خرید و دانلود نسخه کامل کتاب The Why of Work: How Great Leaders Build Abundant Organizations That Win
81,500 تومان قیمت اصلی 81,500 تومان بود.44,000 تومانقیمت فعلی 44,000 تومان است.
تعداد فروش: 47
| عنوان فارسی |
چرا کار: رهبران بزرگ چگونه سازمانهای فراوانی را که پیروز می شوند ایجاد می کنند |
|---|---|
| عنوان اصلی | The Why of Work: How Great Leaders Build Abundant Organizations That Win |
| ویرایش | 1 |
| ناشر | |
| نویسنده | Dave Ulrich, Wendy Ulrich |
| ISBN | 0071739351, 9780071739351 |
| سال نشر | 2010 |
| زبان | English |
| تعداد صفحات | 305 |
| دسته | کسب و کار |
| فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 2 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، و ایالات متحده آمریکا امروز پرفروش ترین! قبل از اینکه بپرسید “چرا کارمندان من سخت تر کار نمی کنند؟” . . . از خود بپرسید، “چرا کارمندان من کار می کنند؟” تمجید از دلیل کار: “این کتاب ممکن است به عنوان یک تغییر دهنده بازی در دنیای کار باشد.” – مجله Edge/رهبری و مدیریت بینالمللی “به مدیران کمک میکند تا حس هدفمندی را در بین کارکنان ایجاد کنند، آنها را برانگیزد و به آنها انگیزه دهد تا کارهای بیشتری انجام دهند.” – هفتهنامه ناشران “اصولی، به موقع و جذاب، چرا از کار می آموزد که ایجاد فرهنگ فراوانی و هدف مشترک برای موفقیت سازمانی ضروری است.» — استفان آر. کاوی، نویسنده پرفروش کتاب 7 عادت افراد بسیار مؤثر «تاثیر عمده ای بر نحوه شکل گیری نگرش افراد خواهد داشت. برای کار کردن، سازمانها چگونه فرهنگهای فراوانی ایجاد میکنند، و چگونه رهبران معنای شخصی را به خیر عمومی تبدیل میکنند.» — جیگمی ی.تینلی، نخستوزیر بوتان «چرا کار روشی بهتر و متفاوت برای ایجاد و رهبری سازمانها را نشان میدهد. این یک راهنمای روشنگر است برای اینکه رهبران چگونه می توانند معنا را به سازمان خود القا کنند.”– جفری فافر، پروفسور، دانشکده تحصیلات تکمیلی بازرگانی استنفورد و نویسنده کتاب قدرت: چرا برخی از مردم آن را دارند – و برخی دیگر ندارند ” این کتاب آورده است سوال «چرا» به مکانی که بیشتر عمر بزرگسالی خود را در آن می گذرانیم، ابزارهای روشنگری را در اختیار ما قرار می دهد تا به ایجاد تفاوت معنادار در زندگی مردم کمک کند.» — دان هال، جونیور، رئیس و مدیر عامل، Hallmark Cards, Inc. . “این برای هر کسی که کار می کند، دیگران را در محل کار رهبری می کند، یا برای ایجاد یک محیط حمایتی کار می کند، باید بخواند.” – بورلی کی، بنیانگذار/مدیر عامل، Career Systems International، و نویسنده مشترک Love “Em or Lose” Em: جذب افراد خوب برای ماندن “زمینه جدید را می شکند. . . . فراتر رفتن از شایستگی و تعهد برای ایجاد فراوانی در محل کار می تواند مرز بعدی برای رهبران باشد.” — Paul Humphries, EVP Human Resources, Flextronics “The Why of Work درها را به روی مشارکت قابل توجه کارکنان باز می کند. همسویی بین ارزشهای شرکت و ارزشهای مشتریان و جوامع در واقع میتواند به کارکنان حس هدفمندی بدهد و در عین حال نتایج عالی را به مشتریان ارائه دهد!» — پائولا اس. لارسون، مدیر ارشد منابع انسانی Invesys «بلکستون ثابت کرده است که یافتن رهبران برتر نتیجه میدهد. نتایج برتر دیو اولریش این تفکر را در بلک استون به سطح جدیدی آورده است. هر سرمایه گذار خصوصی و مدیر ارشد باید این کتاب را بخواند. “– جیمز کوئلا، شریک عملیاتی ارشد، گروه بلک استون طبق مطالعات، همه ما برای یک چیز کار می کنیم – و این فقط پول نیست، بلکه معنی دارد. از طریق ما کار، ما به دنبال احساس هدف، مشارکت، ارتباط، ارزش و امید هستیم. کاوش در معنای کار به انعطاف پذیری ما در زمان های سخت و اشتیاق ما در زمان های خوب کمک می کند. این مقدمه ساده اما عمیق پشت این کتاب پیشگامانه توسط افراد مشهور است دیو اولریش کارشناس مدیریت و وندی اولریش روانشناس. آنها با هزاران نفر – از کارمندان عادی گرفته تا مشتریان و مشتریان گرفته تا مدیران سطح بالا – صحبت کرده اند و رشته های اصلی را برای شناسایی “چرا” پشت سر گذاشته اند. موفق ترین تجربیات ما. با استفاده از مدل “سازمان فراوان”، آنها “چگونه” را برای ایجاد معنا و ارزش در محل کار خود در اختیار شما قرار می دهند. یاد بگیرید چگونه: از هفت سوالی که باعث فراوانی می شود بپرسید. نیازهای مشتریان و کارکنان خود کار را برای ایجاد انگیزه در کارکنان خود شخصی سازی کنید. کسب و کار خود را در هر اقتصادی بسازید و رشد دهید با پیروی از دستورالعمل های گام به گام اولریش، یک واکنش زنجیره ای از اثرات مثبت و پایدار را برانگیختید. کارمندانی که در کار خود معنا پیدا میکنند، شایستگی، متعهدتر و مشتاقتر برای مشارکت هستند – و مشارکت آنها منجر به افزایش تعهد مشتری میشود که عملکردی برنده را در نهایت ارائه میدهد. چرایی کار شامل چک لیست های هدفمند، پرسشنامه ها و سایر ابزارهای مفید است که به شما کمک می کند تا آرزوها را به عمل تبدیل کنید. با استفاده از اصول اثبات شده فراوانی، می توانید نیازهای خود را با نیازهای کارفرمایان، کارمندان و مشتریان خود هماهنگ کنید – و چشم اندازی ایجاد کنید که برای سال های آینده طنین انداز شود. وقتی متوجه شدید که چرا ما کار می کنیم، می دانید چگونه موفق شوید. DAVE ULRICH، PH.D.، استاد بازرگانی در دانشکده بازرگانی راس، دانشگاه میشیگان، و یکی از بنیانگذاران گروه RBL است. او 23 کتاب نوشته است که موضوعات مربوط به منابع انسانی، رهبری و سازمان را پوشش می دهد. او در هیئت مدیره هرمان میلر و هیئت امنای دانشگاه ویرجینیای جنوبی خدمت می کند. و او عضو آکادمی ملی منابع انسانی است. وندی اولریچ، دکترا، M.B.A.، بیش از 20 سال است که یک روانشناس شاغل بوده است. او بنیانگذار مرکز رشد شانزده سنگ است که سمینارهایی در مورد ایجاد فراوانی و معنا ارائه می دهد، و او دو کتاب در مورد تغییر شخصی تألیف کرده است.

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.