
| ویرایش | 2 |
| ناشر | |
| نویسنده | Kevin Moloney |
| ISBN | 0415370612, 9780203030592 |
| سال نشر | 2006 |
| زبان | English |
| تعداد صفحات | 249 |
| دسته | بازاریابی: تبلیغات |
| فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 1 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
تمام روابط عمومی، چه برای سازمان های خیریه و چه برای تولیدکنندگان اسلحه، تبلیغات ضعیفی است. اگرچه مزایای غیرقابل انکاری خود را دارد (توجه را جلب می کند و به گردش اطلاعات بیشتر کمک می کند)، اما هزینه هایی نیز دارد (مانند پیام های انتخابی). این نسخه به طور گسترده اصلاح شده از یک متن کلاسیک به طور کامل روابط عمومی را بررسی می کند، استدلال های قبلی را به روز می کند و گسترش می دهد و بر اساس اولین نسخه موفق با افکار، داده ها و شواهد جدید است. تأمل برانگیز و محرک، بازاندیشی روابط عمومی ویرایش دوم، خرد متعارف روابط عمومی را به چالش می کشد. تفکر پذیرفته شده را در مورد مهم ترین مسئله ای که روابط عمومی با آن مواجه است – رابطه آن با دموکراسی – توسعه می دهد و تعادلی از مزایا و معایب را پیدا می کند که جای نگرانی باقی می گذارد. این به موضوعات موضوعی مانند: روابط عمومی به عنوان شکلی از تبلیغات که در یک دموکراسی شکوفا می شود، ارتباط بین روابط عمومی و روزنامه نگاری رسانه ها، ترویج فرهنگ و متقاعدسازی می پردازد. این کتاب که برای جذب دانشجویان سال آخر کارشناسی، کارشناسی ارشد و محققانی که در زمینه مطالعات روابط عمومی، رسانه و ارتباطات طراحی شده اند، مهم ترین رابطه روابط عمومی – ارتباط با دموکراسی – را بررسی می کند و می پرسد چه منافع یا هزینه هایی برای سیاست، بازارها و رسانه ها به همراه دارد. .

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.