خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Leveraging Consumer Behavior and Psychology in the Digital Economy
82,500 تومان قیمت اصلی 82,500 تومان بود.45,000 تومانقیمت فعلی 45,000 تومان است.
تعداد فروش: 47
| عنوان فارسی | استفاده از رفتار و روانشناسی مصرف کننده در اقتصاد دیجیتال |
|---|---|
| عنوان اصلی | Leveraging Consumer Behavior and Psychology in the Digital Economy |
| ناشر | IGI Global |
| نویسنده | Norbayah Mohd Suki |
| ISBN | 179983042X, 9781799830429 |
| سال نشر | 2020 |
| زبان | English |
| تعداد صفحات | 321 |
| دسته | بازار یابی |
| فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 9 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
با رواج فزاینده اطلاعات، ارتباطات و فناوری، از جمله رسانه های اجتماعی، در اقتصاد دیجیتال، اعمال نفوذ رفتار مصرف کننده و روانشناسی به زمینه ای غالب برای محققان و متخصصان تبدیل شده است تا روندها، فرصت ها و چالش های شبکه های اجتماعی را بررسی کنند. توسعه دهندگان خدمات (SNS) و شرکت های آنلاین. این پلتفرمها به کانالی کلیدی برای تعاملات اجتماعی و شبکهسازی بین افراد و جوامع آنلاین تبدیل شدهاند تا از فعالیتهای تجاری در رابطه با دیده شدن و پایداری محصول و خدمات از طریق اینترنت استفاده کنند.
اهرم رفتار مصرفکننده و روانشناسی در اقتصاد دیجیتال یک منبع مرجع محوری است که تحقیقات جاری را در مورد موضوعات مرتبط با رفتار مصرف کننده، روانشناسی مصرف کننده، ارزش مصرف کننده، رضایت مشتری، و وفاداری و نحوه بهترین استفاده از این تحقیق رفتار مصرف کننده و روانشناسی در اقتصاد دیجیتال ارائه می دهد. این نشریه با تاکید بر موضوعات مهم در زمینه تحقیقات رفتار مصرف کننده، منبعی گسترده برای متخصصان، متخصصان، بازاریابان، خرده فروشان، مدیران کسب و کار، دانشگاهیان، محققان و دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی علاقه مند به آخرین مطالب در مورد رفتار مصرف کننده و روانشناسی است. در اقتصاد دیجیتال.

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.