خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Una metodología para medir la opinión del consumidor peruano sobre la responsabilidad social del marketing
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Una metodología para medir la opinión del consumidor peruano sobre la responsabilidad social del marketing قیمت اصلی 73,500 تومان بود.قیمت فعلی 36,000 تومان است.
بازگشت به محصولات
خرید و دانلود فایل پاورپوینت کامل طرح کلی دین از نظر علامه محمدتقی مصباح یزدی(رحمه الله)
خرید و دانلود فایل پاورپوینت کامل طرح کلی دین از نظر علامه محمدتقی مصباح یزدی(رحمه الله) قیمت اصلی 156,825 تومان بود.قیمت فعلی 139,500 تومان است.
فقط اینقدر👇 دیگه زمان داری با تخفیف بخریش
00روز
02ساعت
00دقیقه
56ثانیه

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Branded Content: The Fateful Merging of Media and Marketing

قیمت اصلی 75,500 تومان بود.قیمت فعلی 38,000 تومان است.

تعداد فروش: 67





عنوان فارسی

محتوای برند: ادغام سرنوشت ساز رسانه و بازاریابی

عنوان اصلیBranded Content: The Fateful Merging of Media and Marketing
ناشرRoutledge
نویسندهJonathan Hardy
ISBN 113819042X, 9781138190429
سال نشر2021
زبانEnglish
تعداد صفحات293
دستهبازار یابی
فرمت کتابpdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها
حجم فایل7 مگابایت
1 آیتم فروخته شده در 55 دقیقه
4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.

توضیحاتی در مورد کتاب



این یک مطالعه انتقادی از تغییر رابطه بین رسانه و ارتباطات بازاریابی در عصر دیجیتال است. رشد محتوایی که توسط برندها تامین می‌شود، از جمله رسانه‌های خود برندها، تبلیغات بومی، و ادغام محتوای برند در سراسر فیلم، تلویزیون، روزنامه‌نگاری و انتشارات، آنلاین، موبایل و رسانه‌های اجتماعی را بررسی می‌کند.

این مطالعه تاریخی، تجربی و نظری بلندپروازانه به بررسی شیوه‌های صنعت، سیاست‌ها و «مشکلات» می‌پردازد و چارچوبی را برای تحلیل حاکمیت ارتباطات پیش می‌برد. با نمونه‌هایی از بریتانیا، ایالات متحده، اتحادیه اروپا، آسیا و سایر مناطق، شیوه‌ها، فرم‌ها و قالب‌های صنعت و رابطه آن‌ها با شرایط، سیاست‌ها و مقررات بازار در حال تغییر را نشان می‌دهد و توضیح می‌دهد. این کتاب راهنمای گسترده و دقیقی برای شیوه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای معاصر، استدلال‌ها و دیدگاه‌های مختلف در مورد این شیوه‌ها که در صنعت، سیاست، و زمینه‌های دانشگاهی به وجود می‌آیند، و به کمک پژوهش‌های انتقادی در گذشته و حال ارائه می‌دهد. همچنین مروری انتقادی از متون صنعتی، مقرراتی، اجتماعی و دانشگاهی ارائه می‌کند.

جاناتان هاردی فرسایش اصل جداسازی تبلیغات و رسانه را بررسی می‌کند و خواستار چارچوب جدیدی برای تمایز ارتباطات بازاریابی در قرن بیست و یکم است. ارتباطات با تمرکز بر موضوعات کلیدی در صنعت، سیاست، و زمینه های دانشگاهی، خواندن این مطلب برای دانشجویان صنایع رسانه، تبلیغات، بازاریابی و رسانه های دیجیتال ضروری است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Branded Content: The Fateful Merging of Media and Marketing”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *