خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Case Study Methodology in Business Research
88,500 تومان قیمت اصلی 88,500 تومان بود.51,000 تومانقیمت فعلی 51,000 تومان است.
تعداد فروش: 64
| عنوان فارسی | روش مطالعه موردی در تحقیقات تجاری |
|---|---|
| عنوان اصلی | Case Study Methodology in Business Research |
| ناشر | |
| نویسنده | Jan Dul, Tony Hak |
| ISBN | 0750681969, 9780080552194 |
| سال نشر | 2007 |
| زبان | English |
| تعداد صفحات | 329 |
| دسته | آموزشی |
| فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 1 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
راهنمای کامل برای نحوه طراحی و اجرای آزمون تئوری و سایر مطالعات موردی. روش مطالعه موردی در تحقیقات تجاری ساختارها و دستورالعمل هایی را ارائه می دهد که به دانشجویان و محققان از طیف گسترده ای از رشته ها کمک می کند تا تحقیقات موردی خود را به صورت منسجم و دقیق توسعه دهند. شیوه. این تفاوت بین تحقیق عمل گرا و نظریه گرا و در دسته دوم، بین آزمون تئوری و نظریه سازی را روشن می کند. این به تفصیل نحوه طراحی و اجرای انواع مختلف تحقیقات موردی را شرح می دهد و هر آنچه را که برای پروژه خود به دانش آموزان و محققان نیاز دارند ارائه می دهد. اهداف اصلی عبارتند از: * ارائه طیف وسیعی از انواع تحقیقات موردی (شامل مطالعات موردی مبتنی بر عمل، مطالعات موردی نظریهسازی و مطالعات موردی آزمایش تئوری) در یک چارچوب روششناختی سازگار. * تأکید کنید و به وضوح نشان دهید که مطالعه موردی استراتژی تحقیقی ترجیحی برای آزمایش گزارههای قطعی است، مانند مواردی که یک شرط لازم را مورد به مورد بیان میکنند و اینکه نظرسنجی راهبرد تحقیق ترجیحی برای آزمایش گزارههای احتمالی است. * بر نقش تکرار در تمام تحقیقات آزمون تئوری، صرف نظر از اینکه کدام استراتژی تحقیق برای یک آزمون خاص انتخاب شده است، تأکید کنید. * به اهمیت تست تئوری نسبت به تئوری سازی اهمیت بیشتری بدهید. روش مطالعه موردی در تحقیقات تجاری متنی واضح، مختصر و جامع برای روش مطالعه موردی است. الگوهایی برای پروتکل مطالعه موردی و نحوه گزارش یک مطالعه موردی ارائه شده است. یک کتاب درسی مدولار که عمدتاً با هدف ارائه دروس روش تحقیق برای دانشجویان سال آخر کارشناسی و دانشجویان کارشناسی ارشد در مدیریت و مدیریت بازرگانی است که به عنوان یک کتاب راهنما برای محققان نیز مفید است. نوشته شده توسط Jan Dul، استاد فناوری و عوامل انسانی، RSM Erasmus University، روتردام و تونی هاک، دانشیار روش تحقیق، دانشگاه RSM Erasmus، روتردام، با همکاری سایر نویسندگان از دانشگاه RSM Erasmus. * همه چیز مورد نیاز برای طراحی و اجرای یک پروژه مطالعه موردی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد * الگوهایی ارائه شده است که پروتکل مطالعه موردی و نحوه گزارش یک مطالعه موردی را به وضوح نشان می دهد * متنی بسیار در دسترس، مختصر و جامع برای روش مطالعه موردی

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.