خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Brick by brick: how LEGO rewrote the rules of innovation and conquered the global toy industry
87,500 تومان قیمت اصلی 87,500 تومان بود.50,000 تومانقیمت فعلی 50,000 تومان است.
تعداد فروش: 53
| عنوان فارسی |
آجر از آجر: چگونه LEGO قوانین نوآوری را بازنویسی و صنعت جهانی اسباب بازی را فتح کرد |
|---|---|
| عنوان اصلی | Brick by brick: how LEGO rewrote the rules of innovation and conquered the global toy industry |
| ناشر | Crown Business |
| نویسنده | David Robertson, Bill Breen |
| ISBN | 030795160X, 9780307951625 |
| سال نشر | 2013 |
| زبان | English |
| تعداد صفحات | 0 |
| دسته | کسب و کار |
| فرمت کتاب | PDF – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 8 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
Brick by Brick شما را به داخل لگوی می برد که هرگز ندیده اید. با دنبال کردن تیمهایی که در حال اختراع برخی از محبوبترین اسباببازیهای جهان هستند، رویکرد منضبط این شرکت برای مهار خلاقیت را مورد توجه قرار میدهد و یکی از قابل توجهترین تحولات تجاری را در خاطره اخیر بازگو میکند.
Brick by Brick نشان می دهد که چگونه لگو نتوانست با تغییرات انقلابی در زندگی بچه ها همگام شود و شروع به بی ربط شدن کرد. هنگامی که رهبران این شرکت برخی از رایج ترین نسخه های دنیای تجارت را برای تقویت نوآوری اجرا کردند، از قضا این اسباب بازی ساز نمادین را تا مرز ورشکستگی پیش بردند. نزدیک به سقوط این شرکت نشان می دهد که آنچه در تئوری کار می کند می تواند در اقتصاد جهانی رقابتی وحشیانه به طرز شگفت انگیزی شکست بخورد.
یک تیم مدیریتی جدید لگو – که با خشم فزاینده برای اسباب بازی های الکترونیکی، موانع کمی برای ورود و مصرف کنندگان بسیار پرتقاضا (پسران ده ساله) مواجه بودند – نیاز داشت تا کتاب قوانین نوآوری را دوباره اختراع کنند و لگو را به یکی از بهترین ها در جهان تبدیل کنند. شرکت های سودآور و با سریع ترین رشد
در طول راه، Brick by Brick نشان می دهد که چگونه LEGO:
– با ایجاد مشترک با بچه ها و همچنین طرفداران پرشور بزرگسال آن، واقعاً مشتری محور شد
– فراتر از محصولات نگاه کرد و آموخت که از یک رویکرد طیف کامل برای نوآوری استفاده کند
– فرآیند نوآوری خود را با استفاده از “خرد جمعیت” و تخصص دسته های نخبه باز کرد.
– کشف بازارهای بیرقیب «اقیانوس آبی»، حتی در شرایطی که در اقیانوسهای قرمز رقابتی وحشیانه رونق داشت.
– به تیم های طراحی کلاس جهانی خود فضای کافی برای ایجاد و جهت دهی برای ارائه فرهنگ ساخت که در آن نوآوری سودآور شکوفا می شود، داده است.
گاهی اوقات رادیکال و در عین حال همیشه قابل اجرا، آجر به آجر سرشار از درس های دنیای واقعی برای رها کردن نوآوری های موفقیت آمیز در سازمان شما است، درست مانند LEGO. چه یک مدیر ارشد باشید که به دنبال رشد شرکت خود هستید، چه کارآفرینی باشید که یک استارتاپ از ابتدا ایجاد میکند، یا طرفداری که میخواهد بخشی از جادوی لگو را در حرفهتان القا کند، یاد خواهید گرفت که چگونه مزیت نوآوری خود را ایجاد کنید. آجر به آجر

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.