خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Metodologias ativas na Pós-Graduação: escuta, curiosidade e amor (Portuguese Edition)
82,500 تومان قیمت اصلی 82,500 تومان بود.45,000 تومانقیمت فعلی 45,000 تومان است.
تعداد فروش: 77
| عنوان فارسی | روش شناسی فعال در تحصیلات تکمیلی: گوش دادن، کنجکاوی و عشق (نسخه پرتغالی) |
|---|---|
| عنوان اصلی | Metodologias ativas na Pós-Graduação: escuta, curiosidade e amor (Portuguese Edition) |
| ناشر | Compassos Coletivos |
| نویسنده | Igor Vinicius Lima Valentim, Cláucia Piccoli Faganello, Kelly Cebelia das Chagas do Amaral, Paulo de Tarso Xavier Sousa Junior, Ana Paula André, Najara Escarião Agripino |
| ISBN | 6599133991, 9786599133992 |
| سال نشر | 2023 |
| زبان | Portuguese |
| تعداد صفحات | 167 |
| دسته | آموزشی |
| فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 2 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
اگر استادان و دکترهایی که آموزش می دهیم رشته های بی شماری را مطالعه کنند که کنجکاوی و علایق آنها را هدر می دهد، چگونه می توانیم کشوری دیگر، آموزش دیگری، دانشگاهی دیگر بسازیم؟ تحصیلات دانشگاهی هنوز اغلب قرون وسطایی است. هم در روش ها و هم در روابط بین فردی.
روش های آموزشی مورد استفاده در رشته های مختلف کارشناسی ارشد و دکتری بیشتر مبتنی بر “انتقال” دانش و رفتار با دانش آموزان به عنوان ناآگاه است: آموزش بانکی، همانطور که قبلاً هشدار داده شد. پائولو فریره.
این کتاب نتیجه یک ماجراجویی جمعی است که در دوره تحصیلات تکمیلی به نام گوش دادن، کنجکاوی و عشق آغاز شد که در دانشگاه فدرال ریودوژانیرو در سال 2022 تدریس شد و برای دانشجویان از همه آزاد است. در برزیل، کاملاً از راه دور و بر اساس روشهای یادگیری فعال.
ترکیب حالت از راه دور و همزمان با این واقعیت که این رشته مبتنی بر روشهای فعال است، برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا از سراسر برزیل و کار باز است. در زمینه های بسیار متفاوت دانش، تبادلات، جلسات، پل ها را افزایش داد… دانشگاه دولتی را فراتر از دیوارهایش گسترش داد!
استفاده از روش های فعال به دنبال افزایش علاقه و فداکاری دانشجویان در مرکز بود. روند آموزشی را نشان داد و این رشته را از بدو پیدایش، «دست به دست» کرد. هر دانشجو باید در طول ترم چندین فعالیت تولید می کرد و از اولین جلسه شروع به ساختن یک کار نهایی فردی با موضوع آزاد، بیان آموزش و تحقیق و مرتبط با علایق و کنجکاوی خود کردند.
r nچگونه فرم کار پایانی آزاد بود، ویدئوها، اجراها، شعرها، نامه ها، اسلایدها، مینی مستندها و همچنین متون دانشگاهی “سنتی” وجود داشت. پس از پایان دوره، برخی از افراد علاقه نشان دادند که از آثار خود به عنوان ماده خام برای ایجاد متون برای به اشتراک گذاشتن در قالب کتاب استفاده کنند. کتاب ابزاری که اکنون به روی گفتوگو با جهان باز میشود.
روشهای آموزشی هرگز به تنهایی راهحل جادویی همه مشکلات آموزشی نبوده، نیستند و نخواهند بود. با این حال، هنگامی که روشهای فعال، همزمان، آموزش از راه دور زنده، با فعالیتهای مبتنی بر علایق و خواستههای دانشآموزان ترکیب میشوند، دورههای کارشناسی ارشد و دکترا میتواند با کمی خوشبینی، رویاهای خود دانشجویان را تحریک کرده و به آموزشهای دیگر و جامعهای دیگر کمک کند. این کار برای همه بسیار بیشتر است، اما معنا، انرژی، تعهد اجتماعی و مهمتر از همه شادی به ارمغان می آورد.
ما اغلب احساس تنهایی می کنیم. ما همیشه از حمایت نهادی یا حمایت همکارانمان برخوردار نیستیم. اما ما تنها نیستیم. ما باید همدیگر را بشناسیم، به حرف های هم گوش کنیم، همدیگر را بخوانیم، تجربیات خود را تبادل کنیم و در زندگی روزمره خود تغییراتی ایجاد کنیم. هر چقدر هم که کوچک باشند، به سوی دنیاهایی که چشمان ما را می درخشد و ما را سرشار از شادی و هیجان می کند. متونی که این کتاب را تشکیل می دهند، گواه زنده ای هستند که این امکان پذیر است.

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.