

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Rural Tourism: Need, Scope and Challenges in Indian Context
84,500 تومان قیمت اصلی 84,500 تومان بود.47,000 تومانقیمت فعلی 47,000 تومان است.
تعداد فروش: 59
عنوان فارسی |
گردشگری روستایی: نیاز، دامنه و چالش ها در زمینه هند |
---|---|
عنوان اصلی | Rural Tourism: Need, Scope and Challenges in Indian Context |
ویرایش | 1 |
ناشر | Adhyayan Publishers & Distributors |
نویسنده | Kuldeep Singh, Arnab Gantait, Goldi Puri, G. Anjaneya Swamy |
ISBN | 9788184354904 |
سال نشر | 2016 |
زبان | English |
تعداد صفحات | 21 |
دسته | بازار یابی |
فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
حجم فایل | 4 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
گردشگری روستایی گردشگران را تشویق میکند تا با درگیر کردن آنها در شیوههای مختلف قومی، بومی و زیباییشناختی در مناطق روستایی، زمان باکیفیتی را به شیوهای متفاوت سپری کنند. تنش های ناشی از زندگی شهری و دوری و دوری از محیط طبیعی گهگاه شهرنشینان را به فرار از زندگی شهری تک محصولی خود برمی انگیزد. در چنین شرایطی، به نظر میرسد مکانهای روستایی مکانی ایدهآل برای رهایی از استرس و همچنین فرصتی برای درگیر شدن مجدد در یک روش سادهتر زندگی است که استراحت و آرامش مطلق را برای مدت زمان معینی فراهم میکند. نه تنها این، چنین شکلی از گردشگری به طور گسترده پذیرفته شده است، زیرا می تواند جامعه روستایی را با به ارمغان آوردن منافع مالی و اجتماعی شکل دهد. اگرچه این مفهوم نسبتاً جدید است و تأثیرات مثبت و منفی دارد، اما در زمان اخیر اهمیت زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است. جمعیت زیادی در هند، که در مناطق روستایی اقامت دارند، هنوز عمدتاً به شیوه سنتی قدیمی یعنی کشت و کار وابسته هستند. اما سود حاصل از کشاورزی روز به روز در حال کاهش است و این روستاییان فاقد حوزه شغلی جایگزین کافی هستند. این وضعیت آنها را وادار می کند تا در مناطق شهری مجاور در جستجوی درآمد بهتر و معیشت بهتر ساکن شوند. اگر بتوان مناطق روستایی هند را دوباره توسعه داد، جوان کرد و به عنوان نقاط توریستی ارتقا داد، این روستاییان بدیهی است که تعداد مناسبی از مشاغل جایگزین را به دست خواهند آورد که احتمالاً می تواند تمایل به ترک روستاهای بومی را کاهش دهد و به این ترتیب وضعیت اجتماعی-اقتصادی روستاهای هند را کاهش دهد. نیز می تواند بهبود یابد. در هند، گردشگری روستایی هنوز یک مفهوم در حال ظهور است و این بخش برای بازاریابی کاملاً باز و دست نخورده است. در حال حاضر، هدف ارتقای گردشگری روستایی بهعنوان محصول اولیه گردشگری برای کسب حداکثر منافع اقتصادی-اجتماعی از آن خواهد بود. در این رابطه، ما نیاز به شناخت محیط روستایی، مردم، پیشینه اجتماعی، سیاسی و محیطی، احساسات محلی و غیره داریم. هر مکانی علاوه بر این، ما باید یک برنامه موثر تدوین کنیم که روستاییان را درگیر چنین گردشگری کند که بتواند وضعیت اقتصادی آنها را در جهت مثبت ارتقا دهد. بازاریابان و کارآفرینان در حال حاضر دامنه و فرصت بازار را درک کرده اند و استراتژی های موثر بسیاری را هم برای سود کوتاه مدت و هم برای موفقیت آن در بلندمدت اتخاذ کرده اند. اما آنها در حین بازاریابی و ترویج گردشگری روستایی با تعدادی چالش نیز روبرو هستند. این چالش ها باید در آینده آتی برطرف شوند تا از گردشگری روستایی حداکثر بهره را ببریم. این مقاله نیاز، دامنه و استراتژی بازاریابی برای گردشگری روستایی در زمینه هند را برجسته کرده است. در پایان به برخی از مسائل و چالش های گردشگری روستایی نیز پرداخته و راه حل های کمی را پیشنهاد کرده ایم.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.