خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Natural Organics Removal Using Membranes: Principles, Performance and Cost
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Natural Organics Removal Using Membranes: Principles, Performance and Cost قیمت اصلی 89,500 تومان بود.قیمت فعلی 52,000 تومان است.
بازگشت به محصولات
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Cutting the Cost of Cold: Affordable Warmth for Healthier Homes
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Cutting the Cost of Cold: Affordable Warmth for Healthier Homes قیمت اصلی 71,500 تومان بود.قیمت فعلی 34,000 تومان است.
فقط اینقدر👇 دیگه زمان داری با تخفیف بخریش
00روز
18ساعت
14دقیقه
40ثانیه

خرید و دانلود فایل پاورپوینت کامل رسانه های بیگانه و ترویج سبک زندگ‍‍‍ی غرب‍‍‍ی

قیمت اصلی 156,825 تومان بود.قیمت فعلی 139,500 تومان است.

تعداد فروش: 64

فرمت فایل پاورپوینت

1 آیتم فروخته شده در 55 دقیقه
5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.

با فایل فایل پاورپوینت کامل رسانه های بیگانه و ترویج سبک زندگ‍‍‍ی غرب‍‍‍ی یک ارائه‌ی بی‌نقص بسازید!

پاورپوینتی زیبا و کاربردی:

فایل فایل پاورپوینت کامل رسانه های بیگانه و ترویج سبک زندگ‍‍‍ی غرب‍‍‍ی شامل ۱۱۳ اسلاید کاملاً حرفه‌ای و چشم‌نواز است که برای ارائه‌ی مستقیم یا چاپ آماده شده‌اند.

آنچه فایل فایل پاورپوینت کامل رسانه های بیگانه و ترویج سبک زندگ‍‍‍ی غرب‍‍‍ی را متمایز می‌کند:

  • طراحی مدرن و هدفمند: فایل پاورپوینت کامل رسانه های بیگانه و ترویج سبک زندگ‍‍‍ی غرب‍‍‍ی با ترکیب رنگ‌ها و چیدمان هوشمندانه، به انتقال بهتر مفاهیم کمک می‌کند.
  • کاربری راحت و سریع:فایل پاورپوینت کامل رسانه های بیگانه و ترویج سبک زندگ‍‍‍ی غرب‍‍‍ی بدون نیاز به ویرایش‌های پیچیده، فقط فایل را باز کنید و ارائه دهید.
  • کیفیت بالا برای نمایش: همه‌ی اسلایدها با رزولوشن مناسب و ساختاری منظم آماده ارائه هستند.

ساخته‌شده با دقت و استانداردهای بالا:

فایل پاورپوینت کامل رسانه های بیگانه و ترویج سبک زندگ‍‍‍ی غرب‍‍‍ی با رعایت جزئیات طراحی شده تا در هر محیطی بدون مشکل نمایش داده شود. هیچ‌گونه بهم‌ریختگی یا ایرادی در اسلایدهای فایل پاورپوینت کامل رسانه های بیگانه و ترویج سبک زندگ‍‍‍ی غرب‍‍‍ی وجود ندارد.

تذکر:

در صورت مشاهده‌ی تفاوت در کیفیت، احتمال استفاده از نسخه‌های غیراصلی وجود دارد. نسخه معتبر فایل پاورپوینت کامل رسانه های بیگانه و ترویج سبک زندگ‍‍‍ی غرب‍‍‍ی با دقت توسط تیم طراحی آماده شده است.

همین حالا دانلود کن و با فایل پاورپوینت کامل رسانه های بیگانه و ترویج سبک زندگ‍‍‍ی غرب‍‍‍ی مخاطب‌هات رو تحت تاثیر قرار بده!


بخشی از متن فایل پاورپوینت کامل رسانه های بیگانه و ترویج سبک زندگ‍‍‍ی غرب‍‍‍ی :

مقدمه

با شروع انقلاب صنعتی و تکنولوژیک از حدود دو قرن پیش تاکنون، زندگی بشر چنان تحت تأثیر قرارگرفته که در تصور و مخیله کمتر اندیشمند و نظریه پردازی می گنجید. پیشرفت علوم و فنون، صنعتی شدن، رشد شهرنشینی، افزایش تولید، گسترش وسایل ارتباطی و. .. تنها جلوه هایی از پدیده های ظاهری انقلاب صنعتی به شمار می آیند. ادبیات، هنر، سیاست، روان شناسی، زندگی خانوادگی و اعتقادی و. .. به شکل عمیق و در مدت زمان بسیارکوتاهی دستخوش تحول و دگرگونی قرارگرفته است. دگرگونی جوامع روستایی، از هم پاشیدن آداب و فرهنگ های سنتی کهن و تغییر در اعتقادات مذهبی و. .. به منظور توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشورها، هنوز نیز با سرعتی باورنکردنی ادامه دارد.

از دیگر سوی، با فراگیرشدن وسایل ارتباط جمعی و رونمایی از نسل جدید ابزارهای رسانه ای نظیر: ماهواره ها، اینترنت و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، علاوه بر تسلط بر زندگی خصوصی و کانون های خانوادگی، گسترده شدن چتر امپریالیزم خبری و جهانی سازی فرهنگ غربی تحت عنوان لیبرال – دموکراسی، تمدن و فرهنگ کشورها و توده های مستقل را با چالش بسیار بزرگی مواجه کرده است. با آهنگ رشد سریع تکنولوژی و انفجار اطلاعات؛ سبک زندگی، اخلاق، معنویت و سنت ها و رسوم ملی و مذهبی دچار بحران شده و انسان بریده از خدا با افسارگسیختگی هرچه تمام تر در حال تاختن به سوی تمدن نوینی است که ره آورد آن چیزی جز تحیر و سرگشتگی نیست. این تحولات و کشاکش بین معنویت و دنیاگرایی، اساس تحولات آینده بشر است چالشی که امروزه در درون کشورها و بین کشورهای مختلف نیز دیده می شود.

اهمیت رسانه های گروهی تا حدی است که در تقسیم بندی مراحل تاریخی تمدن بشر، به طور کامل لحاظ شده است. آلوین تافلر تمدن بشری را به سه مرحله تقسیم می کند که شامل: مرحله کشاورزی، مرحله صنعتی و مرحله فراصنعتی یا عصر ارتباطات و اطلاعات است. در عصر فراصنعتی، قدرت در دست کسانی است که شبکه های ارتباطی و اطلاعاتی را در اختیار خود دارند (تافلر، ۱۳۷۷، ۵۷).

انقلاب اسلامی ایران از رخدادهای بی نظیر دوران معاصر و فجر جدیدی در تاریخ بشریت است که سرچشمه آثاری بس شگرف در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و. .. در داخل و خارج از ایران شد. به یقین شجره طیبه این انقلاب با بهره گیری از سرچشمه زلال معارف و اعتقادات دینی مردم فداکار ایران و با تکیه بر ریشه های استوار پیشینه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی آنان بارور و پرثمر گشت (شفیعی، ۱۳۸۵، ۷). در این باره مقام معظم رهبری می فرمایند: «امروز دشمنی اردوگاه استکبار با ایران اسلامی به دلیل اسلام است آنها با اسلام دشمن هستند که بر جمهوری اسلامی ایران فشار وارد می کنند وگرنه آمریکا از هیچ چیز ملت ایران به قدر مسلمان بودن و پایبندی به اسلام ناب محمدی (ص) ناراحت نیست، او می خواهد شما از این پایبندی دست بردارید» (سازمان مدارک فرهنگ انقلاب اسلامی ۱۳۷۵، ۱۱۹).

به دنبال ناکام‍‍‍ی دشمنان در مقابله و رویارویی سخت با ملت ایران، آنان به این نتیجه رس‍‍‍یدند که با استفاده از راهکارهای نرم ازجمله، تغییر سبک زندگ‍‍‍ی، ضمن تأم‍‍‍ین منافع اقتصادی، اقتدار و سلطه سیاسی و فرهنگی گذشته خود را باز یابند. دیوید کیو، مأمور سازمان سیا چنین می گوید: «مهم ترین حرکت در جهت براندازی جمهوری اسلامی، تغییر فرهنگ جامعه فعلی ایران است و ما مصمم به آن هستیم» (نگارش، ۱۳۸۰: ۱۸۴).

سبک زندگی

سبک در لغت به معنی طرز، شیوه، روش، طرز بیان ما فی الضمیر را گویند (معین، ۱۳۸۷، ۶۷۷). زندگی به معنای زنده بودن، زیست، حیات، مدت عمر، وضع مالی، مال و منال بیان شده است (همان). سبک زندگ‍‍‍ی که از آن بهlife style تعب‍‍‍یر م‍‍‍ی شود، همان سبک و یا طرز زندگ‍‍‍ی است. سبک زندگی همان شیوه و طرز زندگی است که هرکس در یک جامعه برای خود برگزیده و بر اساس آن رفتار و کردار خود را شکل می دهد. ترکیب سبک زندگی در کتاب های لغت، به معنای روش خاصی از زندگی و فعالیت یک شخص یا گروه آمده است. در این راستا به مواردی چون: عادت ها، نگرش ها، سلیقه ها، معیارهای اخلاقی و سطح اقتصادی توجه می شود که با هم شیوه زندگی فرد یا گروه انسانی را شکل می دهد (قانع، ۱۳۹۲، ۱۷). برابر تعریف برخی دیگر از اندیشمندان، سبک زندگی عبارت است از: حد و مرزی که در چارچوب آن اعضاء از جهت توزیع درآمدها و انگیزش ها شبیه یا متفاوت از یکدیگر باشند.

سبک زندگ‍‍‍ی هر فرد، گروه و ملت‍‍‍ی منبعث از فرهنگ و آداب ورسوم آن فرد، گروه و ملت است. ادوارد تایلور (۱۸۳۲ـ ۱۹۱۷م) نخستین انسان شناس برجسته بریتانیایی است که همزمان با پژوهش های مردم شناسی خود درباره تاریخ آغازین بشر و توسعه تمدن، در سال ۱۸۷۱ میلادی، کتابی با عنوان «فرهنگ ابتدایی» نوشت که سرآغاز آن، نخستین تعریف رسمی و فنی فرهنگ را در بر داشت: «فرهنگ یا تمدن به مفهوم وسیع کلمه در قوم شناسی، عبارت از مجموعه علوم، دانش ها، هنرها، افکار و عقاید، اخلاقیات، مقررات و قوانین، آداب ورسوم و سایر آموخته ها و عاداتی است که انسان به عنوان عضوی از جامعه کسب می کند» (قانع، ۱۳۹۲، ۲۵).

بر اساس این، می توان ادعا کرد فرهنگ، جوهر اصلی سبک زندگی را تشکیل می دهد و سبک زندگی نیز بخشی از جلوه عینی و مصداق خارجی فرهنگ شمرده می شود؛ فرهنگ با اثرگذاری در ساخته ها و اندوخته های مادی و معنوی جامعه انسانی، در قالب سبک زندگی نمایان می شود (همان). درباره سبک و یا شیوه زندگی همین بس که نوع، طرز رفتار، ترجیحات و جهت گیری های خاص هریک از ملت ها و گروه ها ارتباط مستقیم با شخصیت و حتی هویت او دارد. علاوه بر آن سبک زندگی نشان دهنده ارزش ها و آرمان ها و اعتقادهای یک ملت است. بنا به گفته روانشناسان و رفتارشناسان از علل مهمی که ممکن است جامعه ای دچار انحراف از شیوه زندگی اصیل خود شده و به ارزش ها و آداب خود پشت پا زند، احساس عقده خود کم بینی و احساس حقارت است.

روش زندگی هر انسانی از دو دیدگاه قابل تقسیم بندی و تعریف است: نخست بر اساس نگاه فردی و دوم بر اساس هدف زندگی. اما به طور کلی سبک زندگی با توجه به اهداف، خود بر دو دسته تقسیم می شود: سبک زندگی بر اساس لذت طلبی که در این نوع از سبک زندگی تنها حواس حیوانی ارضا می شود و در آن بهتر خوردن، پوشیدن و بهتر خوابیدن و. .. منظور نظر است. به طور کلی لذت جویی مقصد نهایی این زندگی است. نوع دیگر سبک زندگی بر اساس هدف متعالی، رشد و تکامل فکری، روانی و رفتاری انسان استوار است. البته برخی از این هدف به عنوان سبک ذهنی نام می برند. بدینسان، انسان بیهوده و برای خوردن و خوابیدن خلق نشده است. بلکه هدف از خلقت انسان یک سفر تکامل بخش و سازنده که از جنینی به کودکی، کودکی به نوجوانی، جوانی و سالمندی و بعد رفتن از دنیا است که اسلام و دیدگاه های ائمه اطهار و کتب شریفی مثل کتاب آسمانی قرآن و نهج البلاغه و. .. برای هریک از این بخش ها و زیرمجموعه های آن ازجمله خوردن: و خوابیدن، رابطه جنسی، ازدواج، رابطه شهروندی، رابطه شغلی و. .. برنامه ریزی و اصول کلی ارائه کرده اند (ابهری، ۹۱).

از علل مهم‍‍‍ی که گروه های مهاجم در پ‍‍‍ی تغ‍‍‍ی‍‍‍یر سبک زندگ‍‍‍ی ملتی بر م‍‍‍ی آیند، پ‍‍‍یداکردن بازار مصرف برای تول‍‍‍یدات کارخانجات خود است. اما نباید به سادگی از کنار این مسأله عبور کرد. بایستی آنچه در پس پرده وجود دارد، دید و برای آن برنامه ریزی کرد. سلطه گران، پیوسته به دنبال گستردن دام سلطه خود در زیر پای ملل مستقل هستند. پس عوض کردن ذائقه مردم کشور هدف، از لحاظ اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، خودبه خود زمینه ساز حضور سلطه گران و بیگانگان خواهد بود. در این حالت کشور هدف، علاوه بر اینکه از لحاظ تول‍‍‍یدات مل‍‍‍ی، دچار انفعال و واپسگرایی خواهد شد، بلکه آمادگ‍‍‍ی پذیرش افکار، آداب و هنجارهای کشور مهاجم را خواهد داشت و این همان مسأله ای است که نظریه پردازان ل‍‍‍یبرال دموکراس‍‍‍ی در پ‍‍‍ی آن هستند تا چارچوب فکری، اخلاق‍‍‍ی و اعتقادی ملت ها را به وس‍‍‍یله ابزارهایی، مانند رسانه های ماهواره ای، تول‍‍‍ید ف‍‍‍یلم ها و سریال ها، موس‍‍‍یق‍‍‍ی و سایر آثار فرهنگ‍‍‍ی و هنری عوض کنند.

رفتارشناسان بر این باورند از مهم ترین عوامل تغییر سبک زندگی جوامع به ویژه جوامع جهان سوم، تغییر الگوی رفتاری مبتنی بر پیروی از الگوهای وارداتی است. ورود لجام گسیخته الگوهای رفتاری به جوامع جهان سوم از طرق گوناگون نظیر رسانه های جمعی، اینترنت و گروه های مجازی، مهم ترین عامل این تغییر رفتار و به تبع آن تغییر شکل زندگی جوامع امروزی، به ویژه جوامع اسلامی و به اصطلاح اندلسی کردن آنان است. در این حالت کشور مهاجم نه تنها به طور مستقیم اقدام به دایرکردن مؤسسات خدماتی خود مانند: پپسی، کوکاکولا و مک دونالد و. .. در کشورهای هدف می کند، بلکه با استفاده از قدرت بلامنازع رسانه به معرفی برندها و کالاهای تولیدی خود بر می آید. امروز در جریان تغییر سبک زندگی ملت ها به ویژه ملت ایران، دو عامل داخلی و خارجی بسیار مهم و مؤثر بوده است:

الف. عوامل داخل‍‍‍ی شامل:

متاثرین از فرهنگ غرب‍‍‍ی به ویژه روشنفکران غرب زده؛

ضعف عملکرد رسانه های داخل‍‍‍ی در ترویج، تبلیغ و شناساندن فرهنگ و سبک زندگ‍‍‍ی اسلام‍‍‍ی ایران‍‍‍ی؛

نبودن برنامه مدون و استراتژی فرهنگ‍‍‍ی در مقابله با سبک زندگ‍‍‍ی غرب‍‍‍ی؛

ریشه دار نبودن اعتقادات دینی و مذهبی برخ‍‍‍ی نهادهای اجتماع‍‍‍ی، دولت‍‍‍ی و ضعیف و سطحی بودن برنامه های فرهنگ‍‍‍ی؛

انتقال ندادن عالمانه مبان‍‍‍ی اعتقادی ب‍‍‍ین نسل ها به ویژه در سال های اخ‍‍‍یر؛

پذیرش محض و تسل‍‍‍یم در برابر مبان‍‍‍ی فرهنگ‍‍‍ی و اعتقادی غرب (تساهل و تسامح)؛ جابجای‍‍‍ی ارزش ها (تولی و تبری، امر به معروف و نهی از منکر)؛

نداشتن مدیریت صح‍‍‍یح خانواده و ضعف در آموزش های مربوط به این نهاد؛

پالایش نکردن متون غربی و ترجمه و اقتباس محض در حوزه علوم انسانی.

ب. عوامل خارج‍‍‍ی شامل:

رسانه های ب‍‍‍یگانه شامل رادیو، تلویزیون، شبکه های اجتماع‍‍‍ی، ماهواره، اینترنت، موبایل و. …؛

فراگیری نظریات دانشمندان غربی از طریق اعزام دانشجو به خارج و یا عمل به نظریات مستشرقین غربی.

در بعد خارج‍‍‍ی کشورهای سلطه گر و قدرت های اقتصادی دن‍‍‍یا برای تأم‍‍‍ین منافع و تسلط بر منابع کشورهای هدف این تهد‍‍‍ید را مدیریت م‍‍‍ی کنند. همچن‍‍‍ین این عوامل پشت‍‍‍یبان‍‍‍ی کننده از طریق تغ‍‍‍ی‍‍‍یر در ش‍‍‍یوه تغذیه، پوشش خانواده ها و سایر ذائقه ها و همچن‍‍‍ین گسترش فرهنگ مصرف گرای‍‍ی سع‍‍‍ی در تحقق این تغ‍‍‍ی‍‍‍یر دارند. برای مثال: بر اساس تغییر نوع زندگی و نگرش به هدف اصلی زندگی، امروزه شاهد آن هستیم که پدیده ای به نام «خود زشت پنداری» به عنوان یک سبک زندگی در زندگی ما وارد شده است. درصد پسران ما از لوازم آرایش زنانه استفاده می کنند که اگر میزان استفاده از مواد آرایش معمول را نیز به این عدد اضافه کنیم، آمار پسران ما که از لوازم آرایش استفاده می کنند به درصد می رسد. کشور ما در دنیا در مصرف لوازم آرایش مقام هفتم را دارد و در خاورمیانه و آسیا مقام دوم را دارد (همان). از سال ۱۹۴۵میلادی با پایان یافتن جنگ دوم جهانی، دوره جنگ سرد آغاز شد. این دوره تقریباً تا زمان فروپاشی شوروی سابق (۱۹۹۱میلادی) ادامه یافت. با این تغییر به وجود آمده در سطح بین الملل آمریکا به عنوان یکه تاز میدان منازعات سیاسی، اقتصادی و. .. گردید. هرچند برخی از کارشناسان ایالات متحده، به دنبال باز تعریفی از راهکارهای سلطه بر کشورهای هدف، بدون جنگ و خونریزی بودند، اما از سال ۱۹۹۰ این مسأله شتاب بیشتری گرفت. آنان با استفاده از تجارب دو جنگ جهانی و دوران جنگ سرد دریافتند که می شود با هزینه کمتر و بدون دخالت مستقیم در سایر کشورها به اهداف سیاسی، اقتصادی و. .. دست یافت که در ادبیات سیاسی جهان به جنگ نرم شهرت یافت.

«جوزف نای» پژوهشگر معروف آمریکایی در حوزه قدرت نرم در سال۱۹۹۰ میلادی در مجله سیاست خارجی، شماره ۸۰، قدرت نرم را توانایی شکل دهی ترجیحات دیگران تعریف کرد. تعریفی که قبل از وی «پروفسور حمید مولانا» در سال۱۹۸۶ در کتاب «اطلاعات و ارتباطات جهانی؛ مرزهای نو در روابط بین الملل» به آن اشاره کرده بود. با وجود این مهم ترین کتاب در حوزه جنگ نرم را جوزف نای در سال ۲۰۰۴، تحت عنوان«قدرت نرم؛ ابزاری برای موفقیت در سیاست جهانی» منتشر کرد (نای، ۱۳۸۷).

«جان کالینز» تئوریسین دانشگاه ملی جنگ آمریکا، جنگ نرم را عبارت از: استفاده طراحی شده از تبلیغات و ابزارهای مربوط به آن، برای نفوذ در مختصات فکری دشمن با توسل به شیوه هایی که موجب پیشرفت مقاصد امنیت ملی اجرا می شود، می داند (کالینز، ۱۳۷۰، ۴۸۷). در حقیقت آنان با طرح قدرت نرم و جنگ نرم Soft War به جای جنگ سخت Hard War و ایجاد ابزارهای لازم از قبیل رسانه ها و برخی مؤسسات به ظاهر فرهنگی و سیاسی و استفاده از اهرم دموکراسی و انتخابات شروع به دخالت در کشورها کردند. البته دخالتی که باید نام آن را تهدید بالقوه و بالفعل گذاشت. با این اوصاف به اهمیت تهدید در حوزه تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی می پردازیم:

حاکمیت دین و قوانین الهی از سوی رسانه های غربی به عنوان تهدید تلقی می شود؛

اهمیت مغلوب نشدن به وسوسه های شیاطین جنی و انسی؛

جلوگیری از تغییر بنیادی مبانی فکری خانواده ها و سست شدن بنیادهای اسلامی و ایرانی؛

پیشگیری از جایگزینی هویت اسلامی خانواده به هویت فردی و غیردینی؛

اهمیت توجه جدی به مبانی فکری رسانه های غربی و اهداف آنها از ترویج سبک زندگی غربی مبتنی بر سکولاریسم، لائیسم و. … و حال باید دید که اهداف اصل‍‍‍ی تهدید کنندگان از تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی چیست؟

ترویج فرهنگ مصرف گرایی غربی؛

بی هویتی و سست کردن بنیان های خانواده های اصیل ایرانی اسلامی؛

وابستگی مطلق به فرهنگ غرب و تضعیف روحیه خودباوری؛

از بین بردن اعتقادات و باورهای دینی- اسلامی؛

از بین بردن الگوهای عاطفی و اخلاقی ملی و دینی؛

کاهش نقش تربیتی والدین؛

تضعیف مسئولیت پذیری اعضای خانواده.

در جریان تغییر سلیقه و ذائقه زندگی خانواده ها، سرمایه گذاری اصلی کشور مهاجم بر روی خانواده ها است. خانواده، گروهی پویا است. گروه تنها مجموعه ای از افراد نیست، بلکه نشان دهنده نوع و شکل روابط میان اعضای آن نیز هست. گروه را می توان مجموعه ای از افراد دانست که با برقراری ارتباط با یکدیگر و انجام کار و فعالیت مشترک، هدف مشترکی را نیز دنبال می کنند (فرهنگی، ۱۳۸۲)؛ چراکه خانواده یک نهاد اجتماعی اصلی و مهم است. این نهاد دارای کارکردهای مهمی است که اگر آنها تضعیف و یا نابود شوند، اساس و بنیان خانواده از دست می رود. خانواده، تنها نهاد و مجرای طبیعی و اصلی انتقال فرهنگ از نسلی به نسل دیگر است. اگر خانواده سست شود فرهنگ، عقاید، دین، ارزش های اخلاقی سست می شوند و سنت ها و آداب از میان می روند. خانواده آنچنان از قدرت و اقتدار برخوردار است که در جوامعی که میان فرهنگ خانوده و فرهنگ حاکم بر جامعه تضاد باشد افراد سعی می کنند فرهنگ مطلوب خود را در محیط خانوده حفظ کنند و آن را از دستبرد فرهنگ حاکم بر جامعه محفوظ نگاه دارند. تهدیدات دشمن در قالب نبرد نرم و تغییر گام به گام و آهسته سلایق و نحوه زندگی بسیار عمیق و برنامه ریزی شده و با حساب و کتاب است. به قول معروف: «چو دزدی با چراغ آید، گزیده تر برد کالا».

عمق تهدید

هربرت شیلر استاد دانشگاه کالیفرنیا می نویسد: واژه امپریالیسم فرهنگی نشان دهنده نوعی نفوذ اجتماعی است که از طریق آن، کشوری اساس تصورات، ارزش ها، معلومات و هنجارهای رفتاری و همچنین روش زندگی خود را به کشورهای دیگر تحمیل می کند (شیلر، ۱۳۷۷، ۱۸۰). مایکل برانت از معاونان سابق سیا می گوید: بعد از مدت ها تحقیق به این نتیجه رسیدیم که قدرت رهبر مذهبی ایران و استفاده از فرهنگ شهادت در انقلاب ایران اثرگذار بوده، ما هم به این نتیجه رسیدیم که شیعیان بیشتر از دیگر مذاهب اسلامی فعال و پویا هستند. .. به همین منظور چهل میلیون دلار بودجه برای آن اختصاص دادیم. .. و تا سال ۱۳۸۹ مرجعیت را که سد اصلی اهداف ما است تضعیف کرده و آنان را به دست خود شیعیان و دیگر مذاهب نابود کنیم و در نهایت تیر خلاص را بر این فرهنگ و مذهب بزنیم.

عمق کینه و دشمنی آنان به حدی است که از هیچ کوششی در جهت ضربه زدن به باورها و اعتقادات مردم ایران دریغ نمی کنند. از طراحی انواع و اقسام تجهیزات پیشرفته جنگی گرفته، تا طراحی و تولید اسباب بازی و دیگر آثار هنری. برای مثال سعی کردند با طراحی عروسک باربی و بهره گیری از رنگ ها و جذابیت های بصری در طراحی آن با کیف حاوی وسایل ضدبارداری، ضمن بی قید بارآوردن دختران ایرانی، این ذهنیت را ایجاد و نهادینه کنند که با داشتن رابطه جنسی نامشروع و استفاده از لوازم ضد بارداری، ترکیب اندام شان مثل باربی هیچ گاه به هم نخواهد خورد. نگاهی به تحول لباس ها و شخصیت باربی بیانگر آن تحول اجتماعی است که باربی در آن آفریده شده است. امروزه بسیاری از دختران ایرانی سعی می کنند تا اندام و چهره خود را هم شکل باربی کنند تا در جامعه مورد توجه واقع شوند. تصویر جذاب و موزون باربی بر روی تمامی وسایل مورد استفاده کودکان و نوجوانان ایرانی اعم از: لوازم التحریر، وسایل بهداشتی و آرایشی، پوشاک، اسباب بازی، لوازم تزیینی و. .. حک شده و حتی خوردنی های فانتزی کودکان، مانند آدامس و شکلات نیز از حضور بارب

  راهنمای خرید:

  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و دانلود فایل پاورپوینت کامل رسانه های بیگانه و ترویج سبک زندگ‍‍‍ی غرب‍‍‍ی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *