

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Implementing an Integrated Marketing Communications Strategy (Hawksmere Special Briefing)
72,500 تومان قیمت اصلی 72,500 تومان بود.35,000 تومانقیمت فعلی 35,000 تومان است.
تعداد فروش: 61
عنوان فارسی | پیاده سازی استراتژی ارتباطات بازاریابی یکپارچه (توجیه ویژه Hawksmere) |
---|---|
عنوان اصلی | Implementing an Integrated Marketing Communications Strategy (Hawksmere Special Briefing) |
ناشر | |
نویسنده | Norman Hart |
ISBN | 1854181203, 9781854181206 |
سال نشر | 1999 |
زبان | English |
تعداد صفحات | 69 |
دسته | بازار یابی |
فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
حجم فایل | 337 کیلوبایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
منظور از ارتباطات بازاریابی یا مارکوم که اغلب به آن گفته می شود چیست؟ چگونه با سایر عملکردهای شرکت تناسب دارد، و به ویژه چگونه با اهداف تجاری و بازاریابی مرتبط است؟ همه شواهد نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق شرکت ها بدون برنامه مارکوم هستند. با رشد مداوم در رقابت برند و افزایش تعداد محصولات تمایز نیافته، تقاضا برای ارتباطات بازاریابی بهتر به طور قابل توجهی افزایش یافته است. برای اینکه جلوتر باشید و از رقبای خود جلوتر بمانید، ضروری است که تمام ارتباطات بازاریابی خود را به عنوان بخشی از برنامه بازاریابی خود ادغام کنید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.