خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Multicultural Behavior and Global Business Environments
68,500 تومان قیمت اصلی 68,500 تومان بود.31,000 تومانقیمت فعلی 31,000 تومان است.
تعداد فروش: 68
| عنوان فارسی |
رفتار چندفرهنگی و محیط های تجاری جهانی |
|---|---|
| عنوان اصلی | Multicultural Behavior and Global Business Environments |
| ویرایش | 1 |
| ناشر | |
| نویسنده | Kamal Dean Parhizgar |
| ISBN | 0789012618, 9780585484686 |
| سال نشر | 2001 |
| زبان | English |
| تعداد صفحات | 479 |
| دسته | کسب و کار |
| فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 8 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
مشکلات ارتباط بین فرهنگی را با تامین کنندگان، مشتریان و کارکنان کسب و کار خود حل کنید! به دلیل رشد سریع شرکت های چند ملیتی و شبکه جهانی وب، وابستگی متقابل جهانی دیگر یک موضوع ایدئولوژی یا انتخاب نیست، بلکه یک واقعیت اجتناب ناپذیر است. رفتار چندفرهنگی و محیطهای کسبوکار جهانی به مدیران هم تکنیکهای عملی و هم بینشهای نظری را برای کار با افرادی از فرهنگهای مختلف در کشور و کشور میزبان میآموزد. مدیرانی که تفاوتهای فرهنگی را نادیده میگیرند یا آنها را نادیده میگیرند، ممکن است مشتریان و کارمندان را از خود دور کنند، مذاکرات را زیر پا بگذارند و در نهایت فروش خود را از دست بدهند. در مقابل، کسانی که مایلند دنیا را از منظرهای مختلف ببینند، ممکن است فرصتهای تازهای را ببینند. در کنار هم قرار دادن چندین فرهنگ به هم افزایی منجر می شود که در آن دو انرژی ترکیبی ضرب می شوند و یکدیگر را تقویت می کنند. رفتار چند فرهنگی و محیطهای تجاری جهانی نه تنها به شما میگوید چگونه هم افزایی ایجاد کنید، بلکه چگونه از آن سود ببرید. تفاوتهای فرهنگی خاص بحثهای مفصل درباره نظریههای مرتبط در روانشناسی، مدیریت، و تمرینهای اخلاقی و خودآزمایی اهداف روشن و مبتنی بر مهارت برای هر فصل تعاریف اصطلاحات و فرآیندهای چندفرهنگی در دنیای مدرن، کلید شکوفایی – یا شکست – -در بازار جهانی آگاهی از تفاوت های فرهنگی است. رفتار چندفرهنگی و محیطهای تجاری جهانی فهرستی چند رشتهای گسترده از حقایق، تئوریها و ایدههای عملی را برای کارکرد چندفرهنگی ارائه میدهد. این جلد جامع منبعی حیاتی برای هر مدیری است که به یک سازمان چند ملیتی تعلق دارد و همچنین دانشجویان بازرگانی داخلی و بینالمللی، علوم سیاسی، روابط بینالملل، مدیریت دولتی و مدیریت آموزشی.

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.