

خرید و دانلود فایل پاورپوینت کامل تعلل اسلام آمریکایی از انتقام سخت
156,825 تومان قیمت اصلی 156,825 تومان بود.87,125 تومانقیمت فعلی 87,125 تومان است.
تعداد فروش: 60
فرمت فایل پاورپوینت
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
پاورپوینت فایل پاورپوینت کامل تعلل اسلام آمریکایی از انتقام سخت؛ ابزاری کارآمد برای ارائههای برجسته
آیا به دنبال ارائهای بینقص هستید؟ فایل فایل پاورپوینت کامل تعلل اسلام آمریکایی از انتقام سخت با ۵۴ اسلاید با طراحی حرفهای آماده است تا در جلسات شما را به بهترین شکل ممکن معرفی کند.
ویژگیهای بارز فایل فایل پاورپوینت کامل تعلل اسلام آمریکایی از انتقام سخت:
- گرافیک شگفتانگیز: طراحی دقیق و متناسب با استانداردهای روز برای جذب توجه مخاطب.
- استفاده ساده: فایل فایل پاورپوینت کامل تعلل اسلام آمریکایی از انتقام سخت به گونهای طراحی شده که نیاز به تغییرات پیچیده نداشته باشد؛ کافی است آن را بارگذاری و ارائه دهید.
- کیفیت حرفهای: تمامی اسلایدها با وضوح بالا و استانداردهای نمایش در پاورپوینت طراحی شدهاند.
طراحی بدون نقص: فایل فایل پاورپوینت کامل تعلل اسلام آمریکایی از انتقام سخت با دقت بالا و بدون ایراد گرافیکی یا ناهماهنگی در طراحی آماده شده است.
توجه: نسخههای غیررسمی ممکن است مشکلاتی در نمایش یا کیفیت داشته باشند. تنها نسخه رسمی فایل فایل پاورپوینت کامل تعلل اسلام آمریکایی از انتقام سخت تضمینشده است.
بخشی از متن فایل پاورپوینت کامل تعلل اسلام آمریکایی از انتقام سخت :
پس از ترور و شهادت سردار حاج قاسم سلمیانی و سخنان صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادث آلودند»؛ برخی از نوسیندگان در یادداشتی «قران و ادب انتقام» نوشت: «با شهادت حضرت حمزه در جنگ احد مسلمانان سخت متاثر شدند بخصوص که دشمن بدن او را مثله کرد و برخی اعضاء ان را قطع کرد. این مصیبت بر مسلمانان سخت و گران بود و آن ها می گفتند که باید این کار را تلافی کرده و عده ای از قریش را اینگونه مجازات کنیم و حتی گفته شده که رسول خدا در اثر شدت ناراحتی گریست و فرمود: از هفتاد –یا سی — نفر از مشرکان همانگونه انتقام خواهم گرفت: لامثلن بسبعین رجلا منهم (المیزان ج ص و تفسیر القمی و اعلام الوری و. . سیره ابن هشام ج ص تاریخ طبری ج ص)
در این فضای خشم و کینه توزی، آیه نازل شد تا جلوی افراط گری را بگیرد و مسلمانان را به اخلاق برگرداند. خداوند فرمود: انتقام باید در حد همان جنایت و بهمان اندازه باشد و حق ندارید از ان تجاوز کنید و البته صبر و خویشتن داری بهتر است: و ان عاقبتم فعاقبوا بمثل ما عوقبتم به و لئن صبرتم لهو خیر للصابرین (سوره نحل ایه ) و پیامبر فرمو: تحمل و صبر می کنم. بدین وسیله نه فقط آن فضای ملتهب و انتقام جویانه که می توانست زمینه اقدامات خلاف قاعده باشد پایان یافت بلکه با دعوت به خویشتن داری، ارامش به جامعه باز گشت.»
این سخنان و مواضع با واکنش هایی از سوی اساتید و فضلای حوزه علمیه مواجه شد. حجت الاسلام دکتر داود مهدوی زادگان، عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی از جمله کسانی است که به این اظهارات نقد داشته است که بدون دخل و تصرفی از منظرتان می گذرد. وقتی دشمنان اسلام با خفت و خواری سرزمین مسلمانان را ترک می کنند و حاکمیت را به خود مسلمانان واگذار می کنند و از دخالت در تعیین سرنوشت مردم منطقه خودداری می کنند؛ این نحو ترک منطقه به مثابه انتقام سخت تلقی می شود.
– جامعه ایمانی از مفتی اسلام آمریکایی غیر از وا دادگی، عافیت طلبی، سازش با کفار و پذیرش ولایت کفار و شورش بر حاکم اسلامی، چه انتظار دیگری می تواند داشته باشد؟ از او نخواهید توانست تفسیر «هیهات من الذلّه» را شنید، با او درباره سخن الهی «وَلَنْ یجْعَلَ اللَّه لِلْکافِرِینَ عَلَی الْمُومِنِینَ سَبِیلًا» [سوره النساء: ] و «مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّه وَالَّذِینَ مَعَه أَشِدَّاءُ عَلَی الْکفَّارِ رُحَمَاءُ بَینَهمْ» [سوره الفتح: ] نمی توان گفت وگو کرد. او را با وصف ذوالانتقام بودن خدا چه کار؟ «فَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّه مُخْلِفَ وَعْدِه رُسُلَه ان اللَّه عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ» [سوره ابراهیم: ]. اصلا فایده مفتی اسلام آمریکایی همین است که از لابه لای سخن خدا و رسول، جملاتی بیابد که احکام اسلام را خنثی و زمین گیر کند تا به این وسیله هم خود و حزب قاعدین در عافیت به سر برند و هم کفار و منافقین و دشمنان مسلمانان به تجاوزگری و سرکشی و ستمگری ادامه دهند. به همین خاطر، او دنبال آیات «استثنائیه» می گردد. چون با برجسته سازی همین استثناها می توان احکام و سخن خدا را به حال تعلیق درآورد: «از کفار و منافق ترس و وحشت دارید؟ مشکلی نیست، از باب تقیه سلطه شان را بپذیرید! اگر به اضطرار افتادید، مشکلی نیست، احکام مجازات اسلامی به حال تعلیق در می آید، می توانید مرتکب اعمال حربی و بغی بشوید.»
دشمن ضربه سختی بر مسلمین وارد ساخته و بزرگمردی از مجاهدان فی سبیل الله را از جامعه ایمانی گرفته است، ولی نباید پاسخ آن را داد و انتقام سخت گرفت! مفتی آمریکایی، هیچ گاه از اینکه کفار و منافقین بر مسلمین ترس و وحشت حاکم کنند و ضربات سخت بر اقتدار و امنیت مسلمین وارد کنند و محارب و باغی شورش کنند، دلواپس نمی شود. چرا؟ چون عافیت اندیش و سازش کار است و حاکمیت دینی را برنمی تابد. حکومت اسلامی عالمان را به پرکاری مسئولانه و دردمندانه فرامی خواند. حال آنکه مفتی عافیت طلب، هیچ سنخیتی با پرکاری مسئولانه و دردمندانه ندارد. اسلام آمریکایی این گونه است که به دست مفتیان عافیت طلب قوام می یابد.
– سردار و مجاهدی بزرگ به برکت انقلاب و حاکمیت اسلامی در سایه تعالیم ولی فقیه، در جهان اسلام ظهور می کند و توطئه ها را خنثی می سازد. جبهه تکفیر را می شکند و سد راه نظام سلطه می شود و هویت اسلامی را احیا می کند. طبیعی است که چنین سردار سازش ناپذیر و بزرگی برای کفار و منافقین غیرقابل تحمل است. لذا راهبرد آنان، حذف فیزیکی اوست. و بالاخره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم عراقی بزرگش ابومهدی المهندس را از مسلمین گرفتند. اما جبهه کفار و منافقین با این جنایت خبیثانه به آرامش نرسید. چون وعده «انتقام سخت» به آنان داده شد و مردم هم از تحقق این وعده حمایتی پرشور کردند. اما در چنین شرایطی است که جامعه ایمانی ناباورانه می بیند که چگونه مفتی اسلام آمریکایی پشت حاکم اسلامی و مجاهدان فی سبیل الله و مردم انقلابی را خالی می کند و تلاش دارد با حربه عدالت و انصاف، ضرورت «انتقام سخت» را از شدت و حدت بیندازد. گویی گمان برده که مفهوم «انتقام سخت» مترادف با انتقام غیرعادلانه است یا ولی فقیه از این مفهوم معنای «انتقام ناعادلانه» را اراده کرده است. از این رو، مفتی اسلام آمریکایی متوهم «ضرورت روشنگری» می شود و حاکم اسلامی و مردم را به ضرورت انتقام عادلانه فرامی خواند. و این یک تهمت نا بخشودنی است، نه تنها به ولی فقیه و ملت، بلکه به سرداران منتقم. او باید توضیح دهد بر چه اساسی به لزوم چنین روشنگری ای رسیده است. همچنین او باید توضیح دهد این حرف او در جهت کاهش «دلواپسی های دشمن ملت» نیست. زیرا مفتی اسلام آمریکایی بر مخاطبان خود معلوم نساخته که «انتقام عادلانه» در این مصیبت عظما که بر جامعه اسلامی وارد آمده و قلب مقدس امام زمان (عج) هم از آن به درد آمده است، چیست؟ ما با این رئیس جمهور منحوس آمریکا و مجریان جنایتکارش، باید چگونه انتقام بگیریم تا به زعم ایشان از عدل و انصاف خارج نباشد؟ وقتی مفتی مدعی توضیح نمی دهد «انتقام سخت عادلانه چیست؟» اطمینان پیدا می کنیم که قصد ندارد خود را در صف منتقمین و درکنار ولی فقیه، ملت شریف و مجاهدان فی سبیل الله ببیند و چونان آنان، بار سخت این مصیبت جانکاه را بر دل حمل کند. جای بسی تاسف است که مفتی عافیت اندیش شهر، چنین موضعی را برگزیده است. و اما برای آنکه افتاء مفتی اسلام آمریکایی پیرامون حکم شرعی انتقام سخت بی پاسخ نماند، به اختصار چند نکته را ذکر می کنم.
– ولی فقیه در پی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کردند. در قسمتی از آن آمده است: «شهادت پاداش تلاش بی وقفه او در همه این سالیان بود، با رفتن او، به حول و قوه الهی، کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است. » باید توجه کرد که جمله اخیر در این عبارت به مثابه حکم شرعی تلقی می شود؛ یعنی فتوای ولی فقیه برای چنین اقدام جنایتکارانه ای، «انتقام سخت» است. قاطبه ملت شریف ایران هم یک صدا خواستار «انتقام سخت» بودند. اما حکم شرعی ولی فقیه و خواسته مردم بر لزوم انتقام سخت، هیچ دلالتی بر «انتقام ناعادلانه» ندارد. با وصف این، اسلام آمریکایی در شرایطی که همه عزادار هستند، سخن از کوتاه آمدن و «ادب قرآنی انتقام» سر داده و چنین استدلال کرده است: «با شهادت حضرت حمزه در جنگ احد، مسلمانان سخت متاثر شدند به خصوص که دشمن بدن او را مثله کرد و برخی اعضای آن را قطع کرد. این مصیبت بر مسلمانان سخت و گران بود و آنها می گفتند که باید این کار را تلافی کرده و عده ای از قریش را این گونه مجازات کنیم و حتی گفته شده که رسول خدا (ص) در اثر شدت ناراحتی گریست و فرمود: از نفر از مشرکان همان گونه انتقام خواهم گرفت: لامثلن بسبعین رجلا منهم (المیزان، ج ص و تفسیر القمی و اعلام الوری و…). در این فضای خشم و کینه توزی، آیه نازل شد تا جلوی افراط گری را بگیرد و مسلمانان را به اخلاق برگرداند. خداوند فرمود: انتقام باید در حد همان جنایت و به همان اندازه باشد و حق ندارید از آن تجاوز کنید و البته صبر و خویشتن داری بهتر است: «و ان عاقبتم فعاقبوا بمثل ما عوقبتم به و لئن صبرتم لهو خیر للصابرین» (سوره نحل آیه ). گوینده این سخن تلاش کرده اهمیت انتق
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.