خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Profiles in Small Business: A Competitive Strategy Approach
69,500 تومان قیمت اصلی 69,500 تومان بود.54,000 تومانقیمت فعلی 54,000 تومان است.
تعداد فروش: 46
| عنوان فارسی | نمایه در کسب و کار کوچک: رویکرد راهبرد رقابتی |
|---|---|
| عنوان اصلی | Profiles in Small Business: A Competitive Strategy Approach |
| ناشر | |
| نویسنده | Margo Anderson |
| ISBN | 0415098289, 9780203053652 |
| سال نشر | 1994 |
| زبان | English |
| تعداد صفحات | 224 |
| دسته | ریاضیات کاربردی |
| فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 829 کیلوبایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
یک رویکرد تحلیلی جدید برای موارد شرکتهای کوچک، که * از دادههای منبع اولیه غنی در کسبوکارهای کوچک مدرن استفاده میکند * استراتژی کسبوکار و سازمان صنعتی را ترکیب میکند * نمایههای مفصلی را در مورد مشاغل کوچک مختلف ارائه میکند * نشان میدهد که چگونه کسبوکارهای کوچک موفق به مزیت رقابتی دست مییابند * هر دو رقابت گسترده را در نظر میگیرد. و ساختار مالی * نشان میدهد که چگونه میتوان نظریه کسبوکار کوچک را در واقعیت «پایهبندی» کرد. Profiles in Small Business یک جلد همراه دارد: Small Business Enterprise توسط Gavin Reid (همچنین توسط Routledge منتشر شده، Hb: 0-415-05681-0: ?45.00) که شامل تجزیه و تحلیل کامل (از اقتصاد سنجی تا اخلاق رقابت) از نمونه بزرگتر کسب و کارهای کوچک که نمایه ها از آنها استخراج شده است.

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.