

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب The Art of the Portrait (Masterpieces of European Portrait Painting 1420-1670)
82,500 تومان قیمت اصلی 82,500 تومان بود.45,000 تومانقیمت فعلی 45,000 تومان است.
تعداد فروش: 43
عنوان فارسی |
هنر پرتره (شاهکارهای پرتره اروپایی 1420-1670) |
---|---|
عنوان اصلی | The Art of the Portrait (Masterpieces of European Portrait Painting 1420-1670) |
ویرایش | 2nd |
ناشر | Taschen |
نویسنده | Norbert Schneider |
ISBN | 3822865222, 9783822865224 |
سال نشر | 1999 |
زبان | English |
تعداد صفحات | 180 |
دسته | هنرهای گرافیکی |
فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
حجم فایل | 105 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
هنر پرتره بر یک دوره 200 ساله تمرکز دارد، از اواخر قرون وسطی تا رنسانس، که طی آن ژانر پرتره نقاشی شکوفا شد. برای اولین بار از دوران باستان کلاسیک، علاقه و توجه به این نوع نقاشی افزایش یافت. در نتیجه، انواع بصری جدید پرتره – تمام طول، نمایهها، گروهها – ظهور کردند و طیف وسیعتری از موضوعات (خارج از دایره سنتی سلطنت و روحانیت) همراه با عناصر روانشناختی و جوی در بومها بررسی شدند. در این دوران اوج شاهکارهای بی شماری توسط تعداد زیادی از هنرمندان مختلف نقاشی شد. اما قرن نوزدهم، با ظهور عکاسی و امپرسیونیسم، در کنار سایر تحولات، به یکباره رونق پایان داد. نقاشیهای جمعآوریشده در این کتاب شامل نمایه یک زن جوان بوتیچلی است که در آن سوژه او با لباسی زیبا و قرمز تیره پوشیده شده است که مرواریدهایی در موهای بافته شدهاش پیچیده شده است. ازدواج جیووانی آرنولفینی اثر یان ون ایک، که به عنوان گواهی ازدواج برای زوجین دوچندان شد، زیرا گواه حضور یک شاهد (خود هنرمند) در مراسم بدون کشیش بود. و مونالیزای داوینچی، مسلماً مشهورترین پرتره جهان. آثار پوسین، رامبراند، تیتیان، دورر، رافائل، روبنس، ولاسکز، و هنرمندان دیگر نکات برجسته این دوره را به تصویر میکشند. این کتاب بهاندازه کافی جالب بررسی برخی از بزرگترین پرترههایی است که تا کنون نقاشی شدهاند و هنرمندانی که آنها را خلق کردهاند. اما شامل صفحات نقاشی های نسبتاً معمولی است که بازتولید ضعیفی دارند و یک مقاله مقدماتی متعارف، بدون ذکر حاشیه نویسی های طولانی که تمایل دارند از تصاویر واقعی پیشی بگیرند. با این حال، «هنر پرتره» از زمانی که دیوید هاکنی در نیویورکر (31 ژانویه 2000) به عنوان حمایت از نظریه خود مبنی بر اینکه نقاشان قرن شانزدهم باید برای خلق کردن به ابزارهای نوری مانند دوربین لوسیدا تکیه کرده باشند، به شهرت کمی دست یافته است. کمال تقریباً عکاسی پرتره ها. –جردانا مسکوویتز
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.