

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Evaluating Public Relations: A Best Practice Guide to Public Relations Planning, Research and Evaluation (PR in Practice)
72,500 تومان قیمت اصلی 72,500 تومان بود.35,000 تومانقیمت فعلی 35,000 تومان است.
تعداد فروش: 48
عنوان فارسی | ارزیابی روابط عمومی: بهترین راهنمای عملی برای برنامه ریزی، تحقیق و ارزیابی روابط عمومی (PR در عمل) |
---|---|
عنوان اصلی | Evaluating Public Relations: A Best Practice Guide to Public Relations Planning, Research and Evaluation (PR in Practice) |
ویرایش | 2nd |
ناشر | Kogan Page |
نویسنده | Paul Noble, Tom Watson |
ISBN | 0749449799, 9780749449797 |
سال نشر | 2007 |
زبان | English |
تعداد صفحات | 256 |
دسته | بازاریابی: تبلیغات |
فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
حجم فایل | 1 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
ارزیابی روابط عمومی به متخصصان روابط عمومی در همه سطوح توصیه می کند که چگونه به طور واضح و عینی تأثیر کارشان را به مشتریان و مدیران خود نشان دهند. نویسندگان از هر دو تجربه عملی و آکادمیک خود برای بحث در مورد طیف متنوعی از روشها و استراتژیهای ارزیابی استفاده میکنند، و آنها را با مطالعات موردی و مصاحبههای برنده جایزه نشان میدهند. ویرایش دوم این کتاب که کاملاً اصلاح و به روز شده است، به پزشکان اجازه می دهد تا کمپین های خود را با دقت بیشتری نظارت و ارزیابی کنند و به آنها کمک می کند تا استراتژی های کمپین قوی تری توسعه دهند. این نسخه شامل اطلاعات جدید در مورد: ارزیابی آنلاین; اندازه گیری روابط؛ فرهنگ پزشک، رویه ها و ساختارهای ارزیابی؛ پرداخت بر اساس نتایج؛ اقتصاد سنجی; دهان به دهان ارزشیابی روابط عمومی که هم تئوری و هم عملی را پوشش میدهد، یک کتاب راهنمای هم برای دانشجویان و هم برای پزشکان با تجربه است.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.