خرید و دانلود نسخه کامل کتاب The Psychology of Verbal Communication
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب The Psychology of Verbal Communication قیمت اصلی 104,500 تومان بود.قیمت فعلی 67,000 تومان است.
بازگشت به محصولات
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Communication and Shared Mental Models.ppt
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Communication and Shared Mental Models.ppt قیمت اصلی 112,500 تومان بود.قیمت فعلی 75,000 تومان است.
فقط اینقدر👇 دیگه زمان داری با تخفیف بخریش
00روز
02ساعت
23دقیقه
33ثانیه

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Achieving Shared Reality in the Communication Game

قیمت اصلی 98,500 تومان بود.قیمت فعلی 61,000 تومان است.

تعداد فروش: 68





عنوان فارسی

دستیابی به واقعیت مشترک در بازی ارتباطی

عنوان اصلی Achieving Shared Reality in the Communication Game
ناشر
نویسنده Higgins
ISBN
سال نشر
زبان English
تعداد صفحات 0
دسته الکترونیک: ارتباطات از راه دور
فرمت کتاب doc – قابل تبدیل به سایر فرمت ها
حجم فایل 225 کیلوبایت
1 آیتم فروخته شده در 55 دقیقه
3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.

توضیحاتی در مورد کتاب

این مقاله تحقیقاتی را در مورد «بازی ارتباطی» (Higgins, 1981a) بررسی می‌کند که دو مجموعه از نتیجه‌گیری را پشتیبانی می‌کند. اولین مجموعه از نتایج به ارتباط به عنوان کنش اجتماعی مربوط می شود: (الف) ارتباط گران خلاصه اطلاعات هدف خود را متناسب با دانش یا نگرش مخاطبان خود نسبت به هدف تنظیم می کنند. یعنی به “واقعیت مشترک” با مخاطبان خود دست می یابند و از این طریق اقدامی اجتماعی انجام می دهند. (ب) انگیزه‌های متفاوت ارتباط‌گیرندگان برای دستیابی به «واقعیت مشترک» با مخاطبانشان بر میزانی تأثیر می‌گذارد که پیام خود را متناسب با مخاطب تنظیم می‌کنند، همانطور که در «فوق تنظیم»، «ضد تنظیم» مشهود است. ، و “عدم تنظیم”. (ج) هنگامی که بین پیام های متوالی در مورد یک هدف تاخیر وجود دارد، ارتباط دهندگان از پیام اول خود برای ساختن پیام دوم خود استفاده می کنند، حتی اگر دو مخاطب ویژگی های متفاوتی داشته باشند. مجموعه دوم نتیجه گیری به این موضوع مربوط می شود که چگونه ارتباط به عنوان کنش اجتماعی معنا ایجاد می کند: (الف) ارتباط گیرندگان از خلاصه پیام های خود در مورد یک هدف به عنوان منبع مستقیم اطلاعات در مورد هدف استفاده می کنند، حتی زمانی که پیام اطلاعات هدف اصلی را تحریف می کند تا مناسب مخاطب باشد. خلاصه پیام به نوبه خود بر حافظه و برداشت خود ارتباط گیرندگان از هدف تأثیر می گذارد. (ب) با افزایش تأخیر از زمان برقراری ارتباط در مورد هدف، استفاده ارتباط دهندگان از پیام خود به عنوان منبع اطلاعات هدف ادامه می یابد یا حتی افزایش می یابد. (ج) پیام‌های ارتباط‌دهنده در مورد هدف متناسب با مخاطبانشان می‌تواند تأثیرات مفید یا مضری بر دقت حافظه و برداشت آنها از هدف داشته باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Achieving Shared Reality in the Communication Game”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *