خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Освітні технології
79,500 تومان قیمت اصلی 79,500 تومان بود.42,000 تومانقیمت فعلی 42,000 تومان است.
تعداد فروش: 59
| عنوان فارسی | فناوری های آموزشی |
|---|---|
| عنوان اصلی | Освітні технології |
| ناشر | |
| نویسنده | Пєхота О.М. (ред.) |
| ISBN | |
| سال نشر | |
| زبان | Ukrainian |
| تعداد صفحات | 256 |
| دسته | تعلیم و تربیت |
| فرمت کتاب | PDF – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 5 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
روش آموزشی. کتابچه راهنمای / O. M. Pehota، A. Z. Kiktenko، O. M. Lyubarska، و غیره؛ به طور کلی ویرایش O. M. Pehoty. – K.: A.S.K., 2001. — 256 p.
پیشگفتار.
رویکرد فناوری در آموزش.< br/>مقدمه.
تاریخچه ظهور.
مواضع مفهومی.
کلید واژه ها.
تکامل مفهوم “تکنولوژی آموزشی”.
خبر. سؤالاتی برای بحث و تأیید.
ادبیات.
آموزش و فناوری های شخصی گرا.
رویکرد شخصی در آموزش: تاریخچه ظهور.
مفادات مفهومی.< br />هدف و وظایف آموزش فردمحور.
کلمات کلیدی.
دستگاه مفهومی.
فناوری های شخصی گرا.
سوالاتی برای بحث و بررسی و خودآزمایی.
ادبیات.
آموزگاری والدورف.
تاریخچه ظهور فناوری.
مواضع مفهومی.
هدف و وظایف فناوری.
کلمات کلیدی.
دستگاه مفهومی.< br/>محتوای فناوری.
الزامات شخصیتی معلم.
از تجربه کاری.
سوالاتی برای بحث و تأیید.< ادبیات .
فناوری سازماندهی فعالیت های آموزشی گروهی دانش آموزان.
تاریخچه پیدایش فناوری .
مفاد مفهومی.
هدف فناوری از فعالیت آموزشی گروهی رشد کودک به عنوان موضوع فعالیت آموزشی است.
کلمات کلیدی.
دستگاه مفهومی.
محتوای فناوری دانش آموزان فعالیت آموزشی گروهی.
الزامات برای شخصیت معلم.
از تجربه مدارس در شهر میکولایف.
سوالاتی برای بحث و بررسی.
ادبیات.
فناوری های آموزش توسعه ای قوی>.
تاریخچه پیدایش تکنولوژی.
مفاد مفهومی سیستم های آموزش توسعه ای L.S.Vygotsky. ال. وی. br/>از تجربه کاری.
سوالاتی برای بحث و آزمون دانش.
ادبیات.
فناوری های شکل گیری شخصیت خلاق.
تاریخچه ظهور فناوری.
مدارک مفهومی.
هدف و وظایف فناوری.
کلمات کلیدی.
دستگاه مفهومی.
محتوای فناوری.
الزامات شخصیت از معلم .
از تجربه کاری.
وظایف برای بحث و آزمایش دانش.
ادبیات.
تکنولوژی آموزشی به عنوان پژوهش.
تاریخچه پیدایش فناوری.
مفادات مفهومی.
هدف و وظایف فناوری تحقیق.
کلمات کلیدی.
دستگاه مفهومی.
محتوای فناوری.
/>الزامات شخصیت معلم.
از تجربه کاری.
سوالاتی برای بحث و بررسی.
ادبیات.
تکنولوژی پروژه.
تاریخچه پیدایش فناوری.
مفادات مفهومی.
هدف و وظایف.
کلمات کلیدی.
دستگاه مفهومی.
محتوای فناوری.
الزامات شخصیتی معلم.
از تجربه کاری.
سوالاتی برای بحث و بررسی />دستگاه مفهومی.
در مدرسه ضربه بزنید.
الزامات شخصیت معلم.
از تجربه کاری.
سوالات برای بحث.
ادبیات.
< قوی>تکنولوژی خلاقیت جمعی.
آموزش (به گفته I. P. Ivanov).
تاریخچه ظهور فناوری.
مفادات مفهومی.
هدف و وظایف.< br/>کلمات کلیدی.
دستگاه مفهومی.
محتوای فناوری.
الزامات شخصیتی معلم.
از تجربه کاری.
سوالات برای بحث و تایید .
ادبیات.
تکنولوژی آموزشی “ایجاد موقعیت.
موفقیت” (به گفته A.S. Belkin).
تاریخچه فناوری های ظهور.
مقررات مفهومی.
هدف و وظایف.
کلمات کلیدی.
دستگاه مفهومی.
محتوای فناوری آموزشی.
نیازهای شخصیت و فعالیت معلم. br/>از تجربه کاری.
سوالاتی برای بحث و بررسی.
ادبیات.
تکنولوژی پیشنهادی.
تاریخچه ظهور تکنولوژی.
/> مفاد مفهومی و طبقه بندی.
هدف و وظایف.
کلمات کلیدی.
دستگاه مفهومی.
محتوای فناوری.
الزامات شخصیت معلم.
از تجربه کاری.
سوالاتی برای بحث و بررسی.
ادبیات.
تحلیل تصویر – شخصیت اثر حماسی: فناوری آموزشی.
تاریخچه پیدایش فناوری.
مفاد مفهومی.
هدف و وظایف.
کلمات کلیدی.
دستگاه مفهومی.
محتوای یک تکنولوژیست آموزشی.
/>نیازهای شخصیت و فعالیت های معلم.
از آثار تجربی.
سوالاتی برای بحث و بررسی.
ادبیات.
فردیت معلم و فناوری های آموزشی قوی>.
مفهوم “فردیت معلم”.
الگوی مفهومی فردیت معلم.
فردیت معلم و فناوری های آموزشی.
ادبیات.

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.