

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Adland. A Global History of Advertising
69,500 تومان قیمت اصلی 69,500 تومان بود.32,000 تومانقیمت فعلی 32,000 تومان است.
تعداد فروش: 67
عنوان فارسی |
آدلند تاریخچه جهانی تبلیغات |
---|---|
عنوان اصلی | Adland. A Global History of Advertising |
ویرایش | 1 |
ناشر | Kogan Page |
نویسنده | Mark Tungate |
ISBN | 0749448377, 9780749448370 |
سال نشر | 2007 |
زبان | English |
تعداد صفحات | 289 |
دسته | بازاریابی: تبلیغات |
فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
حجم فایل | 3 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
Adland یک بررسی پیشگامانه از تبلیغات مدرن است، از منشأ آن در قرن 19 تا تکامل چشم انداز تبلیغات فعلی. نویسنده و روزنامهنگار پرفروش، مارک تونگیت، تحولات کلیدی در تبلیغات، از تبلیغات چاپی، رادیویی و تلویزیونی گرفته تا فرصتهایی که رسانههای دیجیتال فراهم میکنند – پادکست، پیامهای متنی، و کمپینهای تعاملی را بررسی میکند. Adland بر روی بازیگران کلیدی در صنعت تمرکز دارد و دارای مصاحبه های اختصاصی با نام های برجسته در تبلیغات بین المللی، از جمله تام برنادین، مدیر عامل Leo Burnett است. ژان ماری درو، رئیس و مدیر عامل TBWA در سراسر جهان؛ و جان هگارتی، رئیس BartleBogleHegarty. آدلند با بررسی ریشههای صنعت تبلیغات در نیویورک و لندن، و در ادامه به پوشش اروپای غربی و بازارهای نوظهور اروپای شرقی، آسیا و آمریکای لاتین، یک بررسی جامع از یک صنعت جهانی ارائه میکند و راههایی را برای آن پیشنهاد میکند. احتمال توسعه در آینده وجود دارد.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.