

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Bayesian Statistics and Marketing (Wiley Series in Probability and Statistics)
84,500 تومان قیمت اصلی 84,500 تومان بود.47,000 تومانقیمت فعلی 47,000 تومان است.
تعداد فروش: 75
عنوان فارسی | آمار و بازاریابی بیزی (سری والی در احتمال و آمار) |
---|---|
عنوان اصلی | Bayesian Statistics and Marketing (Wiley Series in Probability and Statistics) |
ویرایش | 1 |
ناشر | Wiley |
نویسنده | Peter E. Rossi, Greg M. Allenby, Rob McCulloch |
ISBN | 0470863676, 9780470863671 |
سال نشر | 2006 |
زبان | English |
تعداد صفحات | 364 |
دسته | بازار یابی |
فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
حجم فایل | 9 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
در دهه گذشته افزایش چشمگیری در استفاده از روش های بیزی در بازاریابی به دلیل پیشرفت های محاسباتی و مدل سازی بوده است که اجرای آن را برای بسیاری از مشکلات بازاریابی ایده آل کرده است. تحلیلهای بیزی اکنون میتوانند بر روی طیف گستردهای از مشکلات بازاریابی، از معرفی محصول جدید تا قیمتگذاری، و با طیف گستردهای از منابع دادههای مختلف انجام شوند. آمار و بازاریابی بیزی مزیتهای اساسی رویکرد بیزی را توصیف میکند و ماهیت محاسباتی را با جزئیات شرح میدهد. انقلاب نمونههای موجود شامل دادههای پانل خانوار و مصرفکننده در مورد خرید محصول و دادههای نظرسنجی، مدلهای تقاضا بر اساس تئوری اقتصاد خرد و مدلهای اثر تصادفی مورد استفاده برای تجمیع دادهها در میان پاسخدهندگان است. این کتاب همچنین تئوری و استفاده عملی از روشهای MCMC را مورد بحث قرار میدهد. این کتاب منحصربهفرد که توسط متخصصان برجسته در این زمینه نوشته شده است: ارائه یک درمان یکپارچه از روشهای بیزی در بازاریابی، با نمادگذاری و الگوریتمهای رایج برای تخمین مدلها. شامل مقدمهای بر روشهای بیزی میشود. شامل مطالعات موردی برگرفته از تحقیقات اخیر نویسندگان برای نشان دادن اینکه چگونه روشهای بیزی را میتوان برای کاربرد در بسیاری از مسائل مهم بازاریابی گسترش داد. همراه با یک بسته R به نام bayesm است که همه مدلها و روشها را در آن پیادهسازی میکند. کتاب و شامل مجموعه داده های زیادی است. علاوه بر این، وبسایت کتاب میزبان مجموعههای داده و کد R برای مطالعات موردی است. آمار و بازاریابی بیزی بستری را برای محققان بازاریابی فراهم میکند تا دادههای خود را با روشهای پیشرفته تجزیه و تحلیل کنند و مدلهای جدیدی از رفتار مصرفکننده را توسعه دهند. این یک مرجع واحد برای محققان بازاریابی پیشرفته و همچنین راهنمای ارزشمندی برای این حوزه رو به رشد برای دانشجویان فارغ التحصیل و اساتید به طور یکسان فراهم می کند.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.