خرید و دانلود نسخه کامل کتاب African Luxury Branding: From Soft Power to Queer Futures
70,500 تومان قیمت اصلی 70,500 تومان بود.33,000 تومانقیمت فعلی 33,000 تومان است.
تعداد فروش: 44
| عنوان فارسی | برندسازی لوکس آفریقایی: از قدرت نرم تا آینده های عجیب و غریب |
|---|---|
| عنوان اصلی | African Luxury Branding: From Soft Power to Queer Futures |
| ناشر | Routledge |
| نویسنده | Mehita Iqani |
| ISBN | 1032129611, 9781032129617 |
| سال نشر | 2023 |
| زبان | English |
| تعداد صفحات | 133 |
| دسته | بازار یابی |
| فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 4 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
این کتاب با گرد هم آوردن رویکردهای تحلیلی نژادی انتقادی، عجیب و غریب و استعماری، تجزیه و تحلیل بصری، و تحلیل گفتمان چندوجهی، استراتژیهای گفتمانی به کار گرفته شده توسط برندهای لوکس آفریقایی را در عصر برندسازی بینمتنی و بین پلتفرمی بررسی میکند.
این کتاب با تکیه بر ادبیاتی که زیباییشناسی و سیاست تجملات آفریقایی را بررسی میکند، نشان میدهد که چگونه برندهای لوکس برجسته آفریقایی مواد بصری ایجاد میکنند که با حساسیتهای پیچیده فرهنگ، طبیعت و آینده صحبت میکند. ایکانی نشان میدهد که چگونه روایتها و استراتژیهای برند قدرتمند پیامهای اخلاقی و ایدئولوژیک را نشان میدهند که برای موقعیتیابی مجدد آفریقا در بازار جهانی ایدهها به طور فزایندهای عمل میکنند. این کتاب با اذعان به اینکه شناخت اهمیت برندهای آفریقایی که ادعای لوکس بودن خود را مطرح میکنند، اعتبار سیاسی قوی دارد، نقش این برندها در ترویج گفتمانهای تجملی، پیشبرد پروژه سرمایهداری و مشارکت آنها در الگوهای گستردهتر را نیز مشکلساز میکند. نابرابری.
پرتوی جدید نه تنها بر استراتژیهای برندسازی لوکس، بلکه بر ایده یک “آفریقایی” جهانی مجلل و بر سیاستهای فرهنگی پیچیده آفریقای جنوبی، برندسازی لوکس آفریقایی مورد علاقه دانشجویان و محققان پیشرفته در رشتههایی از جمله مطالعات تبلیغات انتقادی، مطالعات آفریقایی، رسانه و ارتباطات خواهد بود.

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.