خرید و دانلود نسخه کامل کتاب The 4Ps in Marketing-Mix : A German Perspective
84,500 تومان قیمت اصلی 84,500 تومان بود.47,000 تومانقیمت فعلی 47,000 تومان است.
تعداد فروش: 79
| عنوان فارسی | 4Ps در ترکیب بازاریابی: دیدگاه آلمانی |
|---|---|
| عنوان اصلی | The 4Ps in Marketing-Mix : A German Perspective |
| ناشر | Berliner Wissenschafts-Verlag |
| نویسنده | Werner Pepels |
| ISBN | 3830551029, 9783830551027 |
| سال نشر | 2021 |
| زبان | English |
| تعداد صفحات | 258 |
| دسته | بازار یابی |
| فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 14 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
”4Ps در ترکیب بازاریابی” بخشی از دانش اولیه هر بازاریاب در مورد موضوع است. ورنر پپلز، کارشناس بازاریابی، ابزارهای مجزای آمیخته بازاریابی را توضیح میدهد. rn— خط مشی تبلیغات (تبلیغات کلاسیک، ترکیب رسانه های آنلاین و تبلیغات غیر کلاسیک)،
— خط مشی قرار دادن (ترکیب توزیع و عملیات فروش).
توضیحات مبتنی بر نظریه با عمل ترکیب می شوند. برنامه های کاربردی گرا مطابق با دیدگاه انتخاب شده، مثال های ارائه شده به وضعیت بازار آلمان اشاره دارد. این متن توسط تصاویر متعدد به صورت کلی پشتیبانی میشود.
این کتاب درسی برای دانشجویان مدیریت بازرگانی (“BWL”) با تمرکز بر بازاریابی است. به ویژه برای دانشجویان خارجی که می خواهند در مورد آمیخته بازاریابی به زبانی که با آن آشنا هستند بیشتر بیاموزند و همچنین برای مدیران بازاریابی با پیشینه بین المللی و/یا زبان انگلیسی به عنوان زبان کاری آنها در نظر گرفته شده است.

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.