خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Business Intelligence and Big Data: Drivers of Organizational Success
89,500 تومان قیمت اصلی 89,500 تومان بود.52,000 تومانقیمت فعلی 52,000 تومان است.
تعداد فروش: 42
| عنوان فارسی | هوش تجاری و داده های بزرگ: محرک های موفقیت سازمانی |
|---|---|
| عنوان اصلی | Business Intelligence and Big Data: Drivers of Organizational Success |
| ناشر | CRC Press |
| نویسنده | Celina M. Olszak |
| ISBN | 0367373947, 9780367373948 |
| سال نشر | 2020 |
| زبان | English |
| تعداد صفحات | 195 |
| دسته | کسب و کار |
| فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 18 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
قرن بیست و یکم زمان تشدید رقابت و دیجیتالی شدن پیشرو است. کارکنان، مدیران و کل سازمان ها برای موفقیت تحت فشار فزاینده ای هستند. سوالاتی که امروزه با ما روبرو هستیم این است: موفقیت یعنی چه؟ آیا موفقیت امری شانس و شانس است یا شاید موفقیت مقوله ای است که می توان برنامه ریزی کرد و به درستی از آن حمایت کرد؟
هوش تجاری و داده های بزرگ: محرک های موفقیت سازمانی چگونگی موفقیت را بررسی می کند. یک سازمان تا حد زیادی به توانایی پیش بینی و پاسخ سریع به چالش های بازار، مشتریان و سایر ذینفعان بستگی دارد. موفقیت همچنین با پتانسیل پردازش و تجزیه و تحلیل انواع اطلاعات و ابزارهای استفاده از فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات (ICT) همراه است. موفقیت همچنین مستلزم رفتارهای خلاقانه و هوشمندی سازمانی از سوی یک سازمان است.
این کتاب مسائل مربوط به هوش تجاری (BI) و کلان داده (BD) را در زمینه پارادایم های مدیریت مدرن و موفقیت سازمانی مورد بحث قرار می دهد. این یک تحقیق مبتنی بر نظری و تجربی در مورد کاربرد BI و BD در سازمانها ارائه میکند و موضوعاتی مانند:
- تجزیه و تحلیل و تفسیر ماهیت BI و BD را بررسی میکند. li>
- پشتیبانی تصمیم
- حوزه های بالقوه استفاده از BI و BD در سازمان ها
- عوامل تعیین کننده موفقیت با استفاده از BI و BD
- نقش BI و BD در ایجاد ارزش برای سازمان ها
- شناسایی موانع و محدودیت های مربوط به طراحی و پیاده سازی BI و BD
< p>
این کتاب استدلالها و شواهدی را ارائه میکند که تأیید میکند BI و BD ممکن است محرکی برای تصمیمگیری مؤثرتر، بهبود فرآیندهای تجاری و عملکرد تجاری و ایجاد کسب و کار جدید این کتاب یک چارچوب جامع در مورد چگونگی طراحی و استفاده از BI و BD برای ارائه موفقیت سازمانی پیشنهاد میکند.

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.