خرید و دانلود طرح عقاب
خرید و دانلود طرح عقاب قیمت اصلی 45,100 تومان بود.قیمت فعلی 25,100 تومان است.
بازگشت به محصولات
خرید و دانلود طرح طوطی
خرید و دانلود طرح طوطی قیمت اصلی 45,500 تومان بود.قیمت فعلی 25,500 تومان است.
فقط اینقدر👇 دیگه زمان داری با تخفیف بخریش
00روز
01ساعت
19دقیقه
20ثانیه

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب One Political Economy, One Competitive Strategy?: Comparing Pharmaceutical Firms in Germany, Italy, and the UK

قیمت اصلی 61,500 تومان بود.قیمت فعلی 46,000 تومان است.

تعداد فروش: 40





عنوان فارسی

یک اقتصاد سیاسی، یک استراتژی رقابتی؟: مقایسه شرکت های داروسازی در آلمان، ایتالیا و بریتانیا

عنوان اصلیOne Political Economy, One Competitive Strategy?: Comparing Pharmaceutical Firms in Germany, Italy, and the UK
ناشر
نویسندهAndrea M. Herrmann
ISBN 0199543437, 9780199543434
سال نشر2009
زبانEnglish
تعداد صفحات221
دستهریاضیات کاربردی
فرمت کتابpdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها
حجم فایل813 کیلوبایت
1 آیتم فروخته شده در 55 دقیقه
4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.

توضیحاتی در مورد کتاب

این کتاب بررسی می‌کند که چگونه شرکت‌ها با فشارهای افزایش رقابت بین‌المللی با آزمایش استدلال‌های «تخصصی استراتژی» پیشنهاد شده در ادبیات رقابت‌پذیری به طور کلی، و توسط مشارکت‌کنندگان در بحث «انواع سرمایه‌داری» به طور خاص، سازگار می‌شوند. اگر اقتصادهای مختلف با ترتیبات نهادی متمایز مشخص می شوند، شرکت های موفق آنهایی هستند که از مزیت های نسبی مرتبط بهره می برند و در استراتژی های رقابتی تسهیل شده توسط نهادهای ملی تخصص دارند. یک اقتصاد سیاسی، یک استراتژی رقابتی؟ با ارزیابی تعداد شرکت‌های داروسازی در آلمان، ایتالیا و بریتانیا، استراتژی‌هایی را دنبال می‌کنند که توسط نهادهای ملی حاکم بر بازارهای مالی، فعالیت‌های ضد انحصار و بازار کار تسهیل شده است. تحلیل‌های کمی نشان می‌دهد که شرکت‌های منحرف، که از طریق استراتژی‌های سازمانی پشتیبانی نشده رقابت می‌کنند، بسیار بیشتر از شرکت‌های منطبق هستند. این یافته نه تنها در تضاد با انتظارات ادبیات رقابت است، بلکه یک خط کاملاً جدید از تحقیق را مطرح می کند. چگونه شرکت ها می توانند از طریق استراتژی هایی که توسط نهادهای ملی حمایت نمی شوند، رقابت کنند؟ کتاب به این سوال می‌پردازد و نشان می‌دهد که شرکت‌ها لزوماً از مزیت‌های نهادی نسبی بهره‌برداری نمی‌کنند، اما می‌توانند محدودیت‌های نهادی را نیز دور بزنند. بازارهای بین‌المللی و همکاری فردی بر مبنای قراردادی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا علی‌رغم معایب نهادی نسبی رقابت کنند. این یافته‌ها نشان می‌دهد که آزادسازی تجارت به تخصصی شدن استراتژی منجر نمی‌شود، بلکه به تنوع استراتژی منجر می‌شود، بسته به خلاقیت کارآفرینان برای توسعه رویکردهای فردی برای رقابت.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و دانلود نسخه کامل کتاب One Political Economy, One Competitive Strategy?: Comparing Pharmaceutical Firms in Germany, Italy, and the UK”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *