خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Branded Content: The Fateful Merging of Media and Marketing
75,500 تومان قیمت اصلی 75,500 تومان بود.38,000 تومانقیمت فعلی 38,000 تومان است.
تعداد فروش: 67
| عنوان فارسی | محتوای برند: ادغام سرنوشت ساز رسانه و بازاریابی |
|---|---|
| عنوان اصلی | Branded Content: The Fateful Merging of Media and Marketing |
| ناشر | Routledge |
| نویسنده | Jonathan Hardy |
| ISBN | 113819042X, 9781138190429 |
| سال نشر | 2021 |
| زبان | English |
| تعداد صفحات | 293 |
| دسته | بازار یابی |
| فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 7 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
این یک مطالعه انتقادی از تغییر رابطه بین رسانه و ارتباطات بازاریابی در عصر دیجیتال است. رشد محتوایی که توسط برندها تامین میشود، از جمله رسانههای خود برندها، تبلیغات بومی، و ادغام محتوای برند در سراسر فیلم، تلویزیون، روزنامهنگاری و انتشارات، آنلاین، موبایل و رسانههای اجتماعی را بررسی میکند.
این مطالعه تاریخی، تجربی و نظری بلندپروازانه به بررسی شیوههای صنعت، سیاستها و «مشکلات» میپردازد و چارچوبی را برای تحلیل حاکمیت ارتباطات پیش میبرد. با نمونههایی از بریتانیا، ایالات متحده، اتحادیه اروپا، آسیا و سایر مناطق، شیوهها، فرمها و قالبهای صنعت و رابطه آنها با شرایط، سیاستها و مقررات بازار در حال تغییر را نشان میدهد و توضیح میدهد. این کتاب راهنمای گسترده و دقیقی برای شیوههای تبلیغاتی و رسانهای معاصر، استدلالها و دیدگاههای مختلف در مورد این شیوهها که در صنعت، سیاست، و زمینههای دانشگاهی به وجود میآیند، و به کمک پژوهشهای انتقادی در گذشته و حال ارائه میدهد. همچنین مروری انتقادی از متون صنعتی، مقرراتی، اجتماعی و دانشگاهی ارائه میکند.
جاناتان هاردی فرسایش اصل جداسازی تبلیغات و رسانه را بررسی میکند و خواستار چارچوب جدیدی برای تمایز ارتباطات بازاریابی در قرن بیست و یکم است. ارتباطات با تمرکز بر موضوعات کلیدی در صنعت، سیاست، و زمینه های دانشگاهی، خواندن این مطلب برای دانشجویان صنایع رسانه، تبلیغات، بازاریابی و رسانه های دیجیتال ضروری است.

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.