

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Principles of Marketing (14th Edition)
66,500 تومان قیمت اصلی 66,500 تومان بود.29,000 تومانقیمت فعلی 29,000 تومان است.
تعداد فروش: 62
عنوان فارسی |
اصول بازاریابی (ویرایش چهاردهم) |
---|---|
عنوان اصلی | Principles of Marketing (14th Edition) |
ویرایش | 14 |
ناشر | Prentice Hall |
نویسنده | Philip Kotler, Gary Armstrong |
ISBN | 0132167123, 9780132167123 |
سال نشر | 2011 |
زبان | English |
تعداد صفحات | 740 |
دسته | بازاریابی: تبلیغات |
فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
حجم فایل | 33 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
یاد بگیرید که چگونه ارزش ایجاد کنید و مشتریان وفادار به دست آورید. چالش بازاریابی امروزی ایجاد جوامع پر جنب و جوش و تعاملی از مصرف کنندگان است که محصولات و برندها را بخشی از زندگی روزمره خود می کنند. برای کمک به خوانندگان در درک چگونگی ایجاد ارزش و به دست آوردن مشتریان وفادار، اصول بازاریابی اطلاعات اساسی بازاریابی را در قالبی جامع ارائه میکند که حول یک چارچوب نوآورانه ارزش مشتری سازماندهی شده است. نسخه چهاردهم شامل پوششی در مورد پایداری و تمرکز بر بازاریابی در فضای اقتصادی چالش برانگیز امروزی است.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.