خرید و دانلود فایل پاورپوینت کامل نگاهی به علم باستان شناسی
خرید و دانلود فایل پاورپوینت کامل نگاهی به علم باستان شناسی قیمت اصلی 156,825 تومان بود.قیمت فعلی 139,500 تومان است.
بازگشت به محصولات
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Human Centered Robot Systems: Cognition, Interaction, Technology
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Human Centered Robot Systems: Cognition, Interaction, Technology قیمت اصلی 73,500 تومان بود.قیمت فعلی 36,000 تومان است.
فقط اینقدر👇 دیگه زمان داری با تخفیف بخریش
00روز
07ساعت
36دقیقه
46ثانیه

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Misleading Marketing Communication: Assessing the Impact of Potentially Deceptive Food Labelling on Consumer Behaviour

قیمت اصلی 81,500 تومان بود.قیمت فعلی 44,000 تومان است.

تعداد فروش: 79





عنوان فارسی

ارتباطات بازاریابی گمراه‌کننده: ارزیابی تأثیر برچسب‌گذاری بالقوه فریبنده مواد غذایی بر رفتار مصرف‌کننده

عنوان اصلیMisleading Marketing Communication: Assessing the Impact of Potentially Deceptive Food Labelling on Consumer Behaviour
ناشرPalgrave Pivot
نویسندهViktor Smith, Daniel Barratt, Peter Møgelvang-Hansen, Alexander U. Wedel Andersen
ISBN 3031112059, 9783031112058
سال نشر2022
زبانEnglish
تعداد صفحات170
دستهبازار یابی
فرمت کتابpdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها
حجم فایل4 مگابایت
1 آیتم فروخته شده در 55 دقیقه
4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.

توضیحاتی در مورد کتاب



با استفاده از مورد برچسب‌گذاری مواد غذایی، این کتاب نشان می‌دهد که خط بین ارتباطات منصفانه و بالقوه گمراه‌کننده را می‌توان از نظر تجربی نزدیک کرد، و مکمل مذاکرات عمدتاً سیاسی و قانونی است که تعیین می‌کند جامعه چگونه با این مسائل برخورد می‌کند. span>

با بررسی انتقادی مفهوم حقوقی شیوه‌های تجاری گمراه‌کننده که در قوانین اتحادیه اروپا آشکار می‌شود، نویسندگان بحث می‌کنند که آیا و چگونه می‌توان آن را به شرایط تجربی قابل اندازه‌گیری منتقل کرد یا خیر. این کتاب با ارائه چهار مطالعه تجربی تکمیلی که سناریوهای منطقه خاکستری مکرر در بازار مواد غذایی دانمارک را هدف قرار می دهد، پتانسیل الگوی آزمون ShopTrip نامیده شده را نشان می دهد که رفتار خرید الکترونیکی در زندگی واقعی را شبیه سازی و ثبت می کند و در عین حال انواع جدیدی از داده ها را ارائه می دهد. که ارزیابی‌های متضاد از گمراه‌کننده بودن احتمالی را می‌توان با آن مقایسه کرد. نتایج در پرتو مسیرهای احتمالی توضیح نظری و پیامدهای اعمال نظارتی آینده، از جمله خود تنظیمی شرکت‌ها مورد بحث قرار می‌گیرند.

< p>

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Misleading Marketing Communication: Assessing the Impact of Potentially Deceptive Food Labelling on Consumer Behaviour”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *