خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Health Care Market Strategy: From Planning to Action
79,500 تومان قیمت اصلی 79,500 تومان بود.42,000 تومانقیمت فعلی 42,000 تومان است.
تعداد فروش: 53
| عنوان فارسی | استراتژی بازار مراقبت های بهداشتی: از برنامه ریزی تا اقدام |
|---|---|
| عنوان اصلی | Health Care Market Strategy: From Planning to Action |
| ویرایش | 5 |
| ناشر | Jones & Bartlett Learning |
| نویسنده | Steven G. Hillestad, Eric N. Berkowitz |
| ISBN | 1284150402, 9781284150407 |
| سال نشر | 2018 |
| زبان | English |
| تعداد صفحات | 0 |
| دسته | بازار یابی |
| فرمت کتاب | PDF – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 10 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
استراتژی بازار مراقبت های بهداشتی: از برنامه ریزی تا اقدام، نسخه پنجم، یک مرجع استاندارد برای نزدیک به 20 سال، با نشان دادن گام به گام، نحوه توسعه و اجرای استراتژی های بازاریابی موفق با استفاده از تاکتیک های مناسب، شکاف بین تئوری بازاریابی و اجرا را پر می کند. . با اجرای مفاهیم آموخته شده در دوره های بازاریابی مقدماتی با استفاده از مدل منحصر به فرد خود نویسندگان – به نام تطابق استراتژی/عمل – شما یاد خواهید گرفت که چگونه دقیقاً تعیین کنید که کدام تاکتیک ها را در هر مرحله از بازار به کار بگیرید. در این نسخه جدید، شما همچنین آخرین برنامه های کاربردی برای توسعه استراتژی، فرآیند برنامه ریزی بازاریابی، چالش های یک بازار رقابتی، چشم انداز و سایر جنبه های حیاتی بازاریابی مراقبت های بهداشتی را کشف خواهید کرد. چه دانشجویی علاقه مند به یادگیری استراتژی بازاریابی باشید یا یک مدیر اجرایی فعال که به دنبال آموزش های بیشتر در زمینه مدیریت است، این کتاب به شما می آموزد که یک استراتژی صحیح چگونه به نظر می رسد و اهمیت یک استراتژی کلی قبل از ایجاد یک برنامه بازاریابی. ویرایش پنجم که به طور قابل توجهی تجدید نظر شده است، ویژگیهای: – ارجاعات به روز شده به نمونههایی از قهرمانان بازار، سازمانهای مخل و رهبران نوآور و همچنین بحثهای جدید در مورد تضادهای اجتماعی و تجاری بین «سهم خوب بازار» و «سهم بد بازار» و فناوریهای مخرب بالقوه آینده – نمونه های اخیر که منعکس کننده مدل های تجاری فعلی مانند خرده فروشان آنلاین و وب سایت های اطلاعات سلامت آنلاین مانند WebMD هستند – فصل کاملاً به روز شده در مورد بازار رقابتی با بحث جدید در مورد روند گردشگری پزشکی داخلی و بحث گسترده در مورد شفافیت – بحث بیشتر در مورد سیاست فدرال، Medicare و Medicaid، پیامدهای پیری جمعیت، هزینههای بالاتر، سیستمهای مراقبتهای بهداشتی تحت فشار و یک کنگره غیرقابل پیشبینی – بحث جدیدی در مورد ارتباطات بازاریابی یکپارچه، شامل بحثهای جدید و پیشرفته درباره رسانههای دیجیتال و نحوه اندازهگیری اثربخشی آن

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.