فقط اینقدر👇 دیگه زمان داری با تخفیف بخریش
00روز
18ساعت
58دقیقه
50ثانیه

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Advances in Semantic Media Adaptation and Personalization, Volume 2

قیمت اصلی 76,500 تومان بود.قیمت فعلی 39,000 تومان است.

تعداد فروش: 63




عنوان فارسی

پیشرفت ها در سازگاری و شخصی سازی رسانه های معنایی ، جلد 2

عنوان اصلیAdvances in Semantic Media Adaptation and Personalization, Volume 2
ویرایش2
ناشر
نویسندهMarios C. Angelides
ISBN 1420076647, 9781420076653
سال نشر2009
زبانEnglish
تعداد صفحات458
دستهعلوم (عمومی)
فرمت کتابpdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها
حجم فایل11 مگابایت
1 آیتم فروخته شده در 55 دقیقه
4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.

توضیحاتی در مورد کتاب

ظهور موتورهای جستجوی محتوا و متن آگاه، که نه تنها جستجو و تحویل، بلکه محتوا را نیز شخصی می‌کنند، باعث ظهور زیرساخت‌های جدیدی شده است که قادر به انتقال همه‌جانبه سرتاسر محتوای چندرسانه‌ای شخصی‌شده به هر دستگاهی در هر شبکه است. هروقت. شخصی سازی و تطبیق محتوا مستلزم پردازش محتوا و شناخت الگوهای رفتاری کاربران از سوی دیگر است. شخصی‌سازی و تطبیق محتوای معنایی چند رسانه‌ای، برنامه‌های کاربردی را قادر می‌سازد تا تصمیمات هوشمندانه‌ای را در مورد این محتوا به‌موقع اتخاذ کنند، که به نوبه خود تعامل با محتوای چندرسانه‌ای را به تجربه‌ای فردی و منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند. با برجسته کردن ماهیت متغیر این رشته، پیشرفت‌ها در انطباق و شخصی‌سازی رسانه معنایی، جلد دوم وضعیت هنر، پیشرفت‌های اخیر و چشم‌اندازهای آینده برای انطباق و شخصی‌سازی رسانه معنایی را مورد بحث قرار می‌دهد. موضوعات عبارتند از: مدل‌سازی محتوای مشارکتی استخراج خودکار ویژگی محتوا به مدل‌های محتوا زبان‌های معنایی برای توضیح محتوا تطبیق محتوای ویدیویی بازیابی محتوای ویدیویی تطبیقی ​​تشخیص تشابه محتوای شخصی‌شده پادکست تعامل وب تطبیقی ​​از آنجایی که ارائه‌دهندگان محتوا و خدمات ارزش بازار جدید خدمات جدید را تشخیص می‌دهند. روی فناوری هایی سرمایه گذاری خواهد کرد که محتوا را تطبیق داده و شخصی می کند. صنعت، در پاسخ، استانداردهای جدیدی مانند MPEG-7، MPEG21 و VC-1 را منتشر کرده است که انتشار رسانه های معنایی، انطباق و شخصی سازی را امکان پذیر می کند. در نتیجه، طیف وسیعی از کاربردها در بسیاری از بخش‌های صنعت مانند موسیقی، فیلم، بازی، تلویزیون و ورزش در حال ظهور هستند. این کتاب با گرد هم آوردن بینش محققان و پزشکان، نمونه ای از آخرین تفکر در این زمینه را ارائه می دهد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Advances in Semantic Media Adaptation and Personalization, Volume 2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *