

خرید و دانلود فایل پاورپوینت کامل آشنایی با اصطلاحات رایج در شبکه های اجتماعی
156,825 تومان قیمت اصلی 156,825 تومان بود.87,125 تومانقیمت فعلی 87,125 تومان است.
تعداد فروش: 69
فرمت فایل پاورپوینت
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
با پاورپوینت فایل پاورپوینت کامل آشنایی با اصطلاحات رایج در شبکه های اجتماعی، ارائهای متفاوت و تأثیرگذار بسازید
دنبال یک ارائه سطح بالا هستید؟ فایل فایل پاورپوینت کامل آشنایی با اصطلاحات رایج در شبکه های اجتماعی شامل ۴۳ اسلاید حرفهای و طراحیشده با دقت بالا است که شما را در هر جمعی بهخوبی معرفی خواهد کرد.
دلایل برتری فایل فایل پاورپوینت کامل آشنایی با اصطلاحات رایج در شبکه های اجتماعی:
- ظاهر حرفهای و چشمنواز: طراحی گرافیکی دقیق، با ترکیب رنگها و چیدمان مدرن برای جلب توجه مخاطبان.
- کاربری سریع و بدون دردسر: بدون نیاز به ویرایش اضافی؛ تنها کافیست فایل فایل پاورپوینت کامل آشنایی با اصطلاحات رایج در شبکه های اجتماعی را اجرا و ارائه را آغاز کنید.
- کیفیت فنی بالا: هر اسلاید با وضوح مناسب و ساختار منظم آماده شده تا در انواع نمایشگرها بدون مشکل دیده شود.
عملکرد بینقص: اسلایدها بهگونهای طراحی شدهاند که هیچ مشکلی در نمایش، ساختار یا گرافیک وجود نداشته باشد.
یادآوری: در صورت استفاده از نسخههای غیررسمی، ممکن است با مشکلات ظاهری یا کیفی روبرو شوید. نسخه اصلی فایل پاورپوینت کامل آشنایی با اصطلاحات رایج در شبکه های اجتماعی توسط تیم متخصص طراحی شده و ضمانت کیفیت دارد.
بخشی از متن فایل پاورپوینت کامل آشنایی با اصطلاحات رایج در شبکه های اجتماعی :
اصـطلاحات شبکه های اجتماعی
اصطلاح «شبکه اجتماعی»برای توصیف ابزارها و پایگاه هایی است که کاربران به وسیله آنها اقدام به انتشار و به اشتراک گذاری مطالب خود مـی کنند.شـبکه های اجتماعی شامل: وبلاگ ها، ویکی ها، پادکست ها و پایگاه هایی است که به صورت اختصاصی برای به اشتراک گذاری: اطلاعات، داستان ها، عکس ها، صوت ها و تصاویر ویدئویی کاربران ایجاد شده اند.
صفحه ای است که کاربر هنگام عضویت در شبکه های اجتماعی ایجاد می کند تا خود را بهتر به دیگران معرفی کند.این صفحه شامل: آواتار یا عکس کاربر،بیوگرافی،علاقه مندی هـای او،مـطالبی که به روز کرده،فهرست دوستان و…بوده و برای سایر کاربران قابل مشاهده است. در برخی از شبکه های اجتماعی،اعضا قادرند تنظیمات پروفایل خود را به گونه ای انجام دهند که اطلاعات آنها به صـورت عـمومی یـا خصوصی قابل دیدن باشد؛بـدین صورت کـه فـقط اعضایی که در فهرست دوستان کاربر حضور دارند،پروفایل او را ببینند،«دوستان دوستان ۱»کاربر نیز بتوانند او را ببینند،تمام اعضای آن شبکه اجتماعی قـادر بـه دیـدن موارد موجود در پروفایل باشند و یا حتی از طریق جـستجو در مـوتورهای جستجوگر نیز بتوان اطلاعات او را مشاهده کرد.
Avatar (آواتار-تصویر پروفایل)
آواتار، به عکس کوچکی گویند که بالای پروفایل قرار مـی گیرد. مـعمولا صـاحبان پروفایل عکسی از خودشان را قرار می دهند؛اما بعضی نیز از تصویر افـراد یا چیزهایی که دوست دارند،استفاده می کنند. این عکس هنگامی که کاربر در جایی یادداشتی می گذارد نیز نمایش داده مـی شود.
Home Page (صـفحه خـانگی)
صفحه خانگی،صفحه ای است که بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عـبور، وارد آن مـی شوید.این صفحه اختصاصی بوده و فقط برای شما نمایش داده می شود و مواردی همچون: دسترسی به صندوق نامه،ویـرایش پروفـایل،حـذف دوستان،پذیرفتن یا رد کردن درخواست های دوستی، دیدن فعالیت دوستان و…در آن وجود دارد.
Feed (فید)
فـید(خـوراک)راهـی است برای دسترسی به مطالب: وبلاگ ها، سایت ها و یا خبرگزاری ها؛بدون اینکه سایت مورد نـظر را بـاز کـنید. وقتی فید یک پایگاه اینترنتی را دنبال می کنید،با هربار به روز شدن آن سایت،سرخط و تـیتر مـطالب منتشر شده نمایش داده شده و به راحتی می توان کل مطالب مورد علاقه را مطالعه کـرد. اکـنون فـیدها یکی از اجزای جدانشدنی سایت ها و شبکه های اجتماعی هستند و کاربران بسیاری با دنبال کردن مطالب خـود از طـریق فید،به سرعت و به آسانی در دنیای اینترنت فعالیت می کنند.
هـمه ایـن کلمات برای نشان دادن سلایق و چیزهای مورد علاقه شما است.شما می توانید فهرست بلندبالایی از آنچه دوسـت داریـد،در پروفایل خود قرار دهید تا دیگران نیز از طریق آن با علاقه مندی های شـما آشـنا شـوند.در بیشتر شبکه های اجتماعی، پر کردن فیلد «علاقه مندی ها»فقط به معنای نشان دادن علاقه شما نیست؛ بلکه از ایـن طـریق و بـا کلیک روی مواردی که در این فیلد ذکر شده،می توان افرادی با سلیقه مـشابه و دلبـستگی های شبیه به شما را نیز یافت.در واقع،موارد متعددی همچون کتاب های مورد علاقه، کارهایی که دوست داریـد انـجام دهید،فیلم هایی که آنها را دوست دارید،موسیقی هایی که از آنها خوشتان آمده،نـقل قـول های زیبایی که در ذهن تان مانده و…را می توان در این قـسمت جـای داد.
بـه عنوان مثال، شما فیلم «مادر»را در فهرست فـیلم های مـورد علاقه خود قرار داده اید.سپس می توانید با کلیک روی کلمه مادر، فهرست افرادی را بـبینید کـه همچون شما، این فیلم را دوسـت داشـته اند و آن را در فـهرست خـودشان قـرار داده اند.
Friends (دوستان)
در شبکه های اجتماعی،برای«دوسـت»شـدن با افراد،باید در صفحه فرد مورد نظر بر روی دکمه «اضافه کـردن بـه دوستان ۲» کلیک کرده و با این کـار در واقع تقاضایی برای دوسـتی بـه آن شخص ارسال می کنید.هنگامی کـه آن شـخص تقاضای شما را قبول کرد، شما می توانید فعالیت های او در شبکه اجتماعی را دنبال کنید،از مطالبی کـه بـه روز می کند اطلاع پیدا کنید،عـکس های او را بـبینید و یـا پست هایی را که در وبـلاگ ش مـنتشر می کند،بخوانید.
Friendship Request (درخواست دوسـتی)
هـنگامی که می خواهید با فردی ارتباط برقرار کرده و او را در فهرست دوستان خود قرار دهید،درخواست شـما بـرای فرد مورد نظر ارسال می شود.اگـر آن فـرد این درخـواست را پذیـرفت،شـما در فهرست دوستان هم ظـاهر شده و می توانید ارتباط نزدیک تری با هم داشته باشید،برای همدیگر نظر گذاشته یا اطلاعات بـیشتری را در مـورد یکدیگر کسب کنید.در این حالت،اصـطلاحا شـخص مـورد نـظر، درخـواست دوستی شما را قـبول کـرده ۳است.هنگام دادن درخواست دوستی،حالت دیگری نیز ممکن است به وجود آید و آن اینکه طرف مقابل شـما،درخـواست شـما را رد کند و آن را نپذیرد. ۴
Friend Finding (پیدا کردن دوستان)
برای یـافتن دوسـتان جـدید بـا عـلایقی شـبیه به شما می توانید روی «علایق»خود که به صورت لینک درآمده،کلیک کنید و افراد بی شمار دیگری را ببینید که با شما در چیزهای مختلفی سلیقه یکسان دارند.
همچنین این واژه را مـی توان زمانی به کار برد که به وسیله کلمات کلیدی یا ایمیل،به دنبال افراد خاصی را در آن شبکه اجتماعی می گردید.
Blocking (بلاک کردن)
به زمانی اطلاق می شود که شما نمی خواهید شخصی بـرای شـما یادداشت یا پیغامی بفرستد یا برای مطالب شما کامنت بگذارد.در این حالت،شخص را بلاک می کنید. همچنین مدیران شبکه ها از این ابزار برای کنترل کاربران،قطع دسترسی آنان به قسمتی از پایـگاه و یـا اخراج کاربران خاطی از پایگاه شبکه اجتماعی استفاده می کنند.
Tag (برچسب )
تگ (برچسب )ها برای توضیح دادن یا دسته بندی کردن محتوای وب(متن،عکس،فیلم و صوت)بـه کـار می روند.انجام این عمل(بـه اصـطلاح تگ زدن)توسط کاربران شبکه های اجتماعی انجام می شود؛ به عنوان مثال، شما در یک شبکه اجتماعی،عکسی از یک منظره طبیعی قرار می دهید که در آن درختان و خورشید و جـانوران وجـود دارند.با انتخاب مـحدوده هـریک از اجزا مورد نظر،گزینه برچسب زدن را انتخاب می کنید و آن قسمت از عکس را تگ می زنید. تگ ها به جستجوی بهتر مطالب کمک می کنند.
Upload (آپلود-بارگذاری)
یعنی قرار دادن یک یا چند عکس،ویدئو یا فایل صوتی از رایـانه بـر روی شبکه های اجتماعی به صورتی که بتوان از هرنقطه دنیا به آن دسترسی داشت.معمولا برای دسترسی کاربران و افراد مختلف به فایل های آپلودشده،تنظیمات متعددی در اختیار شما قرار می گیرد؛ به عنوان مثال،شـما مـی توانید معین کـنید که فقط دوستانتان بتوانند این فایل ها را ببینند یا تمام اعضای شبکه.حتی بعضی شبکه ها، این قابلیت را بـه کاربرانشان می دهند که خودشان به صورت دستی،
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.