خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Reputation Management: The Key to Successful Public Relations and Corporate Communications
65,500 تومان قیمت اصلی 65,500 تومان بود.28,000 تومانقیمت فعلی 28,000 تومان است.
تعداد فروش: 51
| عنوان فارسی | مدیریت شهرت: کلید موفقیت در روابط عمومی و ارتباطات شرکتی |
|---|---|
| عنوان اصلی | Reputation Management: The Key to Successful Public Relations and Corporate Communications |
| ویرایش | New Ed |
| ناشر | |
| نویسنده | John Doorley, Helio Fred Garcia |
| ISBN | 0415974712, 9780203961483 |
| سال نشر | 2006 |
| زبان | English |
| تعداد صفحات | 458 |
| دسته | بازاریابی: تبلیغات |
| فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 7 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
امروزه مدیریت شهرت مهمترین موضوع در ارتباطات شرکتی و سازمانی است. جان دورلی و هلیو فرد گارسیا، ارتباطات و مربیان برجسته شرکتی استدلال می کنند که اکثر مدیران عامل در واقع توجه زیادی به شهرت نمی کنند و این به خطر می افتد. همانطور که رسواییهای اخیر نشان میدهد، روسای سازمانهای دولتی و غیرانتفاعی در مدیریت دارایی شهرت بهتر عمل نمیکنند. با این حال، وقتی رهبران در درازمدت به شهرت می رسند، از اصول خاصی پیروی می کنند، مانند آنچه که برای اولین بار توسط جو هاردی، یکی از موفق ترین سازندگان جهان در اینجا شرح داده شده است. این کتاب یک راهنمای نحوه کار برای متخصصان و دانشجویان در روابط عمومی و ارتباطات شرکتی و همچنین برای مدیران عامل و سایر رهبران است. این بر این فرض استوار است که شهرت را می توان اندازه گیری، نظارت و مدیریت کرد. این کتاب که توسط واحدهای ارتباطات شرکتی سازماندهی شده است (به عنوان مثال، روابط رسانه ها، ارتباطات کارکنان، روابط دولتی و روابط سرمایه گذار)، راهنمای آزمایش شده در زمینه مشکلات شهرت شرکت مانند یادداشت های فاش شده، رفتار ناعادلانه مطبوعات، و شایعات منفی را ارائه می دهد. -و این کتاب کمیاب است که بر راه حل های عملی تمرکز دارد. هر فصل با تجربه دنیای واقعی توسط نویسندگان و 25 مشارکت کننده آنها، از جمله لین آپلبام، کالج شهر نیویورک، تجلی یافته است. Gail Belmuth، International Flavors & Fragrances, Inc.; کنت برکوویتز، شورای بازاریابی و ارتباطات بهداشت و درمان؛ روبرتا بومن، دوک انرژی کارولیناس (قبلا، دوک پاور)؛ ساندرا بویت، دانشگاه ویک فارست؛ آندره آ کوویل و ری توماس، برودر; لو کاپوزی، Publicis; استیو دویال، هالمارک؛ آنتونی یوینگ، گروه مشاوره لوگوس؛ اد اینگل، شرکت مایکروسافت؛ جیمز لوکاشفسکی، گروه لوکاشفسکی؛ تیم مک ماهون، بازاریابی مک ماهون؛ و جودی ووس، انجمن روابط عمومی آمریکا.

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.