خرید و دانلود نسخه کامل کتاب The Power of Scarcity: Leveraging Urgency and Demand to Influence Customer Decisions
82,500 تومان قیمت اصلی 82,500 تومان بود.45,000 تومانقیمت فعلی 45,000 تومان است.
تعداد فروش: 72
| عنوان فارسی | قدرت کمیابی: اعمال اهرم فوریت و تقاضا برای تأثیرگذاری بر تصمیمات مشتری |
|---|---|
| عنوان اصلی | The Power of Scarcity: Leveraging Urgency and Demand to Influence Customer Decisions |
| ناشر | McGraw Hill |
| نویسنده | Mindy Weinstein |
| ISBN | 9781264278244, 1264278233 |
| سال نشر | 2023 |
| زبان | English |
| تعداد صفحات | 0 |
| دسته | بازار یابی |
| فرمت کتاب | PDF – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 416 کیلوبایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
با استفاده از مفهوم قدرتمند کمبود، درآمد را افزایش دهید و کسب و کار خود را توسعه دهید
کمیابی تنها یکی از اصول کلیدی نفوذ نیست، بیتردید قویترین آن است – با استناد به نوعی غرایز اولیه که برای بقای اجداد ما ضروری بودند. این همچنین توضیحی است برای اینکه چرا در اواسط دهه 1990، عروسک های 29.99 دلاری Tickle-Me-Elmo با قیمت 7000 دلار برای هر قطعه پوسته پوسته می شدند. اصلي كه كمتر قابل فهم است، حتي با وجود استفاده مكرر در كمپين هاي فروش و بازاريابي. تحقیقات در مورد کمبود عمدتاً در مجلات دانشگاهی منتشر می شود، به راحتی برای عموم مردم قابل دسترسی نیست، و اغلب از دیدگاه اقتصادی و نه روانشناختی نوشته می شود.
در کتاب قدرت کمیابی، دکتر میندی واینستاین از تخصص عمیق خود در بازاریابی و روانشناسی استفاده می کند تا نشان دهد که چگونه می توان از این اصل تأثیر برای افزایش فروش، برنده شدن در مذاکرات، جرقه زدن اقدام، توسعه جامعه، ایجاد وفاداری مشتری و موارد دیگر استفاده کرد. او بهعنوان یک بازاریاب دیجیتال و دکترای فلسفه در روانشناسی، بینشهای عملی و آکادمیک را برای توضیح روانشناسی پشت کمیابی، اینکه چرا چنین تأثیر عظیمی بر تصمیمگیری دارد، و چگونه با استفاده صحیح و اخلاقی، میتواند بر افرادی تأثیر بگذارد، ارائه میکند. محصولات یا خدمات خود را بخرید.
در این صفحات، درک عمیق تری از چرایی و نحوه عملکرد کمیابی در کسب و کار، و به طور خاص چگونگی انواع مختلف پیام های کمبود – مربوط به عرضه، مربوط به تقاضا، و زمان به دست خواهید آورد. نسخه مرتبط یا محدود – بر مغز ما تأثیر می گذارد. شما آن را از منظرهای متعدد، از طریق مطالعات موردی، یافته های تحقیقاتی، و مصاحبه های چشم باز با مدیران فعلی و سابق (از برندهایی مانند مک دونالد، هری) در عمل خواهید دید.

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.