خرید و دانلود فایل پاورپوینت کامل کوتاه نوشته ای از سیره و سبک زندگانی آیت الله بهجت(ره)
خرید و دانلود فایل پاورپوینت کامل کوتاه نوشته ای از سیره و سبک زندگانی آیت الله بهجت(ره) قیمت اصلی 156,825 تومان بود.قیمت فعلی 87,125 تومان است.
بازگشت به محصولات
خرید و دانلود فایل پاورپوینت کامل مقایسه انفاق در “حج”و انفاق در “مسیر کربلا”
خرید و دانلود فایل پاورپوینت کامل مقایسه انفاق در “حج”و انفاق در “مسیر کربلا” قیمت اصلی 156,825 تومان بود.قیمت فعلی 87,125 تومان است.
فقط اینقدر👇 دیگه زمان داری با تخفیف بخریش
00روز
11ساعت
17دقیقه
04ثانیه

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب The Luxury Strategy: Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands

قیمت اصلی 82,500 تومان بود.قیمت فعلی 45,000 تومان است.

تعداد فروش: 40





عنوان فارسی

استراتژی لوکس: شکستن قوانین بازاریابی برای ساختن مارک های لوکس

عنوان اصلی The Luxury Strategy: Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands
ناشر Kogan Page
نویسنده Jean-Noel Kapferer, Vincent Bastien
ISBN 0749454776, 9780749454777
سال نشر 2009
زبان English
تعداد صفحات 337
دسته بازار یابی
فرمت کتاب pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها
حجم فایل 1 مگابایت
1 آیتم فروخته شده در 55 دقیقه
4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.

توضیحاتی در مورد کتاب

تجمل در مد است و اکنون تقریباً در هر بخش خرده فروشی، تولید و خدمات یافت می شود. عبارات جدیدی مانند «تجمل انبوه»، «لوکس جدید» و «تجمل بیش از حد» تلاش می‌کنند تا تجمل را واجد شرایط کنند. اما اگر همه چیز لوکس است پس مطمئناً خود این اصطلاح معنایی ندارد! امروزه سردرگمی وجود دارد که واقعاً چه چیزی یک محصول لوکس، یک برند لوکس یا یک شرکت لوکس را می سازد. استراتژی لوکس ماهیت تجمل را عمیقاً تحلیل می‌کند، مفاهیم مدیریتی آن را برجسته می‌کند و روش‌های بسیار بدیع – اغلب بسیار دور از استراتژی‌های بازاریابی معمول – را که برای تغییر دادن مشاغل خانوادگی کوچک مانند فراری، بی‌ام‌و، لویی ویتون، کارتیه، شانل، استفاده می‌شود، منطقی می‌کند. آرمانی یا رالف لورن به موفقیت های جهانی رسید. استراتژی لوکس تفاوت بین “پریمیوم” “مد” و “لوکس” را روشن می کند و قوانین ضد شهودی را برای بازاریابی موفق کالاها و خدمات لوکس تعیین می کند. ژان نوئل کاپفرر و وینسنت باستین، متخصصان تجمل، اولین طرح دقیق را برای مدیریت مؤثر برندها و شرکت‌های لوکس در بالاترین سطح، از جمله منابع انسانی و مدیریت مالی، ارائه می‌کنند. در نهایت، The Luxury Strategy نشان می‌دهد که چگونه در هر بازاری، از جمله B تا B، یک شرکت می‌تواند از استراتژی‌های لوکس برای متمایز کردن خود به طور سودآور یاد بگیرد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و دانلود نسخه کامل کتاب The Luxury Strategy: Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *