فقط اینقدر👇 دیگه زمان داری با تخفیف بخریش
00روز
17ساعت
36دقیقه
54ثانیه

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب The 4Ps in Marketing-Mix : A German Perspective

قیمت اصلی 84,500 تومان بود.قیمت فعلی 47,000 تومان است.

تعداد فروش: 79





عنوان فارسی

4Ps در ترکیب بازاریابی: دیدگاه آلمانی

عنوان اصلیThe 4Ps in Marketing-Mix : A German Perspective
ناشرBerliner Wissenschafts-Verlag
نویسندهWerner Pepels
ISBN 3830551029, 9783830551027
سال نشر2021
زبانEnglish
تعداد صفحات258
دستهبازار یابی
فرمت کتابpdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها
حجم فایل14 مگابایت
1 آیتم فروخته شده در 55 دقیقه
3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.

توضیحاتی در مورد کتاب

”4Ps در ترکیب بازاریابی” بخشی از دانش اولیه هر بازاریاب در مورد موضوع است. ورنر پپلز، کارشناس بازاریابی، ابزارهای مجزای آمیخته بازاریابی را توضیح می‌دهد. rn— خط مشی تبلیغات (تبلیغات کلاسیک، ترکیب رسانه های آنلاین و تبلیغات غیر کلاسیک)،
— خط مشی قرار دادن (ترکیب توزیع و عملیات فروش).

توضیحات مبتنی بر نظریه با عمل ترکیب می شوند. برنامه های کاربردی گرا مطابق با دیدگاه انتخاب شده، مثال های ارائه شده به وضعیت بازار آلمان اشاره دارد. این متن توسط تصاویر متعدد به صورت کلی پشتیبانی می‌شود.

این کتاب درسی برای دانشجویان مدیریت بازرگانی (“BWL”) با تمرکز بر بازاریابی است. به ویژه برای دانشجویان خارجی که می خواهند در مورد آمیخته بازاریابی به زبانی که با آن آشنا هستند بیشتر بیاموزند و همچنین برای مدیران بازاریابی با پیشینه بین المللی و/یا زبان انگلیسی به عنوان زبان کاری آنها در نظر گرفته شده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و دانلود نسخه کامل کتاب The 4Ps in Marketing-Mix : A German Perspective”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *