خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Cisco IP Communications Express: CallManager Express with Cisco Unity Express
96,500 تومان قیمت اصلی 96,500 تومان بود.59,000 تومانقیمت فعلی 59,000 تومان است.
تعداد فروش: 45
| عنوان فارسی |
Cisco IP Communications Express: CallManager Express با Cisco Unity Express |
|---|---|
| عنوان اصلی | Cisco IP Communications Express: CallManager Express with Cisco Unity Express |
| ناشر | Cisco Press |
| نویسنده | Danelle Au, Baldwin Choi, Rajesh Haridas, Christina Hattingh, Ravi Koulagi, Mike Tasker, Lillian Xia |
| ISBN | 9781587051807, 158705180X |
| سال نشر | 2005 |
| زبان | English |
| تعداد صفحات | 0 |
| دسته | الکترونیک: ارتباطات از راه دور |
| فرمت کتاب | PDF – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 34 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
با راهنماییهای CallManager Express IP Phoney از تیم محصول در Cisco Systems، در مسیریابی تماسهای شعبه یا دفتر کوچک خود مسلط شوید. بیاموزید که چگونه از سیستم Cisco CallManager Express (CCME) خود بیشترین بهره را ببرید. بینش و نکاتی را از تیم محصول Cisco که در دسترس نیستند به دست آورید. در مستندات محصول کنترل شعبه و مسیریابی تماس های کسب و کار کوچک با حداکثر استفاده از ویژگی های CCME ایجاد راه حل های منحصر به فرد از نمونه های کاربردی بازار عمودیCisco CallManager Express (CCME) یک موتور کنترل تماس مبتنی بر IOS برای تلفن های IP و تماس های Gateway PSTN است که در دفتر شعبه سیسکو یکپارچه شده است. محصولات روتر این بخشی از مجموعه سیسکو AVVID است که به دفاتر کوچک و شعبه بازار با 120 نفر یا کمتر در هر دفتر می پردازد. اینها میتوانند دفاتر مستقل یا شعبههای سازمانی باشند که از طریق IP با هم شبکه شدهاند، معمولاً برای اینکه Cisco CallManager با سیستم پیامرسان Cisco Unity برای خرید یا نگهداری مقرونبهصرفه باشد، بسیار کوچک هستند. کتاب های دیگر این کتاب نشان میدهد که چگونه ویژگیهای محصول را میتوان با هم مستقر کرد و آن را سفارشی کرد تا متناسب با نیازهای مختلف بخش عمودی بازار فراهم شود. این کتاب در سه بخش اصلی سازماندهی شده است: مروری بر بخش بازار و تعریف. قابلیت های CCME: خدمات، عملیات، طراحی، استقرار، برنامه های کاربردی، شبکه و سناریوهای مشتری برای بخش های عمودی خاص. و تعمیر و نگهداری و عیب یابی.

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.