خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Reciprocity in Elastodynamics (Cambridge Monographs on Mechanics)
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Reciprocity in Elastodynamics (Cambridge Monographs on Mechanics) قیمت اصلی 66,500 تومان بود.قیمت فعلی 29,000 تومان است.
بازگشت به محصولات
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Cats: How to Draw Them
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Cats: How to Draw Them قیمت اصلی 89,500 تومان بود.قیمت فعلی 52,000 تومان است.
فقط اینقدر👇 دیگه زمان داری با تخفیف بخریش
00روز
12ساعت
59دقیقه
06ثانیه

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Marketing Scales Handbook: Multi-Item Measures for Consumer Insight Research (Volume 9)

قیمت اصلی 75,500 تومان بود.قیمت فعلی 38,000 تومان است.

تعداد فروش: 43





عنوان فارسی

راهنمای مقیاس های بازاریابی: اقدامات چند موردی برای تحقیقات بینش مصرف کننده (جلد 9)

عنوان اصلیMarketing Scales Handbook: Multi-Item Measures for Consumer Insight Research (Volume 9)
ناشرGCBII Productions
نویسندهGordon C. Bruner II
ISBN 0692845933, 9780692845936
سال نشر2017
زبانEnglish
تعداد صفحات676
دستهبازار یابی
فرمت کتابpdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها
حجم فایل4 مگابایت
1 آیتم فروخته شده در 55 دقیقه
4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.

توضیحاتی در مورد کتاب

مجموعه راهنمای مقیاس‌های بازاریابی طولانی‌ترین مجموعه کتاب‌هایی است که مروری بر معیارهای نظرسنجی چند موردی ارائه می‌کند که در مطالعات علمی رفتار مصرف‌کننده استفاده شده است. این نهمین جلد از مجموعه کلاسیک است. هدف این کتاب کمک به محققان برای بهره مندی از تخصص رفتارشناسان برجسته مصرف کننده در جهان است.

این جلد به جایی می رسد که جلد 8 به پایان رسیده است و شامل 433 معیار چند موردی است که در بالا گزارش شده است. ژورنال های بازاریابی بین سال های 2014 و 2015 این ترازوها برای مجموعه جدید هستند و در هیچ یک از جلدهای قبلی نبودند. هر بررسی آیتم های مقیاس (سوالات، عبارات، تفاوت های معنایی) و همچنین اطلاعاتی در مورد منشاء مقیاس، کاربران قبلی و کیفیت اندازه گیری ارائه می دهد. بخش عمده ای از مقیاس های این کتاب شامل موضوعات معمولی این مجموعه مانند مارک ها، تبلیغات، فروشگاه ها، خرید و قیمت است. اقدامات دیگر موضوعات این جلد مربوط به محیط‌زیست‌گرایی، جهت‌گیری‌های غالب خدمات، تعبیه نمادین، فعالیت دهان به دهان، هزینه‌های تعویض، نصب محصول، دلبستگی به مکان، تعامل با کارکنان و ورزش است.
r مانند بقیه مجموعه، این کتاب یک منبع منحصر به فرد و ارزشمند برای محققان در زمینه های مختلف است که می خواهند معیارهای آزمایش شده و قابل اعتمادی از نگرش ها، احساسات یا ویژگی ها را برای مطالعات خود در مورد مصرف کنندگان یا انواع مشابه از پاسخ دهندگان مانند بینندگان، بیماران، مشتریان یا شهروندان. بسیاری از این معیارها همچنین می‌توانند در محیط‌های تجاری هنگام مطالعه کارمندان، اعضا یا مدیران مورد استفاده قرار گیرند. به جای استفاده از معیارهای ساده با کیفیت مشکوک یا در نهایت، نیاز به ساخت و اصلاح اقدامات پیچیده از ابتدا، محققان می‌توانند از این کتاب استفاده کنند. ‘s مطالب برای یادگیری از کارشناسانی که قبلا مقیاس های با کیفیت ساخته اند و اقدامات آنها توسط کارشناسان دیگر بررسی شده است. با استفاده از این اقدامات بهتر، امید است که دقت افزایش یافته و تصمیمات بر اساس نتایج بهبود یابد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Marketing Scales Handbook: Multi-Item Measures for Consumer Insight Research (Volume 9)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *