![خرید و دانلود کتاب [Full resources] Fundamentals Of Corporate Finance 10th Edition](https://elifile.ir/wp-content/uploads/2025/05/Fundamentals-Of-Corporate-Finance_62581f0e0e3e5.jpeg)

خرید و دانلود کتاب Lean Agile Marketing: How to Become Agile and Deliver Marketing Succes
159,000 تومان قیمت اصلی 159,000 تومان بود.146,000 تومانقیمت فعلی 146,000 تومان است.
تعداد فروش: 47
- زبان فایل : انگلیسی
- نویسنده : Femi Olajiga
- فرمت فایل : PDF
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
حاوی یک راهنمای واقعی و عملی برای بکارگیری فرآیندهای چابک در بازاریابی، شامل مثالهای عملی و مطالعات موردی دقیقتر از نحوه استفاده از Agile در تیمهای بازاریابی است که کاربرد عملی را از ابتدا تا انتها نشان میدهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه چارچوب هایی مانند اسکرام، کانبان، اصول ناب و چابک را برای برنامه ریزی و اجرای بازاریابی استراتژیک در سطح بسیار عملی به کار ببرید، از جمله چگونه: ایجاد مهارت های مورد نیاز برای برنامه ریزی و اجرای بازاریابی تطبیقی برای کاهش هزینه کمپین. یادگیری و درک تکنیک ها برای ارائه کمپین های بازاریابی خود در زمان و بودجه. گردش کار را به منظور محدود کردن کار در حال انجام، کاهش بار برای تیم های بازاریابی و افزایش نرخ تکمیل کار تجسم کنید. یاد بگیرید چگونه به یک عضو تیم بازاریابی موفق و مشارکتی تبدیل شوید. به عنوان رهبران و مدیران تیم، همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه با گزارش های مستقیم خود همکاری کنید. جلسات را منطقی کنید و زمان را به طور موثرتری مدیریت کنید. طرز فکر متخصصان بازاریابی چابک بسیار موفق را خواهید آموخت. راهاندازی تیمهای بازاریابی برای اجرای کمپینهای بازاریابی. توسعه کمپینهای بازاریابی بر اساس تجربه مشتری و بینشهای تحلیلی. ایجاد تیمهای خودسازماندهی برای آسانتر کردن کار CMO و مدیران ارشد. کاهش مدیریت خرد و بهبود روحیه تیم و رضایت شغلی. تغییر طرز فکر تیم برای بهبود همکاری و ارتباط بین اعضای تیم. حذف اتلاف وقت و بودجه تیم بازاریابی. درک ترکیب موثر تیم و الزامات مهارت برای ایجاد یک تیم بازاریابی چابک که بر اساس مجموعه مهارت های اعضای تیم موجود است. این است که عمیقتر از کاربرد عملی چابک در زمینه بازاریابی است: بینشهایی از روانشناسی را معرفی میکند که نشان میدهد چگونه تیمهای بازاریابی میتوانند همکاری را افزایش دهند، هوشمندانهتر و مولدتر کار کنند و چگونه این به نوبه خود میتواند تجارب کلی مشتری را بهبود بخشد. راهنمای عملی پیاده سازی Agile در بازاریابی، شامل مثال های عملی و موارد دیگر مطالعات موردی مختلف انواع مختلف تیم های بازاریابی چابک که کاربرد چابک را در تیم های بازاریابی از ابتدا تا انتها نشان می دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه اصول ناب و چابک را در برنامه ریزی و اجرای بازاریابی در سطح بسیار عملی به کار ببرید، از جمله چگونه: 1. ایجاد مهارت های مورد نیاز برای برنامه ریزی و اجرای بازاریابی تطبیقی برای کاهش هزینه کمپین. تکنیک هایی را بیاموزید و درک کنید تا کمپین های بازاریابی خود را به موقع و با بودجه ارائه دهید. تجسم گردش کار به منظور محدود کردن کار در حال پیشرفت، کاهش بار برای تیم های بازاریابی و افزایش نرخ تکمیل کار. یاد بگیرید که چگونه به یک عضو تیم بازاریابی موفق و مشارکتی تبدیل شوید. به عنوان رهبران و مدیران تیم، همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه با گزارش های مستقیم خود همکاری کنید. جلسات را منطقی کنید و زمان را به طور موثرتری مدیریت کنید. شما طرز فکر متخصصان بازاریابی چابک بسیار موفق را خواهید آموخت. راه اندازی تیم های بازاریابی برای اجرای کمپین های بازاریابی. توسعه کمپین های بازاریابی بر اساس تجربه مشتری و بینش های تحلیلی. 7. کاهش مدیریت خرد و بهبود روحیه تیم و رضایت شغلی.8. برای بهبود همکاری و ارتباط بین اعضای تیم، طرز فکر تیم را تغییر دهید. اتلاف وقت و بودجه تیم بازاریابی را حذف کنید. ترکیب موثر تیم و الزامات مهارت را برای ایجاد یک تیم بازاریابی چابک که بر اساس مجموعه مهارت های اعضای تیم موجود است را درک کنید. با این حال، سهم کلیدی کتاب این است که عمیقتر از کاربرد عملی چابک در زمینه بازاریابی است: این کتاب بینشهایی را از روانشناسی معرفی میکند که نشان میدهد چگونه تیمهای بازاریابی میتوانند همکاری را افزایش دهند، هوشمندانهتر و سازندهتر کار کنند، و چگونه این کار، در به نوبه خود، می تواند تجربیات کلی مشتری را بهبود بخشد.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.