خرید و دانلود نسخه کامل کتاب The Global Environment of Business
66,500 تومان قیمت اصلی 66,500 تومان بود.29,000 تومانقیمت فعلی 29,000 تومان است.
تعداد فروش: 62
| عنوان فارسی |
محیط جهانی تجارت |
|---|---|
| عنوان اصلی | The Global Environment of Business |
| ناشر | |
| نویسنده | Frederick Guy |
| ISBN | 0199206635, 9780199206636 |
| سال نشر | 2009 |
| زبان | English |
| تعداد صفحات | 345 |
| دسته | کسب و کار |
| فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 1 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
جهانی شدن فعالیت های تجاری: چه آن را دوست داشته باشید و چه از آن متنفر باشید، بر شما تأثیر می گذارد. چه چیزی باعث آن می شود، کشورهای مختلف چگونه با آن برخورد می کنند، و آینده چه چیزی ممکن است برای آن رقم بخورد، همه سوالات کلیدی هستند که محیط جهانی کسب و کار به آنها پاسخ می دهد. این رشد تجارت بزرگ، آمدن و رفتن جهانی شدن اقتصادی را در طی دو قرن دنبال میکند و محیطهای سازمانی و سوابق کسبوکار را در مجموعهای از کشورها در هر قاره امروزی مقایسه میکند. نقش خوشههای محلی و منطقهای شرکتهای کوچک و متوسط و موانعی را که هم ثروت نفتی و هم مالکیت متمرکز زمین برای کشورهای فقیر در تلاش برای توسعه ایجاد میکند، بررسی میکند. فصل آخر به ارزیابی پایداری تجارت جهانی در زمینه تغییرات آب و هوایی و رشد بلوک های منطقه ای می پردازد. تغییر شکل سازماندهی تجاری؛ تغییر تکنولوژی؛ چه کسی برنده و چه کسی بازنده؛ همه این موضوعات مختلف در کتاب دیده می شوند. با استفاده از مثالهای روشن و واضح، ساختارهای روایی و داستانها، کتاب درسی خشکی نیست. تئوری های اقتصادی، سیاسی و جامعه شناختی استفاده می شود، توضیح داده می شود، ارزیابی می شود. و برای گره زدن مجموعه ای از نمونه ها و موارد واضح به کار گرفته شد.

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.